Съпругата на българския президент Десислава Радева се оплака във фейсбук от германската компания "Луфтханза" и се закани повече да не се възползва от услугите й. Причината - отменен бил полетът й от Франкфурт до Валенсия без никакви обяснения. А служителка (не се разбира дали на Луфтханза или на летището във Франкфурт - б.р.) я попитала дали може да чете. Под коментарите на почитателите си Радева обяснява още, че Луфтханза са се държали като лоукост (нискотарифна - б.р.) авиокомпания. От Луфтханза обясниха пред "24 часа", че заради защитата на личните данни есемеси за отлагането на полетите получават само пътниците, които са разрешили да им бъдат изпращани такива.
Ето какво точно пише Радева:
"Before #midnight.
Lufthansa never again! (Никога повече Луфтханза - б.р.) Дълго и объркано е.
Събор "На Мегдана на Другата България", съжалявам, че не можах да съпреживея с вас емоцията. Но духом бях с вас!!!
Надявам се да се срещнем догодина във Верона! Ще се постарая да избера сигурна самолетна компания, за да бъда с вас всичките - 60 български фолклорни състава от 13 европейски държави!
Още по-тъжно беше, че отменяйки полета ни за Валенсия 2,5 часа преди него, никой от славеното летище Frankfurt Airport не каза едно човешко "Съжаляваме за неудобството". Да не говорим за тяхна служителка, която подигравателно попита "Можете ли да четете?"
Иначе положението е Дойчланд, Дойчланд, убер алес", завършва поста си Радева и пуска парчето на Рамщайн "Дойчланд".
Тя не уточнява в кой ден е пътувала.
Един единствен полет между Франкфурт и Валенсия е бил отменен в последните дни, каза за "24 часа" говорителят на авиокомпанията "Луфтханза" Борис Огурски. Той е трябвало да излети в събота вечерта, но е бил отменен за неделя сутринта, тъй като самолетът е пристигнал на летището във Франкфурт много късно, а то е затворено между 23 часа вечерта и 5 часа сутринта и нито една компания няма право да извършва полети в този диапазон заради шума.
Според говорителя всички пътници, които са позволили на компанията да им изпраща уведомления, са получили есемес или имейл за това, че полетът е бил отменен. Нерегистрираните в приложението на "Луфтаханза" пътници не получавали съобщения заради защитата на личните данни.
Тъй като Франкфуркското летище е твърде голямо, информация за отменени полети не се обявява по високоговорителите. Но ако пътниците попитат служителите на гише "Информация" или на гейта, те би трябвало да дадат обяснение за отменянето, както и да предложат на пътниците ваучер за нощувка в хотел във Франкфурт или смяна на полета, обясни още Борис Огурски.