За четвърта година Лидл България подкрепя Българската федерация по волейбол. Като официален спонсор на националния отбор компанията подпомага неговото развитието и популяризирането на волейбола. Партньорството бе представено днес на специално събитие пред множество фенове в спортна "Левски София", на което присъстваха Любомир Ганев, президент на Българската федерация по волейбол (БФВ), Давид Давидов, вицепрезидент на БФВ, Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България и Елица Василева, капитан на женския национален отбор по волейбол на България.
Партньорството бе отбелязано със специална волейболна демонстрация с участието на Елица Василева и нейните съотборнички Христина Вучкова, Емилия Димитрова и Жана Тодорова, както и свежите попълнения на националните ни отбори Александър Николов, Георги Татаров, Самуил Вълчинов, Владимир Гърков, Стоил Палев и Мерелин Николова. Освен тях, в демонстрацията се включи и осемгодишната Елица, кръщелница на Елица Василева и дъщеря на Тони Зетова.
Майсторските изпълнения на родните звезди имаха за цел да покажат красотата на играта и да вдъхновят присъстващите в залата, сред които и много семейства с деца, да спортуват повече.
Малки и големи фенове имаха възможност да вземат автографи и да си направят снимки за спомен с волейблоните национали.
„За нас е привилегия и чест да бъдем партньор на българския волейбол и да имаме възможността да допринасяме за техните успехи и победи, които радват и с които се гордеят всички българи. Това е наш дългосрочен ангажимент, защото вярваме, че спортът и активният живот са важни елементи от качествения и пълноценен живот на всеки човек – нещо, за което се стремим да допринасяме като компания, особено през последните четири години. Тази година мотото на партньорството ни, около което се обединихме с Българската федерация по волейбол, е „Грижим се за свежите попълнения в отбора“. За отбора свежите попълнения са младите спортисти, а за нас, разбира се, свежите попълнения са и нашите висококачествени продукти, които всеки шампион заслужава“, заяви Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.
"За мен е чест и удоволствие да сме заедно, особено след като отново ни събират големи каузи и позитивни намерения. С повечето от вас се познаваме отдавна и знаете, че съм човек, който винаги е гледал далеч напред в бъдещето. Следвам тази философия и в ролята си на президент на Българската федерация по волейбол. Искам да работя с хора, които имат същите възгледи и днес дойде моментът да ви представя най-новия ни партньор – Лидл България. Изключително популярен бранд и лидер на пазарите не само в цяла Европа, но и в Щатите. За повече от 10 години германската верига безспорно стана любима на милиони българи. Аз също често пазарувам там, защото знам, че мога да намеря това, което искам. А както виждате моето крехко тяло има нужда от качествени продукти и грижи", заяви президентът на БФВ Любомир Ганев.
"Сега дойде време да обвържем нашите идеи с общ договор. Имам удоволствието официално да обявя пред вас сега, че Лидл ще бъде основен партньор на Българската федерация по волейбол за срок от една плюс една години. Сигурно вече сте видели по телевизията, че логото на компанията стои върху екипите на националните ни отбори за мъже и жени. Но за пръв път имаме партньор, който освен представителните мъжки и женски отбори ще бъде основен партньор и на всички отбори при подрастващите, като логото на Лидл ще грее от рамената на официалните екипи и на нашите млади надежди. Изключително съм щастлив, че нашите пътища се пресякоха. Моята цел винаги е била да направим от волейбола атрактивен продукт – за фенове, медии и партньори. Колегите от Лидл споделят моя възглед. По време на разговорите обменихме много идеи. Днес пред вас и пред най-новите ни приятели искам смело да потвърдя, че нямахме никакви разминавания.
Лидл е компания, която винаги е била открита към подпомагане на спорта. Няма спор, че в България няма по-успешен и обичан от волейбола. Затова е и най-нормалното нещо на света Лидл и Българска федерация волейбол да обвържат отново своето бъдеще след 4 годишно ползотворно партньорство в близкото минало. И аз гарантирам, че ще направим всичко по силите си германската верига да се гордее с факта, че е наш основен партньор.
„Лично за мен развитието на волейбола в България е кауза с огромно значение. Важно е да превърнем всеки мач в събитие и партньорите ни да са горди, че продуктите им се свързват именно с волейбола. Благодаря на Lidl за коректността и най-вече за дългосрочната подкрепа през изминалите години. Разкриването на заложбите на бъдещите ни спортни звезди и постигането на световни успехи до голяма степен се дължи и на неизменната подкрепа на партньори като търговската верига. Очакват ни много успехи и поводи да се гордеем с нашите спортисти и се радвам, че благодарение на Lidl това може да стане реалност и да мотивираме още повече млади хора да припознаят спорта като градивен елемент от техния живот“, добави Любо Ганев.
"Вече измина повече от година, откакто ръководя федерацията. Въпреки изключително тежките условия на пандемия ние успяхме да погасим всички дългове и да поставим основата на успешно бъдеще. Това стана благодарение на доверието, което има между нас и нашите маркови партньори. Приятелите от Лидл видяха как работим и прегърнаха идеята да тръгнем заедно по един дълъг и труден път. В общите ни реклами едно от посланията е за свежест. Това е така, защото освен винаги свежите продукти в Лидл, ние правим смяна на поколенията в мъжкия национален отбор. Искаме да влеем свежа кръв. И сме наясно – това е труден процес, минаващ и през загуби в началото, но в крайна сметка ние вярваме, че ще успеем да се върнем в голямото каре на престижните надпревари. Заедно с Лидл ще успеем в мисията, обещаваме ви го!
Радостен съм, че още в следващите седмици всички ние ще можем да видим големи състезания именно на българска земя. Следващия уикенд Русе е домакин на финалите на Златната европейска лига за жени. Турнирът е много важен за нашите „лъвици“ и спечелването му е първата важна крачка към завръщането в Лигата на нациите. Обявих вече, че 2021-а ще бъде годината на женския ни волейбол и засега той се движи по разчетите напред и нагоре.
Още по-мащабно и важно за България е домакинството на европейското първенство за жени през август, на което Пловдив е един от домакините. Подготовката по организацията вече е приключила. Надявам се тенденцията за намаляване на броя заразени с COVID-19 да продължи и зала Колодрума да стане арена на един страхотен волейболен празник. Това реално ще бъде и бойното кръщение на Лидл като наш партньор в битката на дамския волейболен тим на България на финали на европейско първенство.
Обещавам и още изненади, които все още не мога да разкрия. Няма как – маркетингова стратегия. В Лидл знаят добре какво означава това.
В заключение, преди да си пожелаем „бон шанс“ ще ви припомня само, че волейболният слоган на Лидл е, че се грижат за новите попълнения в отбора. А аз сега като президент на родната федерация имам привилегията да ги приветствам като новото голямо звездно попълнение в отбора на българския волейбол.
Благодаря ви за вниманието! Здраве и късмет на всички! И нека вдигнем високо топката във всички наши начинания", завърши президентът на БФВ.
"Благодаря на г-жа Драгийска и нейния екип, че станаха част от нашия проект. Такова пътуване започва в ден като днешния – с финалите на държавните първенства. Договорът с Лидл е чест и отговорност за БФ Волейбол. Подкрепата на компанията ще е безценна. Така ще осигурим най-добри условия за нашите национални отбори. Ще ни дадат предпоставки за самочувствие и увереност да привлечем повече форуми на наша земя. Не на последно място поздравявам екипа на Лидл за изключително професионалния подход в интегрирането на темата „Волейбол“ в своята политика. Кампаниите ще помогнат да популяризираме лицата на българския волейбол сега и в бъдеще", заяви вицепрезидентът на волейболната федерация Давид Давидов.
„От мое име и от името на моите съотборници искам да ви кажа нещо за играта. Няма по-голямо щастие да видиш феновете по трибуните, българския трибагреник. Ние се борим за тези неща. Искам и вие, малките, да го правите. Да имате цели, да се развивате във всяко нещо в живота. Благодаря от името на отбора за работата с Лидл. Те правят много за нас. Условията могат да са тежки, ако нямаш партньор, който да помага. Подготовката на нашия тим е на най-високо ниво", заяви Елица Василева.
Само след няколко дни в Русе предстои финал за Европейската златна лига за женския ни национален отбор по волейбол, а в средата на август очакваме тяхното блестящо представяне на Европейското първенство за жени, като тази година Пловдив е един от градовете домакини заедно със Задар (Хърватия), Белград (Сърбия) и Клуж-Напока (Румъния). Септември месец столицата ни ще бъде домакин на Световното първенство по волейбол за мъже до 21 години.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 107 магазина в 50 града и над 3000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.