Теодора Арапоглу, старши ръководител „Колбаси“ в Kaufland: Клиентът винаги търси качество на най-добра цена

https://www.24chasa.bg/novini/article/8772452 Теодора Арапоглу, старши ръководител „Колбаси“ в Kaufland: Клиентът винаги търси качество на най-добра цена Теодора Арапоглу, старши ръководител „Колбаси“ в Kaufland: Клиентът винаги търси качество на най-добра цена www.24chasa.bg
Теодора Арапоглу, старши ръководител „Колбаси“ в Kaufland: Клиентът винаги търси качество на най-добра цена

В поредицата „Професионалистите говорят“ таланти на Kaufland България разказват за работата и кариерния си път в компанията

Как един търговец в хранителна верига избира кой продукт да предложи на клиентите? С много дегустации, тестове, обратна връзка към производителите, определяне на високи стандарти, многостепенен контрол на качеството и не на последно място, изпипване на всеки детайл – от месото до подправките. Отговорът е на Теодора Арапоглу, старши ръководител в отдел „Колбаси“ на водещата търговска верига и един от най-атрактивните работодатели у нас - Kaufland.

Тя е в екипа от 7 години и половина. Удовлетворява я, че работи в динамична компания, която се стреми винаги да предлага най-добрите продукти и най-доброто преживяване на своите клиенти. Оценява, че работи в компания, която дава много възможности за кариерно развитие на екипа си. Преминала е през няколко позиции в Kaufland - занимавала се е с млечни продукти и битова химия, преди да стане ръководител на екип „Колбаси“. „Всяка промяна в компанията ме е обогатявала като професионалист и ми е давала възможност да науча нови неща“, споделя тя.

Заедно с екипа си Теодора отговаря за целия процес по избор на артикули, позиционирането им в обектите на Kaufland и определянето на най-добрата цена за тях. Това е предизвикателство поради спецификата на този тип продукти. „Колбасите са бързооборотна стока със сравнително кратки срокове на годност. Нямаш много време за реакция, изисква се да си бърз и да взимаш рационални решения. В противен случай рискуваме да разочароваме клиента, а ние не можем да си позволим това като лидер в сектора за модерна търговия“, казва Теодора.

- По какви критерии ти и екипът избирате какви колбаси да включите в асортимента?

- На първо място се ръководим от желанието и необходимостта на клиентите ни. Целта е да обхванем интересите на всички потребители в различните продуктови групи. Независимо от категорията обаче винаги се стремим да предлагаме качествени и атрактивни продукти с отличен вкус. В това отношение сме безкомпромисни.

- Колко често дегустираш продукти?

- Всеки ден. Портфолиото на една търговска верига е жив процес – непрекъснато тестваме нови артикули, проверяваме качеството, следим тенденциите и търсим партньори, които предлагат иновативни решения в производството, защото самите ние сме такива. Kaufland е иновативна компания, която непрекъснато се стреми да предложи най-доброто на клиента.

- С колко партньори работите?

- Работим със средно 45 доставчици и производители на колбаси, като 90% от асортимента на „Колбаси“ е български.

- Българска е и новата собствена марка „Брей!“ на Kaufland. В нея има и колбаси, разкажи повече за тях.

- „Брей!“ е изключителна гордост за компанията, това е проект, по който работиха буквално всички звена. „Брей!“ е преди всичко качество и роден вкус. При колбасите имаме много традиционни продукти, без които не можем – пресни месни продукти със стандарт Стара планина, суджук, луканка, филе Елена, пастърма. Когато тези продукти са част от традиционната трапеза на българина, естествено продължение е да му ги предложим. Направихме го по най-добрия начин, като създадохме „Брей!“.

- Какво търсеше клиентът преди 7 години и половина, когато започна работа в Kaufland, и какво търси днес?

- Клиентът много се промени и разви своите интереси, но има нещо, което той винаги ще продължава да търси – качество на най-добрата цена във всеки аспект: атмосфера на пазаруване, обслужване, любими марки и продукти.

- А как се промени ти като професионалист?

- Kaufland ми даде възможност да стана много по-аналитична в работата си. Научи ме да поемам повече рискове в бизнеса и да бъда смела. А аз вярвам, че за да разбереш дали си успял, трябва да опиташ.

- Правила ли си грешки и как Kaufland ги е приемала?

- Разбира се, допускала съм грешки, но компанията винаги е стояла зад мен. Никога не съм била порицана, дори да съм сгрешила, и това е голямото предимство на Kaufland като работодател – когато се аргументираш и обясниш подхода си, компанията те изслушва. Без такава подкрепа никога не бихме се престрашили да бъдем смели и да търсим успеха във всяко начинание.

- Защо би препоръчала Kaufland като работодател?

- Kaufland е най-доброто място за работа в България. Компанията ми даде и продължава да ми дава безценен опит, много знания и възможности за развитие. Тук винаги съм работила със сърцето си. Ако един човек е трудолюбив и има желание за придобиване на знания и изграждане на кариерен път, то Kaufland определено e най-доброто място за него.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Бизнес

Безработните могат да подават документи онлайн, вместо да се редят пред бюрата по труда. Снимка: Архив

Фирми са поискали помощ за 62 000 работници по новия пакет "Заетост х 3"

Заявления за получаване на компенсации за запазване на 61 918 работни места и за наемане на 7194 безработни по трите мерки от пакета „Заетост х 3“ са подадени в Агенцията по заетостта до момента. Данните показват, че от въвеждането на извънредното положение на 13 март до 6 август други 114 163 безработни са започнали работа благодарение на

СНИМКА: КРИБ

КРИБ в писмо до Борисов: Протестите да се провеждат на точно определени места

От КРИБ са изпратили отворено писмо до премиера Бойко Борисов, в което регионални организации (клонове) на КРИБ в страната предлагат да бъде издадено разпореждане за провеждане на протести на точно определени места, с цел гарантиране на нормална стопанска дейност, както и за спазване на строги противоепидемични мерки

Сградата на НСИ Снимка: Архив

НСИ: Българите са песимисти за доходите си в следващата една година

Българите имат песимистична нагласа за финансовото си състояние през следващите 12 месеца, показва анкетата на Националния статистически институт, проведена през юли. Въпреки че нагласите за икономическото развитие в страната са по-добри от тези, отчетени през април, хората и в градовете, и в селата са песимисти за бъдещото състояние на семейния

Българската народна банка СНИМКА: Архив

В края на юни българите държали на депозит в банките 57.171 млрд. лв.

Депозитите на сектори нефинансови предприятия и домакинства и нетърговски организации, обслужващи домакинствата (НТООД) в края на юни 2020 година са 9.905 млн. броя. На годишна база те намаляват с 2.8 на сто, съобщава Българската народна банка. Общият размер на тези депозити e 83.178 млрд. лева и нараства на годишна база с 9.0 процента

Китайската централна банка ще предприеме по-гъвкава и целенасочена парична политика

Китайската централна банка ще предприеме по-гъвкава и целенасочена парична политика

От Китайската централна банка заявиха вчера, че ще предприемат по-гъвкава и целенасочена парична политика и ще поддържат достатъчна ликвидност, за да подкрепят възстановяването на икономиката. За това информира Радио Китай. Плановете на банката са да поддържа разумно увеличение на паричното предлагане и финансирането в социалната сфера

Тол системата в момента у нас функционира нормално.

Надграждат толсистемата със 117 милиона лева

Толсистемата, която бе пусната в експлоатация през март т.г., ще бъде надградена с нови функции, като държавата в лицето на Агенция “Пътна инфраструктура” ще плати за това 117,9 млн. лв. без ДДС. Това личи от нова обществена поръчка, която ще се възложи пряко на изпълнителя на системата - обединението “Капш Трафик солюшънс” ДЗЗД

Последно от 24 здраве лого

Мнения

Последно от мила бг лого

Последно от

Последно от 168 часа лого

Последно от

Още от Бизнес

Депо за отпадъци Снимка: Архив

До 15 години 65% от битовите отпадъци трябва да се рециклират

До 2035 г. 65% от битовите отпадъци трябва да бъдат подготвяни за повторна употреба и рециклиране. Това гласят промени в Закона за управление на отпадъците, пуснати за обществено обсъждане. Те се налагат заради изисквания на европейска директива. В проекта са заложени и междинни цели от 55 и 60% съответно за 2025 и 2030 г

Доходността от отдаването на търговски площи под наем в момента в България е малко под 8%.

202 млн. вложени в инвестиционни имоти, годишният ръст е 21%

Доходността се свива в сравнение с миналата година През първата половина на 2020 г. общата стойност на инвестиционните сделки с бизнес имоти в България е била 202 млн. евро. Това се твърди в доклад на консултантската компания Calliers. Ръстът на сделките с такива имоти е 21%, сравнен със сделките през първата половина на 2019 г

Паническото пазаруване и теглене на депозити през март отдавна са само спомен.

Пандемията доведе до рекордна спестовност

Хората намаляват харчове и увеличават депозити Пандемията от коронавирус е довела до безпрецедентно повишаване на спестяванията на домакинствата в цяла Европа през второто тримесечие на 2020 г., показват публикувани в четвъртък данни на Евростат. Тази тенденция върви паралелно с друга - много силно свиване на разходите за крайно потребление

Стартирана е процедура за 24-часов мониторинг и поддържане на толсистемата

Стартирана е процедура за 24-часов мониторинг и поддържане на толсистемата

Агенция „Пътна инфраструктура“ обяви обществена поръчка - договаряне без предварително обявление по чл. 18, ал. 1, т. 8 от ЗОП, с предмет „Проактивен мониторинг и експлоатационна поддръжка и надграждане с нови функционалности на електронната система за събиране на таксите за ползване на републиканската пътна мрежа на база изминато разстояние за

Инспекцията по труда засилва контрола в морските курорти

Инспекцията по труда засилва контрола в морските курорти

Предвид активизирането на летния сезон Инспекцията по труда стартира традиционната си инспекционна кампания в морските курорти чрез подсилване на екипите с командировани служители от други области. Засилен контрол в тях се осъществява от 01.06.2020 г., но дирекциите, на чиито територии има курортни комплекси

СНИМКА: Ройтерс

Турската лира достигна най-ниското си равнище спрямо долара

Турската лира падна днес до ниво от 7,27 лири за долар, биейки предишния рекорден минимум от 7,26 лири за един щатски долар, регистриран през май тази година, предаде агенция ТАСС, като се позова на Блумбърг. Агенцията отбелязва, че националната валута на Турция се е обезценила с 3,2 процента, предава БТА

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber