Зоолози показаха как ръмжи сърдита коала (Видео)

https://www.24chasa.bg/novini/article/9125244 Зоолози показаха как ръмжи сърдита коала (Видео) Зоолози показаха как ръмжи сърдита коала (Видео) www.24chasa.bg
Зоолози показаха как ръмжи сърдита коала (Видео)

Служители от австралийския приют за коали "Реймънд айлънд коалас" са публикували видео на страницата му във фейсбук, което изненада мнозина. Хората обикновено възприемат представителите на този вид като сладки и мили животни, но клипчето показва, че те могат и да се гневят и да ръмжат агресивно, пише в. "Дейли мейл".

От приюта обясняват, че 10-годишният Джордж, който се люти срещу камерата, вероятно по този начин изразява недоволството от новия си "съквартирант" - наскоро настаненият при него 6-годишен Айвън.

Айвън е спасен наскоро, след като доброволци са го открили в окаяно състояние и неспособен да се качи на дърво заради голямо количество погълната вода, което го е излагало на смъртна опасност, предаде БТА.

Непосредствено след настаняването на Айвън във волиерата при Джордж, последният е започнал да ръмжи недоволно, издавайки звуци, наподобяващи силно хъркане. Заради създалата се ситуация служителите са решили да оставят Айвън в новата му обител, а Джордж е бил прехвърлен във волиера за птици, което му дава още причини да се ядосва.

Американски учени откриха нови доказателства за съществуване на вода на Луната под формата на молекули и лед в полярните райони и близо до тях. Снимка: Пиксабей

На Луната водата е повече, отколкото се мислеше досега

Американски учени откриха нови доказателства за съществуване на вода на Луната под формата на молекули и лед в полярните райони и близо до тях, съобщиха световните информационни агенции. Данните показват, че водата или се образува на Луната, или достига там от други източници, пишат авторите на две статии, публикувани в сп

Мария Габриел: Европа се нуждае от повече млади хора, избиращи образование в науката и технологиите

„Бъдещето принадлежи на технологиите и на иновативните млади хора. Уменията и образованието в областта на науката, технологиите, инженерството и математиката (STEM) са движеща сила на конкурентоспособността и устойчивостта на Европа.“ Това заяви българският еврокомисар Мария Габриел при откриването на виртуалното събитие на тема „Работните места

Мазило с магнитни частици лекува по-бързо изгаряния

Специалисти от Красноярския научен център на Руската академия на науките (РАН) са добавили магнитни наночастици към мехлем за изгаряния на антибиотична основа. Така полученото ново лекарство убива повече патогенни бактерии и заздравява тъканите по-бързо, предаде ТАСС. Учените обясняват, че магнитните частици в мазилото допринасят за по-бързото

"168 часа": Нови подозрения: Вирусът е произведен в лаборатория

Сериозни лекари намекват, че е изкуствен BSL-4 в Ухан е като колежански кампус - тухлена сграда, езерце, но и най-висока степен на биозащита Учени откриха слабите места на SARS-CoV-2 Сериозни български специалисти започнаха да говорят за изкуствен произход на вируса. В Нова тв директорът на "Пирогов" проф. Асен Балтов заяви: "Това не е прост грип

Маска убива вируси с топлина

Инженери от Масачузетския технологичен институт са проектирали нагряваща маска, която да филтрира и деактивира коронавируса, намалявайки риска от инфекция, съобщи „Сабах”. Според Sci-Tech Daily маската за многократна употреба ще включва медна мрежа, която ще се нагрява посредством захранване от батерия

Новата боя може да се използва, за да поддържа сградите по-охладени по естествен начин, вместо да се използват климатици, допринасящи за глобалното затопляне.

Супербоя охлажда сградата