Български плодове и зеленчуци с гарантирано качество

https://www.24chasa.bg/novini/article/8683447 Български плодове и зеленчуци с гарантирано качество Български плодове и зеленчуци с гарантирано качество www.24chasa.bg
Български плодове и зеленчуци с гарантирано качество

Качествената храна винаги е била на почит от българския потребител. Затова големите търговски вериги имат важна роля – да подбират внимателно стоките за рафтовете си, така че максимално да удовлетворяват нуждите на клиентите. Често обаче се случва потребителите да свързват високото качество на храната и с по-висока цена.

През годините BILLA винаги се е стремяла да се разграничи от това твърдение. Във всичките си 131 обекта в страната веригата предлага както утвърдени любими марки, така и изобилие от собствени брандове, които са гарант за качество на достъпна цена. Освен това благодарение на богатия си международен опит компанията прилага редица практики, за да гарантира качеството на продуктите в магазинната ѝ мрежа.

Така например контролът на производствения процес включва различни аспекти в зависимост от категорията продукти. Планират се постоянни проверки във всички обекти, било то магазини, складове или производствени бази, за оценката на дейността, стриктното спазване на правилата и хигиената и други, за да се гарантира, че се прилагат високите стандарти за качеството.

При собствените марки BILLA, Clever, BILLA Premium, BILLA Bio, BILLA Градини и Българска ферма компанията стриктно подбира производителите и доставчиците, с които да работи.

Осъществява се пълен контрол върху целия процес – от подбора на доставчици, през суровините, производството и доставката, така че да се постигне високо качество на крайния продукт. Освен това работата по собствените марки дава възможност на производителите да реализират иновации и да повишат качеството на продуктите.

Така например собствената марка на BILLA – BILLA Градини – предлага свежи български плодове и зеленчуци, произведени в над 150 градини, лозя и оранжерии в цялата страна. Те са отгледани по специална програма за намаляване на пестицидите и сa с минимални и дори без остатъчни количества пестициди. Партньорите по програмата са избрани след внимателен подбор, а процесът по избор на сортовете, засаждането и отглеждането се следят стриктно от BILLA. Освен че компанията контролира всяка стъпка от градината до магазина, качеството и свежестта на плодовете и зеленчуците с марка BILLA Градини се проверява и на всеки час в магазините, за да достига възможно най-доброто до клиентите.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Подкрепям българското

Стойко Кировски управлява семейната компания "Джем и Джем" ООД, която вече 25 години произвежда висококачествени сладка, конфитюри и мармалади

Качеството е основата на дългогодишното партньорство между Kaufland и българските производители

Вече близо 15 г. Kaufland България работи рамо до рамо с българските производители. В основата на доброто партньорство винаги стои взаимното разбиране и стремеж към предлагане на качествени български продукти за клиента. “Високото качество на продукцията ни, дисциплината и отговорността към крайния потребител са в основата на дългогодишното ни

СНИМКА: Фейсбук/Американското посолство в София

Американски дипломати купуват български стоки (Снимки)

Купуваме българското! Нашите американски дипломати обичат България и продължават да подкрепят местната икономика на фона на ситуацията с COVID-19. Това пише във фейсбук страницата на американското посолство в София.  "Ние сме рамо до рамо не само като стратегически партньори, но сме и част от всекидневния живот на България

Продуктите БРЕЙ! са толкова пъстри и естествени, колкото са българите

Продуктите БРЕЙ! са толкова пъстри и естествени, колкото са българите

Катерина Ушева, маркетинг директор на Kaufland България, разказва за визуалната идентичност на новата собствена марка продукти БРЕЙ! на Kaufland Наскоро Kaufland България стартира продажбата на изцяло нова марка под името БРЕЙ!. Линията продукти е разработена и създадена от Kaufland и се предлага само в обектите на търговската верига

Снимка: Н. Литов

Храните „Брей!“ в „Кауфланд“ са пълни с истински продукти

Серията започва с 60 стоки, които до края на годината ще се удвоят След пускането на специални щандове с над 100 родни продукти от 26 български региона, обозначени с кафяво сърце „От нашия регион“, и след като през миналата година е продала 35 млн. килограма родни плодове и зеленчуци, веригата „Кауфланд“ създаде и лансира от около седмица насам

За месец и половина Kaufland България предложи близо 47 хиляди килограма ягоди от български производители

За месец и половина Kaufland България предложи близо 47 хиляди килограма ягоди от български производители

Само за последната седмица на май количествата възлизат на близо 10 хиляди килограма В рамките на месец и половина, от средата на април до края на май 2020 г., Kaufland България предложи близо 47 хиляди килограма ягоди от български производители в своите обекти в цялата страна. Продукцията пристига в хипермаркетите на веригата от селата Динк и

Евтим Милошев: Солидарност е да купуваме български стоки и да почиваме у нас. Да го направим!

Евтим Милошев: Солидарност е да купуваме български стоки и да почиваме у нас. Да го направим!

Първите племена, общества и държави са се появили тогава, когато между определена група от хора е възникнала солидарност И днес тя е основен белег на цивилизованите народи Много популярни българи - лидери в своите професионални среди, подкрепиха в последните два месеца кампанията на “24 часа” “Подкрепям българското”

Последно от 24 здраве лого

Мнения

Последно от мила бг лого

Последно от

Последно от 168 часа лого

Последно от

Още от Подкрепям българското

Българските храни, които всички обичаме

Българските храни, които всички обичаме

Традиционните български храни определено са едно от националните ни богатства и повод за гордост. Дори и във време, когато имаме достъп до огромно разнообразие от продукти от цял свят, родният вкус продължава да бъде все така обичан и търсен. Радващо е, че в големите търговски вериги можем да открием все повече български стоки

Без нарушения в първия ден от проверките на веригите за стоки от български фермери

Без нарушения в първия ден от проверките на веригите за стоки от български фермери

Засега проверките на Българската агенция по безопасност на храните не откриват нарушения в големите търговски вериги при предлагането на продукти от малки регионални производители. Това съобщи за “24 часа” директорът на “Контрол на храните” в БАБХ д-р Любомир Кулински. Той все пак уточни, че още е рано за обобщения

Свежи български предложения от BILLA Градини в летния асортимент на веригата

Свежи български предложения от BILLA Градини в летния асортимент на веригата

Всички зеленчуци и плодове от марката са със значително намалени количества или дори без пестициди С началото на летния сезон настъпва и времето на истински свежите и сочни плодове и зеленчуци. С богато разнообразие от предложения с марка BILLA градини BILLA гарантира винаги качествени и вкусни плодове и зеленчуци на потребителите

Производители: Има раздвижване с веригите, но ефектът предстои

Производители: Има раздвижване с веригите, но ефектът предстои

Родните фермери разчитат и на отварянето на заведенията за хранене Все повече родни производители на храни навлизат с продуктите си във веригите, но процесът, започнал с влизане в сила на постановлението на кабинета от края на април, върви бавно, показа проверка на “24 часа” сред браншови организации

Милена Драгийска: Работим с българските производители от 10 години

Милена Драгийска: Работим с българските производители от 10 години

Продължаваме и сега с пълна мобилизация и редица нови мерки в изпълнение на ПМС 70 - Г-жо Драгийска, измина месец от влизането в сила на правителственото постановление 70 за български стоки в търговските вериги. На какъв етап сте с изпълняването на мерките по постановлението? - Много активно работим в тази посока

Kaufland предлага български плодове и зеленчуци от 16 региона у нас

Kaufland предлага български плодове и зеленчуци от 16 региона у нас

За 2019 година компанията продаде 35 милиона килограма български плодове и зеленчуци За да предоставя свежи и качествени плодове и зеленчуци, Kaufland България си партнира с производители от 16 земеделски региона и у нас. По-голяма част от продукцията произхожда от ферми в районите на Пловдив, Пазарджик, Сливен, Благоевград, Добрич, Плевен

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber