Главният изпълнителен директор Флориан Скала коментира резултатите и плановете на bTV Media Group в интервю за CEETV.net
„Развиваме продукциите, които през последните две години донесоха успех на телевизионните ни сезони. Работим по следващите, обогатени издания на рейтинговите лидери от тази пролет - „Гласът на България“, MasterChef България, „Бригада Нов дом“, „Смени жената“ и българския сериал „Столичани в повече“, обяви главният изпълнителен директор на bTV Media Group Флориан Скала в интервю за международната медия CEETV.net, която отразява ТВ бизнеса в Централна и Източна Европа.
Следващата пролет bTV ще предложи и много ексклузивно съдържание за дигиталните канали на „Гласът на България“ и MasterChef, като предстоят и други оригинални продукции за онлайн среда, добави Скала.
Според него новините и актуалните предавания на bTV ще останат гръбнакът на програмата. „Страната се готви за европейски избори и зрителите могат да разчитат, че ще им предоставим най-професионалното и безпристрастно отразяване и анализ на актуалните събития в България и Европа“, каза той.
Скала коментира и наскоро започналата онлайн видео поредица „Новините отвътре“, в която водещите и репортерите на bTV споделят ноухау за работата си и за това как да разграничаваме качествената, професионална журналистика от фалшивите новини. Междувременно екипът работи по изцяло интегрираното студио на новините и делничните актуални предавания на bTV, в което се внедряват ултрамодерни технологични решения.
„Вдъхновено е от подобни проекти на водещи международни телевизионни канали, като работим със световно признати студио дизайнери”, коментира шефът на bTV и уточни, че заради мащаба и сложността си проектът ще премине през няколко подготвителни етапа преди зрителите да видят новото студио в първите месеци на 2019 г.
Флориан Скала се присъедини към bTV Media Group преди две години, през декември 2016 г., като оттогава компанията значително подобни финансовите си резултати.
“Вложихме значителни усилия в повишаването на гледаемостта, в развитието на мулти-платформеното си присъствие и в подобряването на резултатите от продажби. Успяхме, защото приоритетно се фокусирахме върху качественото съдържание. Направихме и сериозни стъпки в посока синергия между всички канали на bTV Media Group, така че продукциите ни да се позиционират еднакво успешно в телевизионна, онлайн и радио среда“, добави той.
Според Скала сега bTV разполага с допълнителни ресурси, за да инвестира повече в локално съдържание за всички платформи.
Цялото интервю вижте тук >> https://bit.ly/2Ug2fjW