Колбасите, чийто рецепти възраждат семейни традиции

https://www.24chasa.bg/novini/article/9132537 Колбасите, чийто рецепти възраждат семейни традиции Колбасите, чийто рецепти възраждат семейни традиции www.24chasa.bg

„Деликатесен” са специфични за Пиринския регион сурово пушени продукти

Mисията да възраждат традициите във вкуса е сред приоритетите на българската марка колбаси “Деликатесен”. Продуктите им се произвеждат по традиционни пирински рецепти повече от 10 години и имат автентичен вкус на свежи, истински и ароматни месни продукти. Колбасите, филетата и саламите са популярни и типични за българския потребител продукти, с които той е емоционално обвързан, вярват в “Деликатесен”.

Те предлагат десетки видове от телешко и свинско месо, но

това, с което се

гордеят най-много,

е банският бут

- запазената марка на “Деликатесен” по авторска рецепта, без алтернатива на пазара.

Банският бут е сушен колбас, отличен със златен медал от “Месомания” през 2014 г. За разлика от масовите продукти, които се правят от мляно месо, той е от големи парчета накълцано свежо месо от свински бут и сол, без никакви други подправки, които да променят вкуса, на принципа на хамона и прошутото. Има характерна форма и визия, покрит е с благородна плесен, спомагаща за по-дългото съхранение и запазване на вкусовите му качества.

Произвежданите колбаси от компанията са специфични за региона сурово пушени продукти, чието производство се смята за занаятчийско умение. Не се използва термична обработка, затова при сушене по повърхността се появява бяла (благородна) плесен, която е полезна, но и необходима, тъй като спомага за регулиране на процеса на сушене и предпазва колбасите.

Собственик на бранда “Деликатесен” е “Анира трейдинг”. Тя стартира бизнеса си през 2013 година с откриването на собствен магазин в София. Две години по-късно продуктите с марка “Деликатесен” влизат и в големите вериги хипермаркети. Освен в столицата селективна дистрибуция има и във Варна, Стара Загора, Пловдив и Бургас.

Компанията има 9 златни медала от международното изложение “Месомания” за последните 6 години. Това, което ги отличава от всичко друго на пазара, е съхранената семейна регионална рецепта на семейството на Ани Радулова, която е собственик на бранда.

Ако продуктите позволяват, в “Деликатесен” се смесват регионалната рецепта с интерпретацията на семейната.

През 2019 и 2020 г. компанията печели първо място в потребителската класация “Любима марка” за колбаси на българския потребител. Участват и в юбилейното издание на едно от най-големите изложения в световен мащаб - ANUGA, през 2019 г. в Кьолн.

Към момента

предлагат 35

различни продукта

- от класическите шпекови салами и луканки, през традиционните регионални деликатеси като бански старец, бабек и топузка, до последните им продукти - буркани с месо, които пренасят автентичния български вкус и в страни като Македония, Германия, Испания, Франция и Португалия.

В “Деликатесен” може да бъдат открити и вина като “Вранец Пивка”, тъй като те са техен дистрибутор. То е изработено по технологията барик - отлежало в дъбови бъчви. Така се ражда и слоганът “Седмицата ще е вкусна и Пивка” - игра на думи с наименование на македонско вино от Тиквешкия регион. В предлаганите вина влиза и “Траминец Пивка” - сухо бяло вино с контролиран произход, направено от гроздето от последната беритба на тиквешките лозя.

Компанията планира инвестиция в още нови продукти, има идея и за консервирани - като например костен бульон и други, които може да се правят като алтернатива и допълнение към сегашната гама.

Амбицията им е да марката да стане още по-разпознаваема в България и в чужбина като символ на качествени продукти с локални аромати и вкусове.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Големите малки

Уникална клеева тинктура без спирт за всички

Уникална клеева тинктура без спирт за всички

“Апифарм” работи с БАН и държи патента за новата технология Клеева тинктура без спирт, разработена по уникална технология, предлага българската компания “Апифарм”. Тя произвежда хранителни добавки на пчелна основа. А в момента усилията са насочени към добиването на воден разтвор на клеева тинктура. Масовата е на спиртна основа и не е

“Амитица” гледа биозеленчуци и помага на други фермери да го постигнат

“Амитица” гледа биозеленчуци и помага на други фермери да го постигнат

Чиста храна, опазване на почвата и пчелите е цел на фирмата “Амитица” произвежда биозеленчуци от времето, когато това още не беше модерно - вече повече от 15 години. На земеделските производители пък предлага световни продукти за растителна защита като алтернатива на вредните химии. Така компанията изпълнява мисията си да направи живота по-чист и

Зелена среда за по-щастливи хора

Зелена среда за по-щастливи хора

Две жени развиват бизнес с интериорно озеленяване и печелят доверието на водещи компании Две млади жени - Нуша и Биляна, решават преди известно време да направят обща фирма за интериорно озеленяване. Кръщават я “Ботаник лаб” и започват да проектират и изпълняват интериорно озеленяване, концептуален растителен декор и създават доста иновации

Велореволюция се случва пред очите ни

Велореволюция се случва пред очите ни

Варненска фирма продава е-байкове в половин Европа, гледа и към други континенти Oснованата преди 5 години от Галин Бонев и Александър Михайлов варненска компания “Елджой” вече продава електрически велосипеди в Австрия, Германия, Швейцария, Испания, Англия, Румъния, Полша, Дания. Тя бързо се превърна в значим иноватор на европейския пазар на

Социална мрежа създава общност от доброволци, помагат за стотици каузи

Социална мрежа създава общност от доброволци, помагат за стотици каузи

Екипът на “Волонтайм” насърчава всеки да се включи с каквото може - труд, умения или със средства Социална мрежа, в която хората да показват най-добрата си страна, а проблеми да будят съчувствие и адекватна подкрепа. Всеки с каквото може - труд, умения или средства. Това е платформата “Волонтайм”, която обединява граждани

Най-малките още от първи клас програмират, правят игри

Най-малките още от първи клас програмират, правят игри

В Logiscool ги обучават и на логическо мислене, полезно за всички сфери В свят, в който технологиите засягат всеки аспект от живота ни, е от значение децата да бъдат не само ползватели, а и създатели. Именно на програмиране и логическо мислене се стремят да научат учениците от 1-и до 12-и клас в Logiscool

Последно от 24 здраве лого

Мнения

Последно от мила бг лого

Последно от

Последно от 168 часа лого

Последно от

Още от Големите малки

Семейна пивоварна постави Пазарджик на картата на крафт индустрията

Семейна пивоварна постави Пазарджик на картата на крафт индустрията

Над 90 вида бира само за 3 години произвежда “Ромбус” "Ромбус“ е малка семейна пивоварна в Пазарджик, която е отворена през 2016 г. Нейната фасада все още не е довършена, но собствениците работят с много хъс и желание и вече надграждат бизнеса си с нови начинания. Над 90 вида бира за 3 години - това е равносметката

Пъзел за народни танци учи децата на известни хора

Пъзел за народни танци учи децата на известни хора

Ще има и мобилно приложение с добавена реалност, за да могат изображенията да “оживеят” Да научи младите на Ганкиното хоро чрез интерактивен самоучител - танцов пъзел. С тази задача се заема организацията “Таратанци”, в основата на която са четири жени с амбицията да съхранят българския дух и традициите

Светът на лютите чушки, където се отглеждат 300 сорта от цял свят

Светът на лютите чушки, където се отглеждат 300 сорта от цял свят

От тях Hotfarm произвежда 30 вида продукти - сосове, сладка, разядки Люта ферма” в с. Страшимирово край Белослав е мястото, което може да се нарече светът на лютите чушки. Там семейство Родинови - Дарина, Христо и двете им дъщери Славена и Елена, отглеждат 300 вида от цял свят, като общо има 400 сорта

Има такава бира! С вкус на торта гараш

Има такава бира! С вкус на торта гараш

Крафт пивото създава висока добавена стойност независимо от малките мащаби Крафт бирата през последните години заема все по-голям дял от пазара на бира. И за разлика от индустриално произведената, нейното варене и дори консумацията дават възможност около нея да се развиват и много странични дейности от сферите на ресторантьорството

С приложение може да се учи чужд език навсякъде

С приложение може да се учи чужд език навсякъде

Worddio предлага над 270 хил. думи на 34 езика Ученето на чужд език винаги е предизвикателство, което отнема време. А и постепенно думите се забравят и изискват опресняване. За решаването на този проблем помага българското мобилно приложение Worddio на стартъпа “Мигота”. С него думи се учат в навсякъде - докато пътуваме, шофираме

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber