Целите ни са този турнир да остане в София задълго. Предишните издания бяха изключително успешни и искаме да надграждаме.
Това каза Барат Годхинди, директор на компанията Brandplus, която представлява собственика на турнира Dubai Duty Free.
Индиецът пристигна в София за срещи с организаторите. След като се оказа, че от турския строителен гигант “Гаранти Коза” не са платили за лиценза и не са дали банкова гаранция, че ще осигурят парите, турнирът ще се казва Sofia Open и ще има нов спонсор, който ще бъде обявен по-късно.
Годхинди припомни, че преди да се премести в българската столица, този турнир бе в Милано и Загреб.
“Ние вярваме на всички, с които работим, във всеки град, където има турнир. А и от АТП са изключително доволни от това, което се случи в София. Какво можем да подобрим? Трудно е да се каже сега, защото ни остава само месец. Може би в маркетинга, представянето, телевизионното излъчване. Най-важното е зрителите да бъдат щастливи. Не мога да потвърдя никакви имена на участници, защото срокът не е изтекъл. Ще почакаме, но списъкът наистина си заслужава. “Гаранти Коза” свършиха много добра работа в предишните години, но понякога се получават и подобни неща като сега. Това мога да кажа. Турнирът вече е Sofia Open”, каза Годхинди. Той обясни, че няма да има проблем с хората, които вече имат продадени от “Гаранти Коза” пропуски за ложите.
“Ще поддържаме контакт с тях. Всичо е толкова просто: проверяваш дали има свободни места и си купуваш билет, но все пак за тази цел трябва да имаш пари”, каза още гостът. Той е от 25 години в бизнеса с тенис, но не играе.