BILLA България с обновена програма за лоялност

https://www.24chasa.bg/ojivlenie/article/9062905 BILLA България с обновена програма за лоялност BILLA България с обновена програма за лоялност www.24chasa.bg
BILLA България с обновена програма за лоялност

Отговаряме на променените тенденции в потребителското търсене, казват от търговската верига

В продължение на три дълги месеца по време на извънредното положение заради COVID-19 огромна част от хората в цялата страна бяха затворени у дома. Малко по малко от началото на юни насам животът започна да изпълва все повече улиците навън, отворените пространства и работните помещения. На пръв поглед всичко изглежда почти същото, но не съвсем. Пандемията неминуемо оказа своето влияние върху потребителите, техните изградени навици, потребности и изисквания.

Тази промяна е от изключително значение за доставчиците на продукти и услуги и в особено голяма степен – за сектора на бързооборотните стоки. Търговските вериги не затвориха врати. Напротив – останаха близо от потребителите в период, в който те имаха дори по-голяма нужда да пазаруват, за да подхранят душевното си спокойствие и да усетят повече сигурност. Станахме свидетели на сериозно повишаване на обема закупени пакетирани и консервирани храни, на почистващи и хигиенизиращи препарати.

За BILLA България този период беше от особено значение, тъй като съвпадна с приближаването на 20-тия ѝ юбилей. Успоредно с бързата адаптация и усвояването на повече гъвкавост за справяне с предизвикателствата, пред които компанията беше изправена, за да продължи да задоволява търсенето на своите клиенти както досега, екипите ѝ работиха и по финализирането на обновена програма за лоялност за потребителите. Тя запази добре познатото си име – BILLA Card, но открива много нови възможности.

Задачата ѝ е да съхрани всички обичани предимства, които магазините на BILLA предоставяха досега, но и да ги надгради, като прибави по-персонализирано отношение и по-голяма доза внимание към индивидуалните им необходимости. Новата BILLA Card има за цел да отговори и на изменените навици на купувачите в резултат от пандемията и да удовлетвори завишените им изисквания. Ето кои са най-основните тенденции в потребителското поведение, които бихме могли да обособим.

Спазване на дистанция

Безспорно е, че много по-голяма е вероятността днес да се подразним от прекалената близост на друг клиент в магазина до нас в сравнение със същото това време миналата година. Но как да регистрираме своята нова BILLA Card, за да се възползваме от новите възможности, които търговката верига предлага, без да е необходимо да чакаме на опашка с останалите потребители, изгарящи от нетърпение?

Отговорът е много лесен – като попълним своите данни от вкъщи, на спокойствие и на безопасна дистанция от други купувачи.

Най-интересното предимство, което обновената програма за лоялност предоставя, е нейната дигитализация. Чрез регистрация онлайн на сайта на компанията или чрез инсталиране на мобилното приложение BILLA APP всеки клиент може да се сдобие със своя карта за пазаруване, която предоставя дори повече предимства от обикновената пластика. Предоставяйки правото на търговската верига да използва попълнените лични данни, клиентите дават съгласието си да получават и персонализирани оферти, които да отговарят на търсенето им.

Планиране и организация

Във всеобща тенденция по време на извънредното положение се превърна шопингът с повече мисъл, един до два пъти седмично. То научи потребителите на дисциплина и планиране на покупките за по-дълъг период от време с оглед по-рядкото пазаруване в магазина.

За да не попречи този нововъзприет навик на клиентите на BILLA да се възползват от вълнуващите предложения, без да пропускат интересни възможности, търговската верига предлага седмични отстъпки на любими марки продукти, които отново могат да бъдат закупени с новата BILLA Card.

В допълнение всеки петък и събота, както досега, с програмата за лоялност потребителите ще могат да пазаруват с 25% намаление на цели продуктови категории.

Изгодни решения без компромис в качеството

И тъй като цената си остава ключов фактор, който управлява избора на хората при пазаруване, екипът на BILLA взе решение да прибави още едно важно предимство към възможностите на новата карта за лоялност. Над 1000 основни продукта от първа необходимост вече се предлагат в магазините на веригата на трайно ниска цена, извън специалните промоции. Те са отбелязани със зелен етикет на регала в магазина и могат да бъдат закупени след регистрация на новата BILLA Card.

Както разнообразието, така и високото им качество са гарантирани, а голяма част от продуктите са отгледани в България.

Освен на сайта https://www.billa.bg/billa-card и чрез мобилното приложение придобиването на новата карта за лоялност може да стане и на място, на терминал, позициониран в обект на компанията, или след попълване на хартиен формуляр на каса.

В тези два случая клиентът получава физическа пластика, подобна на досегашната, но с обновен, свеж дизайн.

Лично отношение

Комуникацията лице в лице и усещането за близост са онова, което най-много липсваше на потребителите по време на извънредното положение. BILLA и нейните служители не се поколебаха да застанат до своите клиенти тогава, за да отговорят на въпросите им и да ги успокоят. Но правят още една крачка напред и днес.

С новата BILLA Card всеки рожденик може да напазарува всичко необходимо, за да отбележи своя празник, като еднократно използва 10% отстъпка върху цялата си сметка. Тази възможност е валидна в периода от две седмици преди и три седмици след рождената дата.

Личното отношение е гарантирано и при използване на дигиталната карта за лоялност след инсталиране на мобилното приложение BILLA APP. Чрез него всеки клиент на търговската верига получава персонализирани оферти, отговарящи на неговото индивидуално търсене и вкус.

А най-хубавото е, че промените, които BILLA въвежда в навечерието на своя празник, са тук за постоянно! Новата BILLA Card вече е достъпна от 10 септември и всеки желаещ може да се сдобие с нея.

Досегашните пластики ще бъдат активни до 10 март 2021 г. и ще предоставят ограничен списък от предимства. Целта е по-голям брой хора да се възползват в максимална степен от новите възможности, а семейството на търговската верига да продължава да расте.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Оживление

Мария Стефанова в пиесата “Три високи жени”

СНИМКА: НАРОДЕН ТЕАТЪР

Мария Стефанова с приз за най-добра актриса от Европейския фестивал на пътуващия театър

Талантливата Мария Стефанова, която преди малко повече от седмица посрещна 81-ия си рожден ден, спечели наградата за най-добра актриса в шестото издание на Европейския фестивал на пътуващия театър. Признанието получи заради ролята си в спектакъла на Народния театър “Три високи жени”, за която преди 2 г. бе удостоена и с “Аскеер”

КАДЪР: Фейсбук/Overtime

Папагали, играещи баскетбол, станаха хит в мрежата (Видео)

Папагали, играещи баскетбол, станаха хит в мрежата. Във видео, публикувано във фейсбук, се вижда как папагалчета играят на импровизиран баскетболен терен, като кошовете са съобразени с малкия ръст на птиците. От видеото се вижда, че папагалите са разделени на отбори по цветовете си - жълти и зелени.  Прави впечатление

Арх. Пламен Пламенов Мирянов вече 4 години работи за подсилването на българския дух и самочувствие.

Арх. Пламен Пламенов Мирянов и Българска хорова капела с вдъхновяващ концерт пред пещерата на Иван Рилски

Родолюбецът подготвя събитието само за 2-3 дни Истински вдъхновяващ празник с църковни песнопения организираха арх. Пламен Пламенов Мирянов и Българска хорова капела “Георги Робев” в прегръдките на Рила планина в неделя. Десетки участници, 15 изпълнения и едночасова програма – така изглежда в цифри събитието

Виж уникално видео на майка с две мечета в Стара планина

Виж уникално видео на майка с две мечета в Стара планина

Кафява мечка и нейните мечета, заснети в Централна Стара планина, показаха във видео от Дирекция "Национален парк Централен Балкан". Любопитното видео е озаглавено "Да живееш на високо" и проследява разходката на мечките из планината, като малките уверено се катерят по скалите и подскачат около едрия хищник

СНИМКА: Pixabay

Изследване: През пандемията британците заменили секса с гледане на телевизия

Пандемията доста зле се е отразила на сексуалния живот на британците, като 10 процента от тях въобще не са правили секс от началото й през март до ден днешен, установи проучване, цитирано от в."Метро". Изследването било поръчано от уелнес компанията CBII. Респондентите трябвало да отговорят на въпроса кои са главните фактори

Американската певица Деми Ловато и годеникът и? Макс Ерик скъсаха с гръм и трясък, след като редовно радваха с ласките си своите последователи в социалните мрежи

Причините за раздяла стават все по-шантави

Двойки се разпадат заради грешен правопис, къса прическа и редовни фитнес занимания Aмериканската певица Деми Ловато изненадващо би шута на годеника си, след като само преди седмици прочувствено съобщаваше в социалните мрежи, че иска да се омъжи за него тайно и даже вече търси подходяща булчинска рокля

Последно от 24 здраве лого

Новини

Последно от мила бг лого

Последно от

Последно от

Още от Оживление

Главните героини ще се опитат да спасят списанието си.

“Дръзки момичета” като нова версия на “Сексът и градът”

Джоана Коулс е от онези успели жени, които сами проправят пътя си от нищото. Родена в семейството на медицинска социална работничка и учител в Западен Йоркшър, на 10 години тя вече има публикувана своя статия във всекидневника “Йоркшир Пост”, който се разпространява в района на Лийдс. Малко по-късно завършва университет със специалност “Английска

Тончо Токмакчиев като шеф Силвио, чието истинско име е Страхил.

Тончо Токмакчиев шеф готвач в ситком на Димитър Митовски

Тончо Токмакчиев сложи готварска престилка, за да покаже отново комедийния си талант в нов ситком - “Изпечен”. Това е забавен сериал за кулинарното шоу на мечтателя Силвио Веримезов, чието истинско име всъщност е Страхил. Вдъхновен от идола си Джордан Рамзи, той е затворен в кухнята на ресторанта сам заради въведената карантина и готви любимите си

Жан-Клод ван Дам

Жан-Клод ван Дам получи желания подарък за юбилея си - кучето Рая се връща у нас (Обзор)

3-месечното чихуахуа ще пътува от Норвегия, за да го осиновят в София, след като установят, че е здраво Тримесечното чихуахуа Рая да се върне от Норвегия в България, за да спасят живота му - това си пожела холивудският актьор Жан-Клод ван Дам за 60-ия си юбилей ден преди да го отпразнува. Направи го в емоционално видео

Лимитираният сериал е в 5 епизода.
СНИМКА: НВО

Екранизацията на “Бьорнстад” на Бакман – в 5 епизода по НВО

Лимитираните сериали отдавна привлякоха вниманието на зрителя и на критиката. Сега на ред е премиерата на още един по НВО - “Бьорнстад”, направен по едноименния бестселър на шведския журналист, блогър и писател Фредрик Бакман. Той изследва надеждите, които обединяват една малка общност, тайните, които я разкъсват, смелостта

Мао Мао, Баджърклопс и Адорабат помагат в Долината на чистото сърце.

Котка самурай става супергерой в нова анимация

Трима любими детски герои се завръщат на малкия екран с новите си приключения - Мао Мао, Баджърклопс и Адорабат пак ще се притекат на помощ в Долината на чистото сърце и въпреки многото трудности приятелите отново ще се отдадат на забавления. “Мао Мао: Герои на чистото сърце” е американска анимация, която започва да се излъчва сравнително скоро -

Луиза Григорова с д-р Лекова и сина си Бран
СНИМКА: ОФИЦИАЛЕН САЙТ НА МБАЛ "СВЕТА СОФИЯ"

Луиза Григорова не е кръстила сина си Бран на героя от "Игра на тронове", а на покровител на моретата

„Ролята на майка се оказа нещо, което много ми харесва“, казва в ефира на Нова тв актрисата Луиза Григорова-Макариев. Първото й дете Бран се роди на 27 септември. Името открива случайно със съпруга си Мартин Макариев, разглеждайки списък на стари български имена. Така откриват, че има бог на име Бран, който е покровител на моретата

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber