Рубриката се гледа предимно от аудитория на възраст 18-35 години
Последното издание на TrendY, излъчено на 4 ноември, се подрежда на четвърто място по рейтинг от всички предавания на БНТ 1 за денонощието. По-гледани от него са централната новинарска емисия “По света и у нас”, документалният филм “В кадър” и сутрешните новини от 8,30 часа, показват данни на ГАРБ.
Според изследването на пийпълметричната компания предаването, което се подготвя от младите репортери на вестник “24 часа”, има много силна подкрепа от младата публика. То е най-гледано във възрастовата група между 18 и 35 години, за която е и замислено като концепция.
Излъченото в неделя предаване е петото поред от старта в края на септември. В последното TrendY разказахме историята на незрящия Цветан, който сбъдна мечтата си да се гмурне в морето с помощта на водолазния инструктор Пламен Вукадинов.
Специален репортаж ни пренесе и в поделение в района на Плевен, където млади хора доброволно влизат в казармата. В рубриката “Тренд” разказахме кои социални мрежи в момента са на върха, както и манията мъртви рок звезди да се “съживяват” като холограми. Асен и Лаура пък ни отведоха на пътешествие в Мачу Пикчу.
TrendY е всяка неделя от 18,00 ч по БНТ 1.