Милена Драгийска: С Lidl Plus клиентът винаги е на плюс

https://www.24chasa.bg/novini/article/9121544 Милена Драгийска: С Lidl Plus клиентът винаги е на плюс Милена Драгийска: С Lidl Plus клиентът винаги е на плюс www.24chasa.bg
Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България
Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България

За новото мобилно приложение за лоялност на „Лидл България”, което е и първият от поредицата подаръци, които компанията ще направи за своите клиенти по случай 10-годишния си юбилей, разказва Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България

- Г-жо Драгийска, с наближаването на 10-годишния юбилей на „Лидл България” често имаме поводи да разговаряме с вас. Преди дни обявихте първия си голям подарък за вашите клиенти по повод годишнината. С какво мобилното приложение Lidl Plus е подарък за клиентите?

- Вече ни познавате и знаете, че нашият подход освен с прецизност и с внимание към детайла се отличава и с това, че винаги, с всичко, което правим, се стремим да даваме добавена стойност за нашите клиенти. Така постъпваме с продуктите, с организирането на процесите в компанията, с планирането на всички големи проекти и инициативи.

А за нас Lidl Plus e именно такъв голям проект, който се нуждае от нашия задълбочен и прецизен подход. Затова и Lidl Plus идва чак сега – след като сме проучили, планирали и изпълнили с необходимото внимание всеки детайл. Но моментът и поводът е повече от подходящ сега, когато отбелязваме 10 години на българския пазар.

Lidl Plus е нашето мобилно приложение за лоялни клиенти, което, смея да твърдя,

се отличава и като философия, и като формат.

Ние създадохме Lidl Plus не като маркетингов инструмент, подтикващ нашите клиенти да пазаруват повече, а като инструмент да оптимизират бюджетите си и да облекчат домакинствата си, което смятаме за наша отговорност, особено в този труден период, през който преминаваме и не знаем колко дълго ще продължи.

Lidl Plus е реална възможност всяко домакинство да печели допълнителни отстъпки и да има достъп до специални оферти отделно и независимо от всички други акции, промоционални оферти и отстъпки, които Lidl традиционно предлага. Така потребителите могат

да спестят пари и да оптимизират разходите си.

По наши първоначални изчисления всеки, който го използва, ще може да спести средно по около 10 лева на седмична база, ако избере всички предложения с отстъпка.

- Как реално ще стане това?

- Позволихме си да наречем Lidl Plus дигитален подарък, защото чрез него нашите клиенти ще имат достъп до реални отстъпки, до полезна информация и редица други възможности, с които едновременно ще пестят средства и ще имат едно още по-лесно и удобно пазаруване. Основните инструменти за отстъпка, които предложението предлага, са т.нар.

купони и оферти.

Купоните се получават два пъти седмично – в понеделник и петък, и обикновено важат до неделя, но се използват еднократно. Отделно от това са седмичните оферти за намаление – те важат цялата седмица и могат да се използват многократно.

В допълнение е специалната скреч карта, която дава възможност след всяка покупка на томболен принцип да се печелят допълнителни купони за отстъпки.

Съвкупността от тези инструменти, лесни за използване с приложението, дава реална възможност за намаляване на разходите, които традиционно всеки от нас прави за пазаруване.

- Ако разбирам правилно, Lidl Plus е дигитална карта за допълнителни отстъпки, извън промоциите в магазина?

- Да, така е, но това е само едната част от предимствата на приложението. Една от възможностите, с които „Лидл” отново е иноватор на пазара, е дигиталната касова бележка. Това е

голямо улеснение

за нашите клиенти, защото след всяко пазаруване през приложението касовият бон се запазва в профила на клиента за срок от 3 години. Този бон има всички функции, които има и хартиената бележка – важи като гаранция, както и за подмяна и връщане на стоки. Събирането на едно място на всички бележки дава възможност на потребителя да следи разходите си, да вижда колко е спестил и най-вече – да управлява по-добре бюджета си.

- Всичко това звучи чудесно, но фактът, че е само под формата на приложение, не ограничава ли възможността на хората да се възползват от него?

- В търговията все по-широко навлизат различни възможности за технологични услуги и решения, които потребителите постепенно свикват да използват. Това са допълнителни възможности, които категорично

не ограничават обичайните атрактивни промоции,

които „Лидл” предлага. Както казах, приложението е още една възможност, която ние предлагаме на нашите клиенти. Голяма част от предимствата на приложението изискват дигитален инструмент и не могат да се ползват с една пластмасова карта, да кажем.

Тук е важно да отбележим, че за нас в „Лидл” ограничаването на пластмасовия отпечатък на компанията е изключително важна кауза, която се стремим да подкрепяме с всяко наше действие. За нас би било противоречие, ако на фона на цялостната стратегия за намаляване на пластмасата, която намира израз в намаляването на пластмасата в опаковките на продуктите, в използването на рециклирана пластмаса за производство на други продукти като спортни обувки, якета и други, решим да предоставим нова услуга, генерираща пластмаса в такъв мащаб. Това също е аргумент в полза на дигиталната услуга.

Затова, макар да сме с ясното съзнание, че с мобилното приложение можем да затрудним някои от по-възрастните потребители, считаме, че ние като естествен лидер

имаме отговорността да движим пазара напред.

По официални данни разпространението на смартфони в България е достатъчно високо, над 75% от населението ги използва и това число постоянно нараства. Вярвам, че дори в началото да е малко необичайно за някои потребители, дигиталните услуги все повече са част от ежедневието ни и хората постепенно свикват да ги използват.

- Откога приложението Lidl Plus ще е активно за клиентите?

- Lidl Plus е активно вече от няколко седмици, това е периодът на така наречената тиха фаза, в която нямахме активна комуникация. Целта ни беше да тестваме в реално време как работи системата, дали има някакви технически или други недостатъци, които да отстраним в движение, за да може, когато започне масовото използване, всичко да протича максимално гладко и да не се забавя никъде процеса. Много съм радостна от резултатите от този тестови период, защото без активна комуникация само за първата седмица Lidl Plus

стана най-сваляното приложение

и в Google Play, и в App Store. За нас това е ясно доказателство, че даваме на хората нещо, от което имат реална нужда и полза.

И това е само началото – важна отличителна характеристика на Lidl Plus е, че това е приложение, което ще се развива във времето заедно с клиентите: колкото повече го използват, толкова по-полезно ще бъде то за тях. То

ще се адаптира към навиците им за пазаруване,

ще им предлага все повече индивидуализирани оферти. Ако вие много харесвате сладоледа в Lidl или продуктите от „Фурната на Lidl” например, и почти винаги, когато пазарувате, си купувате от тях, то вие ще получават повече отстъпки и специални предложения именно за тези продукти. Ще получавате и информация, когато имаме нов вид сладолед например, нови вкусове и т.н. Тоест, нашата цел е да развиваме приложението, така че то да е релевантно за конкретния клиент и съобразено с неговите лични предпочитания и нужди.

Предвидили сме партньорски програми с атрактивни предложения и още много възможности, които постепенно ще изпълват с ново съдържание Lidl Plus. И всички те ще носят нови плюсове за нашите клиенти и лоялни потребители.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Бизнес

Законът за личния фалит е втората крачка за премахване на вечния длъжник. Миналата година от ВМРО предложиха и 10-годишна абсолютна давност за задълженията на физическите лица, която бе приета на първо четене.

Законът за личния фалит внесен, съдът ще пази длъжници от кредитори (Обзор)

За 5 г. спират производствата и начисляването на лихви Длъжници по необезпечени кредити, изпаднали в неплатежоспособност, да могат да искат защита от съда. Това предвижда проект на закон за защита на физическите лица при неплатежоспособност, който в четвъртък “Обединени патриоти” внесоха в деловодството на парламента

Сергей Цветарски

Плах оптимизъм в бизнеса въпреки кризата

Въпреки засилване на пандемията от COVID-19 през октомври бизнесът у нас изпитва оптимизъм. Общият показател на бизнес климата през октомври нараства с минималните 0,5 пункта в сравнение с предходния месец, посочват данните на НСИ. От анкетите, които провеждат подчинените на председателя на НСИ Сергей Цветарски, се вижда

Таксиметровите превозвачи вече няма да плащат такси за всяка промяна в лиценза.

С такси извън градовете - най-много 50% над цената

Първоначалната такса за пътуване извън населеното място може да е максимум тройна на тази, която е вътре в града От 1 януари 2021 г. се слага ограничение на тарифата за таксиметровите превози извън чертите на населеното място. Тя може да е максимум с 50% по-висока от тарифата за 1 километър пробег в населеното място

СНИМКА: Архив

Фонд "Земеделие" удължава сроковете за заявления за държавни помощи

Поради усложнената епидемиологична обстановка в страната Държавен фонд „Земеделие“ удължава сроковете за прием на заявления и отчитане по схемите за държавни помощи, съобщиха от пресцентъра на фонда. От ДФЗ променят сроковете, за да могат всички желаещи да подадат документи, както и да се осигури безопасност на кандидатите

КЗК разреши на "Еврохолд" да придобие ЧЕЗ Груп в България

КЗК разреши на "Еврохолд" да придобие ЧЕЗ Груп в България

Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) разреши на "Еврохолд България" да придобие контрол върху дъщерните дружества на ЧЕЗ Груп в България, съобщават от компанията. Разрешението за придобиване е чрез специално създадената Eastern European Electric Company B.V. (EEEС), 100% собственост на "Еврохолд"

СНИМКА: Pixabay

200 летища в Европа може да фалират заради COVID кризата

Близо 200 летища в Европа може да изпаднат в несъстоятелност на фона на кризата с коронавируса, която доведе до рязко намаляване на полетите. Предупреждението е на европейска браншова организация, предава Би Ти Ви. Според експертите ѝ значителна част от въздушния транспорт на Европа може да се срине

Последно от 24 здраве лого

Мнения

Последно от мила бг лого

Последно от

Последно от 168 часа лого

Последно от

Още от Бизнес

СНИМКА: Архив

ЕБВР ще финансира концесионера на летището в София

Европейската банка за възстановяване и развитие (ЕБВР) обмисля отпускането на дългосрочно финансиране за "Соф Кънект" - фирмата, която бе избрана за концесионер на летище "София", съобщава "Интелинюз". Концесионерът е обединение между базирания в Париж фонд Meridiam и строителния гигант Strabag. "Соф Кънект" беше избран за победител с оферта да

СНИМКА: Pixabay

Отново нощувките в Добричко са по-малко

Общият брой на нощувките във всички места за настаняване в Добричка област, регистрирани през август 2020 г., е 373.1 хил., или с 45.1% по - малко в сравнение със същия месец на предходната година – посочват данните на отдел „Статистически изследвания“-Добрич. Сравнено с предходния месец юли се наблюдава ръст от близо 50%

СНИМКА: pixabay

ЕЦБ: Еврозоната е изправена пред риск от двойна рецесия

Еврозоната е изправена пред риск от двойна рецесия (W-образна рецесия), тъй като се въвеждат нови икономически рестрикции, целящи ограничаване на пандемията от коронавирус, заяви в четвъртък членът на Надзорния орган на ЕЦБ Керстин аф Йохник, предаде Ройтерс, цитирана от БНР.  "Базовият сценарий на нашите прогнози не може да се приеме за даденост

НСИ с добри новини за бизнес климата в строителството, търговията, услугите (Графики)

НСИ с добри новини за бизнес климата в строителството, търговията, услугите (Графики)

През октомври общият показател на бизнес климата нараства с 0.5 пункта в сравнение с предходния месец, съобщи Националният статистически институт. Подобрение на стопанската конюнктура е регистрирано в строителството, търговията на дребно и сектора на услугите, докато в промишлеността показателят се понижава

Вицепремиерът Томислав Дончев СНИМКА: Архив

Дончев: Ще инвестираме 4,5 млрд. лв. в мерки за енергийна ефективност

На България й трябва гигантско усилие за декарбонизация на икономиката През следващите пет години България ще инвестира 4,5 млрд. лева в мерки за енергийна ефективност. Това съобщи вицепремиерът Томислав Дончев във видеообръщение по време на онлайн форум. Силно се надявам строителният бранш не само да се включи активно в този процес

За първи път от десет години насам централните банки продават повече злато

Централните банки продават злато

За първи път от десет години насам централните банки продават повече злато, отколкото купуват, предаде Блумбърг. Нетните продажби на златни кюлчета са достигнали 12,1 тона за третото тримесечие, като за същия период на миналата година са били регистрирани нетни покупки на 141,9 тона, сочат данни на the World Gold Council

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber