Темата днес: Текстилът в Lidl

https://www.24chasa.bg/projects/article/10051702 www.24chasa.bg

Втората тема, с която продължихме рубриката "Точно това…, което искам да знам за Lidl“ -текстилът – предизвика оживен интерес сред читателите ни. Веригата предлага 7 собствени текстилни марки, с които опровергава разпространеното схващане, че качествени, стилни и модерни дрехи можеш да купиш само в специализираните магазини. Получихме разнообразни въпроси – от защо няма дълги рокли в Lidl, през това как се гарантира качеството на текстила и как се поддържат добри цени на качествени дрехи до това следят ли се модните тенденции при предлаганите модели.

Обобщихме най-често задаваните въпроси и даваме думата на Драгомир Илиев, управител „Стоково снабдяване и маркетинг“ в Лидл България.

- Как гарантирате качеството на текстилните ви марки и как поддържате добри цени при предлаганото високо качество?

- Редовните ни клиенти знаят, че качеството на предлагания при нас текстил се гарантира от немския институт Hohenstein – един от най-престижните в света. Всеки текстилен артикул, който предлагаме е преминал през множество професионални тестове – проверява се устойчивостта на тъканите при многократно изпиране и при използване на сушилни машини, както и устойчивостта на цветовете, проверяват се прецизно всички детайли – от здравината на конците и прикрепването на копчета и ципове до влиянието на всяка тъкан върху кожата. Много внимателно се създават шаблоните за оразмеряване на моделите, както и се следят кройките, така че да гарантират максимална свобода на движенията и удобство при носене на дрехите. Всичко това е само малка част от процеса по сертифициране в института Hohenstein, който освен за Lidl работи и за най-престижните международни модни марки по света.

Опитът ни показва, особено през последната година, която промени много от навиците ни за пазаруване, че клиентите се фокусират все повече върху ефективността, търсят прагматични решения, които да им гарантират качество, комфорт, сигурност и разбира се, добри цени. Точно това е, което превръща Lidl във все по-търсена алтернатива за пазаруване не само на хранителни стоки, но и на текстил. Не случайно Lidl е на второ място след H&M по продажби на дрехи в България – това е истинско признание за качеството на нашия текстил. Оптималната цена, на която успяваме да предлагаме качествен текстил за цялото семейство – от бебета и подрастващи през тийнейджъри до дамска и мъжка мода - е благодарение на обема на поръчваните количества и оптимизацията на процесите. Докато у нас снабдяваме 107 магазина, само в Германия те са над 3 000, а във всичките ни страни тази бройка надвишава 10 000. Доставките са от едно и също място за всички държави, така че качеството е напълно идентично. Оптимизирането на цените идва и от това, че предлаганите брандове са наши собствени марки, което ни позволява да имаме контрол върху целия цикъл на производството и да следим стриктно, както за качеството, така и за оптимизацията на процесите.

- Ясно е, че не сте бутик, но следите ли все пак за актуалността при модните тенденции или разчитате на дрехи, които са винаги на мода?

- Специален отдел в централата на Lidl отговаря за разработването на цялостния текстилен асортимент на веригата. Това включва от познатата бебешка линия Lupilu, дрехите за деца и юноши под марката Pepperts, популярните дамски модели на Esmara, до мъжката серия Livergy. Да не пропускаме и и нашия бранд Crivit за спорт и свободно време. Колегите следят последните модни тенденции и ги съобразяват с промените в търсенето на потребителите. Основният ни стремеж е да запазим баланса между актуалните линии и очакванията на клиентите към облеклото, което могат да намерят при нас. В самия процес експертите не пропускат и големите международни изложения, където следят тенденциите и новите идеи, които да внедрят в нашите облекла.

Важна задача е да направим прецизна предварителна селекция на базата на пресечната точка между модните тенденции и прагматичните очаквания на клиентите, с която да улесним избора им. Фокусираме се върху разцветки и комбинации, които отговарят на вкуса на повечето български потребители. Не пропускаме и да се съобразим с климатичните особености в страната. Ако трябва да обобщя само с едно изречение – залагаме на баланс между качество, цена и модна актуалност, които да удовлетворят основната част от потребителите. И най-важното – предлагаме текстил за цялото семейство – от бебетата, през деца и юноши, мъже и жени, активно спортуващи.

- Миналата година предлагахте спортни обувки от рециклирани материали. Може ли да очакваме такива и тази година?

- Изключително се зарадвахме на въпросите, които получихме за наши артикули, произведени по щадящи природата технологии и с използването на рециклирани материали. Благодарим ви за положителната обратна връзка и за това, че оценявате усилията, които полагаме за опазване на околната среда. Сега конкретно на въпроса. През лятото планиранаме акция Ocean Bound Plastic – маратонки под собствената ни марка Crivit. Тяхната текстилна част е не само от 100% рециклиран материал. В него е вложен и 25% преработен пластмасов отпадък, събиран от плажове, острови и крайбрежни зони. Така предотвратяваме попадането му във водните басейни и замърсяването на околната среда. Ще предложим и спални комплекти и чаршафи със сертификат Cotton made in Africa и Global Recycling Standard (GRS). Те гарантират 100% устойчиво, щадящо и с мисъл за околната среда производство на памук.

От Лидл България благодарят на всички наши читатели за интереса и активността им и обявяват следващата тема в тази рубрика – „Топ марки на топ цени и Топ 5 продукти с 50% намаление“, по която очакваме вашите въпроси.

От май веригата предлага всяка седмица Топ 5 продукта с 50% намаление и Топ марки на топ цени, които включват както маркови, така и собствени брандове продукти. Акциите са част от изгодното пазаруване в Lidl, което от тази година за улеснение на клиентите е под една обща шапка „Lidl цена“. Тя е продължение на цялостната политика на компанията по отношение на ценовите промоции и надгражда стъпките, предприети още в първите месеци на кризата през март миналата година.

Очакваме вашите въпроси, свързани с Топ 5 продукти с 50% намаление и Топ марки на топ цени до 11 юни на pisma@24chasa.bg. Питайте открито и свободно за всичко, което искате да знаете, свързано с качеството, сертификатите, наличностите, селекцията, промоциите и цените на продуктите.

Следвайте във Viber