Храните „Брей!“ в „Кауфланд“ са пълни с истински продукти

https://www.24chasa.bg/novini/article/8733920 Храните „Брей!“ в „Кауфланд“ са пълни с истински продукти Храните „Брей!“ в „Кауфланд“ са пълни с истински продукти www.24chasa.bg
Снимка: Н. Литов

Серията започва с 60 стоки, които до края на годината ще се удвоят

След пускането на специални щандове с над 100 родни продукти от 26 български региона, обозначени с кафяво сърце „От нашия регион“, и след като през миналата година е продала 35 млн. килограма родни плодове и зеленчуци, веригата „Кауфланд“ създаде и лансира от около седмица насам първата си продуктова линия от изцяло български хранителни стоки, наречена „Брей!“.

В момента тя обхваща 60 продукта от всички стокови групи: млечни, месни, консерви, сладка и мармалади, вина. Както се пошегува при представянето на продуктовата линия вчера главният изпълнителен директор на „Кауфланд България“ Иван Чернев „Нека само се докаже, че ще има търсене, и ще създадем и ракия „Брей!“.

Целта е до края на годината броят на стоките с шарения етикет „Брей!“ да се удвоят. Продаваните в момента стоки се правят от 20 родни производители, с много от които веригата работи от отдавна.

Създаването на продуктовата линия е отнело към една година и е почнало със сериозно проучване на пазара и стотици дегустации на продуктите на родни производители. „Изисквахме международно признати сертификати, а при месните продукти настояхме и да се направи независим одит, за да видим дали ще отговорят на обичайното за нас високо качество“, каза Чернев.

Месните продукти „Брей!“ са от Великотърновско, Пловдивско, Пазарджишко, Добричко. Лютениците и други традиционни български ястия са правени с изцяло български продукти. Виното е от различни сортове лозя предимно от Тракийската низина. В продуктовата линия има например и 11 вида домашни сладка, направени изцяло от български плодове.

Един от производителите на консерви за линията – пловдивският предприемач Стайко Тодоров, разказа как е стигнал до актуалния вкус на произвежданите от него лютеници, кьопоолу и др. за серията „Брей!“.

В семейството му се запазила по случайност едновремешна тетрадка, в която 80-годишната му днес майка си събирала рецепти за зимнина. Когато след световната криза му се наложило да се преквалифицира от строител в собственик на консервно предприятие, започнал да опитва какво ще е да произвежда тези продукти в индустриални количества. И първият му технолог му казал, че е луд да слага толкова много истински продукти вътре.

С течение на времето обаче предприятието му усвоило индустриалното производство на тези продукти, същевременно запазвайки вкусовите им качества.

Според Иван Чернев има изгледи ако продуктовата линия „Брей!“ се наложи на нашия пазар, продуктите или поне част от тях да почнат да се изнасят и в други държави, в които „Кауфланд“ има присъствие.

Дълго е мислено и за общото звучене на името на линията и как ще бъде възприето то, каза маркетинговата директорка на „Кауфланд България“ Катерина Ушева. Думата „брей“ е специфично българска и издава както възклицание, примерно от удивителен вкус, така и решимост.

Самото графично оформление на етикетите е правено дълго и старателно, като елементи от логото на „Кауфланд“ са вплетени успешно в български орнаменти. Те са с различни цветове, така че потребителите лесно и бързо да различават според етикетите дали става въпрос за месни, за млечни или за друг вид продукти.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Подкрепям българското

Стойко Кировски управлява семейната компания "Джем и Джем" ООД, която вече 25 години произвежда висококачествени сладка, конфитюри и мармалади

Качеството е основата на дългогодишното партньорство между Kaufland и българските производители

Вече близо 15 г. Kaufland България работи рамо до рамо с българските производители. В основата на доброто партньорство винаги стои взаимното разбиране и стремеж към предлагане на качествени български продукти за клиента. “Високото качество на продукцията ни, дисциплината и отговорността към крайния потребител са в основата на дългогодишното ни

СНИМКА: Фейсбук/Американското посолство в София

Американски дипломати купуват български стоки (Снимки)

Купуваме българското! Нашите американски дипломати обичат България и продължават да подкрепят местната икономика на фона на ситуацията с COVID-19. Това пише във фейсбук страницата на американското посолство в София.  "Ние сме рамо до рамо не само като стратегически партньори, но сме и част от всекидневния живот на България

Продуктите БРЕЙ! са толкова пъстри и естествени, колкото са българите

Продуктите БРЕЙ! са толкова пъстри и естествени, колкото са българите

Катерина Ушева, маркетинг директор на Kaufland България, разказва за визуалната идентичност на новата собствена марка продукти БРЕЙ! на Kaufland Наскоро Kaufland България стартира продажбата на изцяло нова марка под името БРЕЙ!. Линията продукти е разработена и създадена от Kaufland и се предлага само в обектите на търговската верига

Снимка: Н. Литов

Храните „Брей!“ в „Кауфланд“ са пълни с истински продукти

Серията започва с 60 стоки, които до края на годината ще се удвоят След пускането на специални щандове с над 100 родни продукти от 26 български региона, обозначени с кафяво сърце „От нашия регион“, и след като през миналата година е продала 35 млн. килограма родни плодове и зеленчуци, веригата „Кауфланд“ създаде и лансира от около седмица насам

За месец и половина Kaufland България предложи близо 47 хиляди килограма ягоди от български производители

За месец и половина Kaufland България предложи близо 47 хиляди килограма ягоди от български производители

Само за последната седмица на май количествата възлизат на близо 10 хиляди килограма В рамките на месец и половина, от средата на април до края на май 2020 г., Kaufland България предложи близо 47 хиляди килограма ягоди от български производители в своите обекти в цялата страна. Продукцията пристига в хипермаркетите на веригата от селата Динк и

Евтим Милошев: Солидарност е да купуваме български стоки и да почиваме у нас. Да го направим!

Евтим Милошев: Солидарност е да купуваме български стоки и да почиваме у нас. Да го направим!

Първите племена, общества и държави са се появили тогава, когато между определена група от хора е възникнала солидарност И днес тя е основен белег на цивилизованите народи Много популярни българи - лидери в своите професионални среди, подкрепиха в последните два месеца кампанията на “24 часа” “Подкрепям българското”

Последно от 24 здраве лого

Мнения

Последно от мила бг лого

Последно от

Последно от 168 часа лого

Последно от

Още от Подкрепям българското

Българските храни, които всички обичаме

Българските храни, които всички обичаме

Традиционните български храни определено са едно от националните ни богатства и повод за гордост. Дори и във време, когато имаме достъп до огромно разнообразие от продукти от цял свят, родният вкус продължава да бъде все така обичан и търсен. Радващо е, че в големите търговски вериги можем да открием все повече български стоки

Без нарушения в първия ден от проверките на веригите за стоки от български фермери

Без нарушения в първия ден от проверките на веригите за стоки от български фермери

Засега проверките на Българската агенция по безопасност на храните не откриват нарушения в големите търговски вериги при предлагането на продукти от малки регионални производители. Това съобщи за “24 часа” директорът на “Контрол на храните” в БАБХ д-р Любомир Кулински. Той все пак уточни, че още е рано за обобщения

Свежи български предложения от BILLA Градини в летния асортимент на веригата

Свежи български предложения от BILLA Градини в летния асортимент на веригата

Всички зеленчуци и плодове от марката са със значително намалени количества или дори без пестициди С началото на летния сезон настъпва и времето на истински свежите и сочни плодове и зеленчуци. С богато разнообразие от предложения с марка BILLA градини BILLA гарантира винаги качествени и вкусни плодове и зеленчуци на потребителите

Производители: Има раздвижване с веригите, но ефектът предстои

Производители: Има раздвижване с веригите, но ефектът предстои

Родните фермери разчитат и на отварянето на заведенията за хранене Все повече родни производители на храни навлизат с продуктите си във веригите, но процесът, започнал с влизане в сила на постановлението на кабинета от края на април, върви бавно, показа проверка на “24 часа” сред браншови организации

Милена Драгийска: Работим с българските производители от 10 години

Милена Драгийска: Работим с българските производители от 10 години

Продължаваме и сега с пълна мобилизация и редица нови мерки в изпълнение на ПМС 70 - Г-жо Драгийска, измина месец от влизането в сила на правителственото постановление 70 за български стоки в търговските вериги. На какъв етап сте с изпълняването на мерките по постановлението? - Много активно работим в тази посока

Kaufland предлага български плодове и зеленчуци от 16 региона у нас

Kaufland предлага български плодове и зеленчуци от 16 региона у нас

За 2019 година компанията продаде 35 милиона килограма български плодове и зеленчуци За да предоставя свежи и качествени плодове и зеленчуци, Kaufland България си партнира с производители от 16 земеделски региона и у нас. По-голяма част от продукцията произхожда от ферми в районите на Пловдив, Пазарджик, Сливен, Благоевград, Добрич, Плевен

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber