Взема 6-цифрена сума от билети в полуфинала. Феновете спонсори ще продължат да са активни, мечтаейки за трофей
Драматичната победа на “Левски” над доминатора в българското първенство “Лудогорец” и класирането на “сините” на полуфиналите за купата на България ще има и сериозно финансово отражение в най-важната битка на “Герена” - клубът да довърши сезона. Освен запазването на мечтата, че след 11 години суша “Левски” най-после може да спечели трофей, с отстраняването на “Лудогорец” “сините” си гарантираха поне още един касов мач, от който ще генерират отлични приходи. На практика на полуфиналите се класираха четирите родни клуба с най-голяма фенска маса - “Левски”, ЦСКА, “Ботев” (Пловдив) и “Локомотив” (Пловдив). Жребият ще определи съперниците на 10 март. Полуфиналите са в две срещи. Първите са между 7 и 9 април, а реваншите - между 21 и 23 април. Така “Левски” ще има едно домакинство при много висока посещаемост в момент, в който всяка стотинка е важна. А всъщност става въпрос и за шестцифрени суми.
По време на дербито “Левски” - ЦСКА от първия пролетен шампионатен кръг бяха генерирани приходи от 207 656 лева от продадени билети. Отделно само дотогава в касата на “Герена” бяха влезли над 180 000 лева от абонаментни карти. Общата посещаемост бе около 25 000 зрители. Нови сблъсъци между “сини” и “червени” за купата през април биха донесли допълнителни големи постъпления от посещаемостта на стадион “Васил Левски”. В случая със символичното домакинство на “сините” очакванията са купените билети да бъдат още повече. Срещу който и да се падне “Левски”, в домакинския двубой ще има и добри приходи от гостуващата агитка.
При мач срещу “Ботев” или “Локо” на “Герена” би имало предпоставка дори за разпродаден стадион.
За сравнение - на четвъртфинала срещу “Лудогорец” на “Георги Аспарухов” официално са влезли около 7200 зрители, като се има предвид, че мнозина са закупили карти, без да имат възможност да посещават мачове.
От деня на елиминирането на “Лудогорец” до полуфинала реванш “Левски” си спечели и нови 50 дни обоснована пълна мобилизация на феновете, които да продължават да правят дарения, да изпращат есемеси и да правят допълнителни покупки във фенмагазина, освен билетите и картите. На всеки мач левскарите продължават да събират и пари в кутии, които връчват на играчите. Срещу “Лудогорец” бяха добавени почти 13 000 лева. Даренията отиват за вноските към НАП, като почти е подсигурена и третата - за април. А останалите приходи са за текущи разходи и част от възнагражденията на играчите.
В опита за оцеляване ръководството на “Левски” води разговори и с различни потенциални партньори, но както призна директорът Павел Колев след победата над “Лудогорец”: “Към момента феновете са нашият основен спонсор.”