Кой онлайн магазин за мъжка мода би спечелил вниманието на мъжете?

https://www.24chasa.bg/ojivlenie/article/6979436 Кой онлайн магазин за мъжка мода би спечелил вниманието на мъжете? Кой онлайн магазин за мъжка мода би спечелил вниманието на мъжете? www.24chasa.bg
Кой онлайн магазин за мъжка мода би спечелил вниманието на мъжете?

Не всеки нов онлайн магазин за мъжка мода успява да спечели доверието на купувачите от силния пол. Данните показват, че както в реалния, така и във виртуалния свят постоянно се отварят нови магазини, докато в същото време, някои, стартирали неотдавна приключват своята дейност. Каква е рецептата за успех? Кое дава възможност на един магазин да оцелява и израства? От какво могат да се поучат новостартиращите в модния свят бизнес проекти?

Какво искат мъжете?

Едва ли е нужно да казваме за пореден път, че мъжете и жените са коренно различни. Докато жената успява винаги да намери време за шопинг, мъжът все си намира по-приятни и по-полезни занимания. Същевременно господата вече са много по-взискателни по отношение на облеклото. За тях също не е достатъчно просто да бъдат облечени. Те искат да бъдат облечени добре по последен писък на модата.

Това означава, че господата искат:

Модерни маркови дрехи

Марката е богът, на когото всички се кланят в момента. Дори родният потребител е склонен да вложи един крупен финансов ресурс в обновяване на своя гардероб. Вместо няколко удобни и модерни дрешки, хората с афинитет към марковите изделия често купуват само един компонент – дънки, риза, сако, колан или обувки, защото цената му е твърде висока.

Сайтовете, предлагащи маркови продукти имат висок шанс за оцеляване, понеже стоката им е търсена включително на родния пазар. Нещо повече – българските потребители, живеещи в провинцията нямат друга удачна алтернатива. Предимството да пазаруваш марково облекло от онлайн магазин е огромно, защото не се налага да хабиш време в пътуване до големите градове.

Дискретност и комфорт

Господата са много по-неуверени, отколкото са склонни да признаят. Пренареждайки своите приоритети, за тях визията е много по-важна, отколкото е била само допреди 10 – 15 години. Мъжът следва сляпо тенденциите по отношение на цялостния си облик – прическа, облекло, аксесоари. Но как се информира за новостите? Естествено онлайн.

Малко мъже биха влизали в един и същ магазин за маркови дрехи ежедневно, освен ако не се намира във виртуалния свят. Електронните сайтове за мъжка мода осигуряват дискретност, от каквато суетният мъж се нуждае. Не е странно в такъв случай, че електронните бутици за дрехи се радват на по-голям интерес от страна на купувачите.

Комфортът е друга причина за успеха на някои магазини за мъжко облекло. Когато даден магазин предлага не просто качествена мъжка мода на именити модни дизайнери, но и удобен начин да се намерят търсените продукти, той повишава своите шансове да се задържи дълго на силно конкурентния пазар. Колкото по-добре са представени различните изделия, и когато има възможност за селекция по цветове, номера, цени и марки, факторът комфорт е налице, а клиентът е доволен.

Изгодни оферти

Мъжете обичат изгодната оферта и са готови да я преследват като дивеч, независимо дали се касае за покупка на нов автомобил, дреха или най-новата електронна джаджа. Магазините, предлагащи по-ниски от обичайното цени се радват на засилен интерес от страна на потребителите от двата пола.

Промоции, сезонни намаления, две на цената на едно – всичко това задейства ловния инстинкт у съвременния човек. Редица проучвания показват, че хората са склонни да закупят продукт, който не им е нужен в момента, единствено защото е с по-ниска цена. Всеки онлайн магазин, който предлага мъжка мода с намаление, повишава рязко шансовете си да се превърне в любимо място за пазаруване.

Печелившата стратегия „Всичко на едно място”

Всеки моден бутик, независимо дали съществува в реалния свят или е електронен формат, печели значителна преднина ако успее да предложи разнообразие сред артикулите. В общото наименование мъжка мода спадат различен вид продукти. Освен дрехи, онлайн могат да се предлагат и обувки, аксесоари, бельо.

Магазините, специализирани в продажбата на само една-две разновидности, са обречени на неуспех, защото принуждават купувача да влиза и в други електронни сайтове. Когато е предложено всичко на едно място, се повишава шансът клиентът да закупи артикул, който не фигурира в първоначалните му планове. Тоест, заедно с марковите дънки, мъжът би могъл да поръча и подходяща тениска, риза, яке, сако.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Стил

Kaufland България представя ексклузивна спортна колекция от рециклирана пластмаса

Kaufland България представя ексклузивна спортна колекция от рециклирана пластмаса

Kaufland е първата национална търговска верига в България, която ще предложи на потребителите спортна колекция текстил, създадена от рециклирани пластмасови бутилки и пластмасов отпадък Kaufland България въвежда на българския пазар лимитирана спортна линия текстил като част от своята собствената марка Newletics

От няколко сезона неоновите цветове си проправят път на модния подиум. В началото се появиха при спортните обувки, прехвърлиха се върху облеклото за фитнес и всекидневните дрехи. Догодина вече ще са дори при официалните вечерни облекла. Класическото синьо, което бе обявено за цвета на 2020 г., ще се конкурира по популярност с искрящите тонове.

Женското тяло почти изцяло на показ през 2020 г. (Снимки)

Пепит, неонови цветове и класическо синьо ще носим догодина  2020 година идва с някои съвсем нови тенденции, които не са се появявали от доста години, и с линии, които започнаха да си проправят път през 2019-а. Със сигурност най-доволни от хитовите предложения ще бъдат мъжете. Водещ тренд са прозрачните материи и ултракъсите дължини

Кубинките са водещ тренд за студените дни

Кубинките са водещ тренд за студените дни

Хитовите обувки може да са на висок ток и със спортен дизайн Този сезон кубинките заливат улиците и се превръщат във водещ тренд. Основната причина е, че са изключително удобни, а дебелата подметка със солидни грайфери ги прави много подходящи за предстоящите снежни дни. Популярността им на модния подиум провокира и създаването на различни

Без колан тоалетът е недовършен

Без колан тоалетът е недовършен

Надписи с камъни и хитовите пера красят дамските аксесоари Някои жени не обръщат особено внимание на коланите и ги слагат само при необходимост - за да пристегнат широк в талията панталон. За други това е задължителен аксесоар, който придава завършен вид на аутфита. Първите ще трябва да променят отношението си

Последно от 24 здраве лого

Новини

Последно от мила бг лого

Последно от

Последно от

Още от Стил

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber