Kaufland предлага български плодове и зеленчуци от 16 региона у нас

https://www.24chasa.bg/novini/article/8626578 Kaufland предлага български плодове и зеленчуци от 16 региона у нас Kaufland предлага български плодове и зеленчуци от 16 региона у нас www.24chasa.bg
Kaufland предлага български плодове и зеленчуци от 16 региона у нас

За 2019 година компанията продаде 35 милиона килограма български плодове и зеленчуци

За да предоставя свежи и качествени плодове и зеленчуци, Kaufland България си партнира с производители от 16 земеделски региона и у нас. По-голяма част от продукцията произхожда от ферми в районите на Пловдив, Пазарджик, Сливен, Благоевград, Добрич, Плевен, Хасково и Велико Търново. Веригата работи с регионални производители и от Кюстендил, Разград, Търговище, София и Стара Загора.

Към момента над 80% от доставчиците и производителите на плодове и зеленчуци в, с които компанията работи, са български.

Kaufland България работи усилено да увеличи броя на регионалните зеленчукопроизводители, чиято продукция предлага, като обособява специално място за нея на територията на хипермаркетите си. За да се ориентират клиентите още по-лесно към регионалната продукция, ценовият етикет на всеки продукт се допълва с кафяво сърце „От нашия регион“.

Българските продукти винаги са били приоритет за Kaufland България, като през 2019 година компанията реализира продажби от 35 милиона килограма родна продукция плодове и зеленчуци. Това се дължи и на факта, че компанията въвежда принцип на работа със зеленчукопроизводителите, който включва договор за изкупуване на продукцията. По този начин производителите работят спокойно, с фокус върху качеството на продуктите си, вместо непрекъснато търсене на пазар. Един от примерите, че този принцип работи, е зеленчукопроизводител от Първомай, един от дългогодишните партньори на компанията, който през 2019 г. реализира продажба на общо 2500 тона продукция в обектите на веригата. Затова през 2020 година Kaufland ще увеличи с 30% производителите, с които сключва договори за изкупуване на продукцията.

При сезонните пикове на плодовете и зеленчуците българският дял продукти също доминира. В момента например ягодите, които веригата предлага, са изцяло българска продукция от родни производители от селата Динк и Трилистник, от град Кричим и Стамболийски.

Едни от тези производители са Мирослав Георгиев и Наско Пекалиев от „Минфрут“ ООД, които отглеждат вкусни ягоди за Kaufland от вече 14 години. Работят и растат заедно с компанията от самото начало, а веригата им гарантира спокойно развитие, като изкупува цялата договорена продукция.

„Започнахме с 10 декара земя. Благодарение на дългогодишното взаимно доверие и партньорство с Kaufland днес се грижим качествено за над 100 декара ягодови лехи, а продукцията ни стига свежа до домовете на хората в цялата страна“, споделя Наско Пекалиев.

Гарантират качеството на ягодите си с прецизен контрол от засаждането и регулярните наблюдения на производствените процеси, през редовните проверки на продукцията в две сертицифирани и специализирани лаборатории в Гърция и Холандия, до отличните условия на съхранение и логистика, които позволяват продуктите да бъдат доставени свежи от полето до потребителите.

Всяка година Kaufland България увеличава предлагането на родни плодове и зеленчуци в своите обекти и акцентира върху доставката на все повече биопродукти. По този начин компанията отговаря както на нарастващото търсене на качествена българска продукция, така и на нуждата от национален пазар за българските производители.

Доказателство за това е и финансовата помощ за 11 български фермери в размер на над 250 хил. лв., която компанията инвестира по програмата на Световната банка Global G.A.P. през последните години. В резултат на това производителите имат възможност да намалят наполовина торовете и препаратите за растителна защита и да оптимизират производствените си разходи. Това има директно отражение върху по-високото качество на продукцията им, което винаги е от полза за клиента.

Kaufland България предлага богато разнообразие от над 280 артикула, сред които класически плодове и зеленчуци, сертифицирана био продукция, екзотика, свежи подправки в саксии и цветя.

Целогодишно 23 от всички 159 рампи в Логистичния център на Kaufland България обслужват приема на плодовете и зеленчуците. Те преминават всекидневен качествен контрол, който установява дали всеки артикул отговаря на строгите изисквания на търговската верига за качество.

Повече за партньорството между Kaufland и българските производители можете да намерите на kaufland.bg/roden-vkus.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Подкрепям българското

Продуктите БРЕЙ! са толкова пъстри и естествени, колкото са българите

Продуктите БРЕЙ! са толкова пъстри и естествени, колкото са българите

Катерина Ушева, маркетинг директор на Kaufland България, разказва за визуалната идентичност на новата собствена марка продукти БРЕЙ! на Kaufland Наскоро Kaufland България стартира продажбата на изцяло нова марка под името БРЕЙ!. Линията продукти е разработена и създадена от Kaufland и се предлага само в обектите на търговската верига

Снимка: Н. Литов

Храните „Брей!“ в „Кауфланд“ са пълни с истински продукти

Серията започва с 60 стоки, които до края на годината ще се удвоят След пускането на специални щандове с над 100 родни продукти от 26 български региона, обозначени с кафяво сърце „От нашия регион“, и след като през миналата година е продала 35 млн. килограма родни плодове и зеленчуци, веригата „Кауфланд“ създаде и лансира от около седмица насам

За месец и половина Kaufland България предложи близо 47 хиляди килограма ягоди от български производители

За месец и половина Kaufland България предложи близо 47 хиляди килограма ягоди от български производители

Само за последната седмица на май количествата възлизат на близо 10 хиляди килограма В рамките на месец и половина, от средата на април до края на май 2020 г., Kaufland България предложи близо 47 хиляди килограма ягоди от български производители в своите обекти в цялата страна. Продукцията пристига в хипермаркетите на веригата от селата Динк и

Български плодове и зеленчуци с гарантирано качество

Български плодове и зеленчуци с гарантирано качество

Качествената храна винаги е била на почит от българския потребител. Затова големите търговски вериги имат важна роля – да подбират внимателно стоките за рафтовете си, така че максимално да удовлетворяват нуждите на клиентите. Често обаче се случва потребителите да свързват високото качество на храната и с по-висока цена

Евтим Милошев: Солидарност е да купуваме български стоки и да почиваме у нас. Да го направим!

Евтим Милошев: Солидарност е да купуваме български стоки и да почиваме у нас. Да го направим!

Първите племена, общества и държави са се появили тогава, когато между определена група от хора е възникнала солидарност И днес тя е основен белег на цивилизованите народи Много популярни българи - лидери в своите професионални среди, подкрепиха в последните два месеца кампанията на “24 часа” “Подкрепям българското”

Без нарушения в първия ден от проверките на веригите за стоки от български фермери

Без нарушения в първия ден от проверките на веригите за стоки от български фермери

Засега проверките на Българската агенция по безопасност на храните не откриват нарушения в големите търговски вериги при предлагането на продукти от малки регионални производители. Това съобщи за “24 часа” директорът на “Контрол на храните” в БАБХ д-р Любомир Кулински. Той все пак уточни, че още е рано за обобщения

Последно от 24 здраве лого

Мнения

Последно от мила бг лого

Последно от

Последно от 168 часа лого

Последно от

Още от Подкрепям българското

Свежи български предложения от BILLA Градини в летния асортимент на веригата

Свежи български предложения от BILLA Градини в летния асортимент на веригата

Всички зеленчуци и плодове от марката са със значително намалени количества или дори без пестициди С началото на летния сезон настъпва и времето на истински свежите и сочни плодове и зеленчуци. С богато разнообразие от предложения с марка BILLA градини BILLA гарантира винаги качествени и вкусни плодове и зеленчуци на потребителите

Производители: Има раздвижване с веригите, но ефектът предстои

Производители: Има раздвижване с веригите, но ефектът предстои

Родните фермери разчитат и на отварянето на заведенията за хранене Все повече родни производители на храни навлизат с продуктите си във веригите, но процесът, започнал с влизане в сила на постановлението на кабинета от края на април, върви бавно, показа проверка на “24 часа” сред браншови организации

Милена Драгийска: Работим с българските производители от 10 години

Милена Драгийска: Работим с българските производители от 10 години

Продължаваме и сега с пълна мобилизация и редица нови мерки в изпълнение на ПМС 70 - Г-жо Драгийска, измина месец от влизането в сила на правителственото постановление 70 за български стоки в търговските вериги. На какъв етап сте с изпълняването на мерките по постановлението? - Много активно работим в тази посока

Kaufland предлага български плодове и зеленчуци от 16 региона у нас

Kaufland предлага български плодове и зеленчуци от 16 региона у нас

За 2019 година компанията продаде 35 милиона килограма български плодове и зеленчуци За да предоставя свежи и качествени плодове и зеленчуци, Kaufland България си партнира с производители от 16 земеделски региона и у нас. По-голяма част от продукцията произхожда от ферми в районите на Пловдив, Пазарджик, Сливен, Благоевград, Добрич, Плевен

Веригите могат да доставят BG стоки
от 260 фермери

Веригите могат да доставят BG стоки от 260 фермери

Вече е в сила изискването да предлагат допълнителни количества, изпълняват го Търговските вериги в България вече изпълняват постановлението за повече български стоки, което от 20 май вече е в сила, показа проверка на “24 часа”. То бе прието през април и първоночално трябваше да важи от 6 май, но след това срокът му за влизане в действие бе удължен

Lidl увеличи асортимента си с 92 нови български продукти само за последните два месеца

Lidl увеличи асортимента си с 92 нови български продукти само за последните два месеца

С 39% са нараснали плащанията в лева към български доставчици за април 2020, в сравнение със същия период миналата година Само за последните два месеца, от началото на кризата, на щандовете на магазините Lidl в страната са намерили място 92 нови български продукта както в хранителния, така и в нехранителния асортимент

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber