Днес продължаваме рубриката "Точно това…, което искам да знам за Lidl“ с темата за топ марките на топ цени и топ 5 продуктите с 50% намаление. Акциите са важна част от модела за изгодно пазаруване на Lidl. От тази година, за още по-голямо улеснение на клиентите всички промоции са обединени под една шапка „Lidl цена“. Темата, естествено, предизвика оживление и интерес, получихме много конкретни запитвания за отделни продукти и цени, които получиха индивидуални отговори от Lidl. Най-често задаваните въпроси обобщихме и дадохме думата на Драгомир Илиев, управител „Стоково снабдяване и маркетинг“ в Лидл България.
Откъде, освен в брошурата, мога да се ориентирам за текущите промоции, които предлагате, защото рядко я нося със себе си в магазина?
Както вече стана дума, през февруари тази година обединихме всички промоции в нашите магазини под едно име – „Lidl цена“. Тя включва редица досегашни седмични активации, оферти и промоционални активности. „Lidl цена“ е естествено продължение на цялостната политика на компанията по отношение на ценовите промоции. Тя надгражда стъпките, предприети още в първите месеци на кризата през март миналата година – обогатяване на портфолиото с качествени и същевременно бюджетни продукти, все по-чести акции с повече продукти в изгодни XXL опаковки и разнообразие от нови български продукти.
В брошурата представяме най-горещите намаления на първа страница, а след това можете да ги намерите и в различните секции. Всички те са ясно обозначени навсякъде в брошурата – от корицата до последната страница, за да могат клиентите бързо и удобно да се ориентират в най-изгодните за тях. Освен точната цена и процентите намаление, винаги отбелязваме и датите, до когато е валидна всяка промоция, защото някои от тях са само за няколко дни, докато други са за цяла седмица.
В допълнение може да се запознаете с всички промоционални оферти за текущата седмица на нашия сайт, където има специално обособена секция Lidl цена, както и да разгледате електронната брошура. Също така в мобилното ни приложение Lidl Plus са посочени всички промоции и допълнителните горещи оферти и купони само за ползвателите на приложението. За допълнително улеснение всички акции са видимо обозначени с табелки на отделните щандове в магазините. Надяваме се, че по този начин помагаме на вас, нашите клиенти, бързо и лесно да се ориентирате на място и да планирате още по-добре разходите си. Усилието ни е да предложим разнообразие от продукти на изгодни цени, така че дори ако пазарувате само от промоционални оферти, да успеете да направите пълноценен избор от разнообразни и качествени продукти за всеки вкус и нужди на домакинството си.
Как решавате кои продукти да бъдат с 50% намаление?
Нашата основна цел са доволните клиенти. С промоциите, които предлагаме се стремим да ви подкрепяме да пазарувате качествено, лесно и бюджетно. Как става това? Всяка една промоция при нас не е за сметка на качеството, а се влияе от различни фактори. От една страна, са изходните цени на суровините. Тук, целим през прецизно предварително планиране да осигуряваме суровини на най-добри пазарни цени като гарантираме обеми. Втората група фактори са свързани с конкуренцията – стремим се винаги да предлагаме силно конкурентни цени на пазара. Третата и най-важна група фактори са продиктувани от търсенето на пазара – сезонност, празници и други важни поводи, когато хората имат нужда от конкретни продукти. Напълно естествено е през лятото да имаме дини с 50% намаление или за Великден да правим големи промоции, защото това е, което хората търсят в момента. Всяка от тези изгодни оферти не е свързана с годността на продуктите, които предлагаме. За стоките с изтичащ срок имаме специална програма – „Без разхищение с голямо намаление“, която е отчетливо разграничена от останалите ни промоции.
През пролетта имахте голяма акция за продукти с до 30% намаление. Планирате ли подобна?
През март направихме акция с едни от най-масовите продукти, които домакинствата традиционно купуват – млечните и колбасите. Беше част от „Lidl цена“ и включваше над 60 продукта, което намери много добър отзвук сред клиентите ни. Още тогава съобщихме, че ще направим следващи подобни акции през годината. Съвсем скоро, предстои намаление на над 100 продукта с до 50%. Акцията започва от 12 юли и ще продължим до 8 август. Комбинацията от продукти е разнообразна и вярвам, че нашите клиенти ще останат приятно изненадани.
От Лидл България благодарят на всички наши читатели за интереса и активността им и обявяват следващата тема в тази рубрика – „Всичко за лятото на едно място“, по която очакваме вашите въпроси. Може да питате за всичко - от асортимента на бирата, през новите вкусове сладолед, до грил предложенията, летните текстилни колекции и плажна мода. Неслучайно Lidl е на второ място след H&M по продажби на дрехи в България.
Очакваме вашите въпроси, свързани с новата тема на на [email protected] до 20 юли. Питайте открито и свободно за всичко, което искате да знаете, свързано с качеството, сертификатите, наличностите, селекцията, промоциите и цените на продуктите в летния ни асортимент.