Кой онлайн магазин за мъжка мода би спечелил вниманието на мъжете?

https://www.24chasa.bg/ojivlenie/article/6979436 Кой онлайн магазин за мъжка мода би спечелил вниманието на мъжете? Кой онлайн магазин за мъжка мода би спечелил вниманието на мъжете? www.24chasa.bg

Не всеки нов онлайн магазин за мъжка мода успява да спечели доверието на купувачите от силния пол. Данните показват, че както в реалния, така и във виртуалния свят постоянно се отварят нови магазини, докато в същото време, някои, стартирали неотдавна приключват своята дейност. Каква е рецептата за успех? Кое дава възможност на един магазин да оцелява и израства? От какво могат да се поучат новостартиращите в модния свят бизнес проекти?

Какво искат мъжете?

Едва ли е нужно да казваме за пореден път, че мъжете и жените са коренно различни. Докато жената успява винаги да намери време за шопинг, мъжът все си намира по-приятни и по-полезни занимания. Същевременно господата вече са много по-взискателни по отношение на облеклото. За тях също не е достатъчно просто да бъдат облечени. Те искат да бъдат облечени добре по последен писък на модата.

Това означава, че господата искат:

Модерни маркови дрехи

Марката е богът, на когото всички се кланят в момента. Дори родният потребител е склонен да вложи един крупен финансов ресурс в обновяване на своя гардероб. Вместо няколко удобни и модерни дрешки, хората с афинитет към марковите изделия често купуват само един компонент – дънки, риза, сако, колан или обувки, защото цената му е твърде висока.

Сайтовете, предлагащи маркови продукти имат висок шанс за оцеляване, понеже стоката им е търсена включително на родния пазар. Нещо повече – българските потребители, живеещи в провинцията нямат друга удачна алтернатива. Предимството да пазаруваш марково облекло от онлайн магазин е огромно, защото не се налага да хабиш време в пътуване до големите градове.

Дискретност и комфорт

Господата са много по-неуверени, отколкото са склонни да признаят. Пренареждайки своите приоритети, за тях визията е много по-важна, отколкото е била само допреди 10 – 15 години. Мъжът следва сляпо тенденциите по отношение на цялостния си облик – прическа, облекло, аксесоари. Но как се информира за новостите? Естествено онлайн.

Малко мъже биха влизали в един и същ магазин за маркови дрехи ежедневно, освен ако не се намира във виртуалния свят. Електронните сайтове за мъжка мода осигуряват дискретност, от каквато суетният мъж се нуждае. Не е странно в такъв случай, че електронните бутици за дрехи се радват на по-голям интерес от страна на купувачите.

Комфортът е друга причина за успеха на някои магазини за мъжко облекло. Когато даден магазин предлага не просто качествена мъжка мода на именити модни дизайнери, но и удобен начин да се намерят търсените продукти, той повишава своите шансове да се задържи дълго на силно конкурентния пазар. Колкото по-добре са представени различните изделия, и когато има възможност за селекция по цветове, номера, цени и марки, факторът комфорт е налице, а клиентът е доволен.

Изгодни оферти

Мъжете обичат изгодната оферта и са готови да я преследват като дивеч, независимо дали се касае за покупка на нов автомобил, дреха или най-новата електронна джаджа. Магазините, предлагащи по-ниски от обичайното цени се радват на засилен интерес от страна на потребителите от двата пола.

Промоции, сезонни намаления, две на цената на едно – всичко това задейства ловния инстинкт у съвременния човек. Редица проучвания показват, че хората са склонни да закупят продукт, който не им е нужен в момента, единствено защото е с по-ниска цена. Всеки онлайн магазин, който предлага мъжка мода с намаление, повишава рязко шансовете си да се превърне в любимо място за пазаруване.

Печелившата стратегия „Всичко на едно място”

Всеки моден бутик, независимо дали съществува в реалния свят или е електронен формат, печели значителна преднина ако успее да предложи разнообразие сред артикулите. В общото наименование мъжка мода спадат различен вид продукти. Освен дрехи, онлайн могат да се предлагат и обувки, аксесоари, бельо.

Магазините, специализирани в продажбата на само една-две разновидности, са обречени на неуспех, защото принуждават купувача да влиза и в други електронни сайтове. Когато е предложено всичко на едно място, се повишава шансът клиентът да закупи артикул, който не фигурира в първоначалните му планове. Тоест, заедно с марковите дънки, мъжът би могъл да поръча и подходяща тениска, риза, яке, сако.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Стил

Летни рокли и през зимата

Комбинирайте ги с широки пуловери, които не са в черен цвят Не оставяйте летните си рокли да събират прах в гардероба. Няма значение, че е средата на декември, а температурите са паднали под нулата. Важно е единствено умението да ги комбинирате с останалите си дрехи, така че хем да ви е топло, хем да изглеждате добре.

Зимата с пухкави шапки и шалове до глезените

Шапката отдавна не е само необходимост, към която посягаме в мразовитите дни. Тя е моден аксесоар, който периодично променя визията си, подобно на всички останали части от облеклото ни. След като в колекциите като основен тренд се появиха обемните пухкави палта, съвсем логично имаше промяна и в тенденциите при шапките.

Ботите - от найлон и с дантела

Носят се с дънки и панталони над глезените или с елегантни рокли Преходният период между топлите дни и големите снегове е времето, в което могат да се носят боти. Този тип обувки се избягват от жените, които от сандали директно минават на ботуши, както и от почитателките на маратонките, които са много популярни през последните две-три години.

Време за палто - актуални са "рошавите" от букле

Памучните се носят през есента, за зимата са вълнените варианти Връхните дрехи от букле се озоваха сред водещите тенденции за есента и зимата. Памучните варианти са за по-топлите дни, вълнените са в колекциите за месеците с ниски температури. Материята на тези одежди е направена от прежда с удебелявания на нишките, наподобяващи малки възли.

Code Fashion Awards обявиха номинациите си

От 23.10 стартира онлайн гласуването в 20-те категории на първите модни награди на Code Fashion TV Редакторският екип на Code Fashion TV следи неуморно в продължение на цяла година модните проекти в България. На база проучването, отразяването и медииния отзвук на модни събития, ревюта, фотографски и музикални проекти,

Последно от логоЗДРАВЕ

Новини

Последно от лого

Последно от

Последно от

Още от Стил

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber