Храните „Брей!“ в „Кауфланд“ са пълни с истински продукти

https://www.24chasa.bg/novini/article/8733920 Храните „Брей!“ в „Кауфланд“ са пълни с истински продукти Храните „Брей!“ в „Кауфланд“ са пълни с истински продукти www.24chasa.bg
Снимка: Н. Литов

Серията започва с 60 стоки, които до края на годината ще се удвоят

След пускането на специални щандове с над 100 родни продукти от 26 български региона, обозначени с кафяво сърце „От нашия регион“, и след като през миналата година е продала 35 млн. килограма родни плодове и зеленчуци, веригата „Кауфланд“ създаде и лансира от около седмица насам първата си продуктова линия от изцяло български хранителни стоки, наречена „Брей!“.

В момента тя обхваща 60 продукта от всички стокови групи: млечни, месни, консерви, сладка и мармалади, вина. Както се пошегува при представянето на продуктовата линия вчера главният изпълнителен директор на „Кауфланд България“ Иван Чернев „Нека само се докаже, че ще има търсене, и ще създадем и ракия „Брей!“.

Целта е до края на годината броят на стоките с шарения етикет „Брей!“ да се удвоят. Продаваните в момента стоки се правят от 20 родни производители, с много от които веригата работи от отдавна.

Създаването на продуктовата линия е отнело към една година и е почнало със сериозно проучване на пазара и стотици дегустации на продуктите на родни производители. „Изисквахме международно признати сертификати, а при месните продукти настояхме и да се направи независим одит, за да видим дали ще отговорят на обичайното за нас високо качество“, каза Чернев.

Месните продукти „Брей!“ са от Великотърновско, Пловдивско, Пазарджишко, Добричко. Лютениците и други традиционни български ястия са правени с изцяло български продукти. Виното е от различни сортове лозя предимно от Тракийската низина. В продуктовата линия има например и 11 вида домашни сладка, направени изцяло от български плодове.

Един от производителите на консерви за линията – пловдивският предприемач Стайко Тодоров, разказа как е стигнал до актуалния вкус на произвежданите от него лютеници, кьопоолу и др. за серията „Брей!“.

В семейството му се запазила по случайност едновремешна тетрадка, в която 80-годишната му днес майка си събирала рецепти за зимнина. Когато след световната криза му се наложило да се преквалифицира от строител в собственик на консервно предприятие, започнал да опитва какво ще е да произвежда тези продукти в индустриални количества. И първият му технолог му казал, че е луд да слага толкова много истински продукти вътре.

С течение на времето обаче предприятието му усвоило индустриалното производство на тези продукти, същевременно запазвайки вкусовите им качества.

Според Иван Чернев има изгледи ако продуктовата линия „Брей!“ се наложи на нашия пазар, продуктите или поне част от тях да почнат да се изнасят и в други държави, в които „Кауфланд“ има присъствие.

Дълго е мислено и за общото звучене на името на линията и как ще бъде възприето то, каза маркетинговата директорка на „Кауфланд България“ Катерина Ушева. Думата „брей“ е специфично българска и издава както възклицание, примерно от удивителен вкус, така и решимост.

Самото графично оформление на етикетите е правено дълго и старателно, като елементи от логото на „Кауфланд“ са вплетени успешно в български орнаменти. Те са с различни цветове, така че потребителите лесно и бързо да различават според етикетите дали става въпрос за месни, за млечни или за друг вид продукти.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Подкрепям българското

Покажи още

Последно от

Последно от

Видеосъдържание

  • mila
  • mama
  • zdrave
Следвайте във Viber