За първи път в българската реклама "Бронзов лъв" от Кан за McCann Sofia

https://www.24chasa.bg/novini/article/9921831 За първи път в българската реклама "Бронзов лъв" от Кан за McCann Sofia За първи път в българската реклама "Бронзов лъв" от Кан за McCann Sofia www.24chasa.bg
Десислава Олованова СНИМКА: Личен архив

McCann Sofia стана първата българска агенция, отличена с наградата "Бронзов лъв" от рекламния фестивал в Кан - най-авторитетното световно събитие в рекламата.

Призът е в категорията Brand Experience & Activation и е за кампанията Fly With A Book, подкрепена от "Мастъркард", която представя сайта за книги Booklover. Измислена е по време на локдауна в пандемията от COVID и постига две сериозни цели - насърчава четенето и вдига продажбите на десетки издатели с 60%.

"За да популяризираме сайта, създадохме друг - booktrips.bg, който препраща към книжната платформа. Неговата идея е, че във време, в което движението е почти спряло, може да пътуваш във въображението си чрез книгите, които четеш", разказа Десислава Олованова, изпълнителен директор на McCann Sofia.

Рекламните награди от фестивала в Кан са равностойни като престиж на оскарите в киното. От 31 години насам българската рекламна индустрия кандидатства за авторитетните призове и това е първата й голяма награда.

Заради продължаващата пандемия от COVID церемонията по награждаването се състоя онлайн преди часове, а призът ще бъде изпратен до агенцията по пощата.

Спечели безплатна реклама на стойност 10 000 лв за твоя бизнес!

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Бизнес

Под 5 процента от хората в България работят от вкъщи заради COVID-19, сочат данните на Евростат.

Евростат: Българите сред последните в ЕС по работа от вкъщи

СНИМКА: Pixabay

С почти лев поскъпва кубик вода в Добричко от догодина

СНИМКА: МРРБ

Министрите Комитова и Алексиев обсъдиха възможности за ускоряване на реализацията на жп обекти

MSL Sofia представя нова за пазара и индустрията методология за измерване на PR кампании - PR Brand Acceleration

MSL Sofia представя нова за пазара и индустрията методология за измерване на PR кампании - PR Brand Acceleration

СНИМКА: Pixabay

Българските сезонни работници във Франция все по-често заминават без посредници

Заместник-министърът на земеделието, храните и горите Георги Събев Снимка: МЗХГ

Свиха до 100 млн. лв. парите за напояване в плана за възстановяване

Покажи още

Последно от

Последно от

Последно от

Последно от

Последно от

  • mila
  • mama
  • zdrave
Следвайте във Viber