Продуктите БРЕЙ! са толкова пъстри и естествени, колкото са българите

https://www.24chasa.bg/novini/article/8756188 Продуктите БРЕЙ! са толкова пъстри и естествени, колкото са българите Продуктите БРЕЙ! са толкова пъстри и естествени, колкото са българите www.24chasa.bg
Продуктите БРЕЙ! са толкова пъстри и естествени, колкото са българите

Катерина Ушева, маркетинг директор на Kaufland България, разказва за визуалната идентичност на новата собствена марка продукти БРЕЙ! на Kaufland

Наскоро Kaufland България стартира продажбата на изцяло нова марка под името БРЕЙ!. Линията продукти е разработена и създадена от Kaufland и се предлага само в обектите на търговската верига.

Визията на БРЕЙ! впечатлява с красиви шевици в наситени цветове, които напомнят за традиционния български вкус на ястията от детството, приготвяни по стари изпитани рецепти, наследени от няколко поколения българи. Няма нищо случайно в българската визия на БРЕЙ! - всички продукти са създадени изцяло от български производители и са с български суровини. Автентичният им български вкус впечатлява и веднага те убеждава да превърнеш БРЕЙ! в постоянна част от домашната трапеза.

Зад успеха на БРЕЙ! стоят усилията на екипа на Kaufland, който създава марката. Повече за БРЕЙ! и разработването на визуалната идентичност на бранда разказва Катерина Ушева, маркетинг директор на Kaufland България.

- БРЕЙ! е новата собствена марка на Kaufland с изцяло български продукти. Защо тя е специална за Kaufland?

- С Брей! в една продуктова линия събрахме всичко, в което Kaufland вярва и за което работи от години. Безкомпромисно качество, ненадминат избор, любов към българските продукти и партньорство с българските производители. Всичко това се обогатява от изгодна цена.

- Какво означава БРЕЙ! и защо избрахте това име за марката?

- Името е нетрадиционно за продукт, но много традиционно за българския език. Търсихме име, което се отличава и същевременно носи заряда на марката и нейните предимства. Име, което е кратко и запомнящо се. Брей! е

емоционално заредено възклицание,

което съдържа в себе си само положителни емоции. Вярваме, че всеки, който опита продуктите от българската ни серия, ще възкликне Брей!.

- Какви послания стоят зад визуалната концепция на бранда?

- Визуалното оформление на марката е дело на екипа на агенция Noble Graphics. Типографията вплита в себе си старобългарски мотиви, а шевицата е онзи елемент, който кара всеки българин да се гордее. Всички тези вдъхновения са предадени по модерен начин и хармонират с елементи от логото на нашата марка. Kaufland създаде марка, която е част от България , и вярвам, че с визуалната идентичност подчертаваме именно това.

- Колко време ви беше необходимо за разработването на креативната концепция на БРЕЙ!

- Процесът бе повече от година – от конкурса за име и визуална идентичност до първите готови продукти. Всяка опаковка е уникална. Стилизираните елементи, показващи основната суровина във всеки продукт, са оформени като отделна шевица, изградена от елементи от нашето лого. Създаването на такава симбиоза отнема време и много работа.

- „БРЕЙ! Чудна е природата на българите“ е основната фраза в телевизионната реклама на БРЕЙ!, която с емблематичното си българско народно звучене сякаш ни връща към корените ни. Какви послания искате да изпратите към клиентите и българските граждани чрез марката?

- Истината е, че колкото и да ни се иска да влияем на потребителите с рекламни послания, би било нереалистично да очакваме, че това е достатъчно. Рекламното послание може да те мотивира да опиташ, но вкусът е този, който ще те накара да слагаш Брей! на масата си всеки ден. Брей! е марка продукти, които са точно толкова пъстри и естествени, колкото сме и ние българите.

- „БРЕЙ! Това е българско“ е слоганът на марката, която ще предлага изцяло български продукти. Какви са предимствата на тези продукти?

- Създадохме ги след многобройни тестове и дегустации, след редица срещи с производители и дълъг процес на контрол на производството. Стремим се

да са български суровините,

които влагаме в Брей!. Така например лютеницата е с българска капия, сладкото от смокини е с български плодове, а за кашкавала се използва само българско мляко. Рецептите са традиционни. За салатата от тиквички използваме в основната част кисело мляко, а не млечни сосове.

- Как БРЕЙ! като марка отговаря на визията на Kaufland за качество, свежест и цена?

- Марката е съвкупност на всичко това. Качеството е гарантирано от строгия процес на селекция и контрол на производството. За да гарантираме свежест, предпочитаме използването на български суровини. Що се отнася до цената, тя е нещо традиционно за Kaufland – нашите цени са изгодни и дават

отлично съотношение между качество и цена.

Именно това клиентът ще намери и в продуктите Брей! Българските рецепти и традиционните при производството на съответните продукти също са спазени.

- От няколко седмици селектирани продукти на марката се предлагат в обектите на Kaufland. Имате ли вече обратна връзка от клиентите за продуктите и тяхната визия?

- Обратната връзка варира от “много вкуснa лютеница“ през „мармаладът от шипки е както от едно време“ до „Брей!, че име. Харесва ми.“.

- Какви са дългосрочните цели на БРЕЙ!?

- Искаме да дадем такъв родукт на потребителите, който да стане неизменна част от тяханата трапеза. Създадохме Брей!, за да може всеки да е спокоен, че купува български продукт с високо качество.

- Твоят любим БРЕЙ! продукт е…?

- Халвата.

- Препоръчваш го, защото…?

- Вкусът е неповторим – точно както го помня от детството.

- Твоят любим БРЕЙ! продукт се комбинира най-добре с…?

- Филия бял хляб.

- По кое време на деня го консумираш?

- Отхапвам от филиите, които приготвям с разтопена халва за децата си за следобедна закуска.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Подкрепям българското

Стойко Кировски управлява семейната компания "Джем и Джем" ООД, която вече 25 години произвежда висококачествени сладка, конфитюри и мармалади

Качеството е основата на дългогодишното партньорство между Kaufland и българските производители

Вече близо 15 г. Kaufland България работи рамо до рамо с българските производители. В основата на доброто партньорство винаги стои взаимното разбиране и стремеж към предлагане на качествени български продукти за клиента. “Високото качество на продукцията ни, дисциплината и отговорността към крайния потребител са в основата на дългогодишното ни

СНИМКА: Фейсбук/Американското посолство в София

Американски дипломати купуват български стоки (Снимки)

Купуваме българското! Нашите американски дипломати обичат България и продължават да подкрепят местната икономика на фона на ситуацията с COVID-19. Това пише във фейсбук страницата на американското посолство в София.  "Ние сме рамо до рамо не само като стратегически партньори, но сме и част от всекидневния живот на България

Продуктите БРЕЙ! са толкова пъстри и естествени, колкото са българите

Продуктите БРЕЙ! са толкова пъстри и естествени, колкото са българите

Катерина Ушева, маркетинг директор на Kaufland България, разказва за визуалната идентичност на новата собствена марка продукти БРЕЙ! на Kaufland Наскоро Kaufland България стартира продажбата на изцяло нова марка под името БРЕЙ!. Линията продукти е разработена и създадена от Kaufland и се предлага само в обектите на търговската верига

Снимка: Н. Литов

Храните „Брей!“ в „Кауфланд“ са пълни с истински продукти

Серията започва с 60 стоки, които до края на годината ще се удвоят След пускането на специални щандове с над 100 родни продукти от 26 български региона, обозначени с кафяво сърце „От нашия регион“, и след като през миналата година е продала 35 млн. килограма родни плодове и зеленчуци, веригата „Кауфланд“ създаде и лансира от около седмица насам

За месец и половина Kaufland България предложи близо 47 хиляди килограма ягоди от български производители

За месец и половина Kaufland България предложи близо 47 хиляди килограма ягоди от български производители

Само за последната седмица на май количествата възлизат на близо 10 хиляди килограма В рамките на месец и половина, от средата на април до края на май 2020 г., Kaufland България предложи близо 47 хиляди килограма ягоди от български производители в своите обекти в цялата страна. Продукцията пристига в хипермаркетите на веригата от селата Динк и

Евтим Милошев: Солидарност е да купуваме български стоки и да почиваме у нас. Да го направим!

Евтим Милошев: Солидарност е да купуваме български стоки и да почиваме у нас. Да го направим!

Първите племена, общества и държави са се появили тогава, когато между определена група от хора е възникнала солидарност И днес тя е основен белег на цивилизованите народи Много популярни българи - лидери в своите професионални среди, подкрепиха в последните два месеца кампанията на “24 часа” “Подкрепям българското”

Последно от 24 здраве лого

Мнения

Последно от мила бг лого

Последно от

Последно от 168 часа лого

Последно от

Още от Подкрепям българското

Българските храни, които всички обичаме

Българските храни, които всички обичаме

Традиционните български храни определено са едно от националните ни богатства и повод за гордост. Дори и във време, когато имаме достъп до огромно разнообразие от продукти от цял свят, родният вкус продължава да бъде все така обичан и търсен. Радващо е, че в големите търговски вериги можем да открием все повече български стоки

Без нарушения в първия ден от проверките на веригите за стоки от български фермери

Без нарушения в първия ден от проверките на веригите за стоки от български фермери

Засега проверките на Българската агенция по безопасност на храните не откриват нарушения в големите търговски вериги при предлагането на продукти от малки регионални производители. Това съобщи за “24 часа” директорът на “Контрол на храните” в БАБХ д-р Любомир Кулински. Той все пак уточни, че още е рано за обобщения

Свежи български предложения от BILLA Градини в летния асортимент на веригата

Свежи български предложения от BILLA Градини в летния асортимент на веригата

Всички зеленчуци и плодове от марката са със значително намалени количества или дори без пестициди С началото на летния сезон настъпва и времето на истински свежите и сочни плодове и зеленчуци. С богато разнообразие от предложения с марка BILLA градини BILLA гарантира винаги качествени и вкусни плодове и зеленчуци на потребителите

Производители: Има раздвижване с веригите, но ефектът предстои

Производители: Има раздвижване с веригите, но ефектът предстои

Родните фермери разчитат и на отварянето на заведенията за хранене Все повече родни производители на храни навлизат с продуктите си във веригите, но процесът, започнал с влизане в сила на постановлението на кабинета от края на април, върви бавно, показа проверка на “24 часа” сред браншови организации

Милена Драгийска: Работим с българските производители от 10 години

Милена Драгийска: Работим с българските производители от 10 години

Продължаваме и сега с пълна мобилизация и редица нови мерки в изпълнение на ПМС 70 - Г-жо Драгийска, измина месец от влизането в сила на правителственото постановление 70 за български стоки в търговските вериги. На какъв етап сте с изпълняването на мерките по постановлението? - Много активно работим в тази посока

Kaufland предлага български плодове и зеленчуци от 16 региона у нас

Kaufland предлага български плодове и зеленчуци от 16 региона у нас

За 2019 година компанията продаде 35 милиона килограма български плодове и зеленчуци За да предоставя свежи и качествени плодове и зеленчуци, Kaufland България си партнира с производители от 16 земеделски региона и у нас. По-голяма част от продукцията произхожда от ферми в районите на Пловдив, Пазарджик, Сливен, Благоевград, Добрич, Плевен

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber