Lidl увеличи асортимента си с 92 нови български продукти само за последните два месеца

https://www.24chasa.bg/novini/article/8602404 Lidl увеличи асортимента си с 92 нови български продукти само за последните два месеца Lidl увеличи асортимента си с 92 нови български продукти само за последните два месеца www.24chasa.bg
Lidl увеличи асортимента си с 92 нови български продукти само за последните два месеца

С 39% са нараснали плащанията в лева към български доставчици за април 2020, в сравнение със същия период миналата година

Само за последните два месеца, от началото на кризата, на щандовете на магазините Lidl в страната са намерили място 92 нови български продукта както в хранителния, така и в нехранителния асортимент. Сред тях са продукти под собствени марки на веригата, търговски марки на производителя, както и продукти от линията „Родна стряха“. Реализираният от тях оборот само за три седмици надхвърля 2.6 млн. лв.

С цел да подкрепи още по-ефективно родните производители по време на криза и в отговор на Постановление 70 на МЗХГ, компанията активно включва нови стоки и доставчици, в това число и от предоставените от министерството списъци. Някои от производителите на новите продукти са вече съществуващи доставчици на Lidl, а други са изцяло нови зa веригата.

За Lidl работата с български производители е ключов елемент от дългосрочната стратегия за развитие на компанията – ние работим активно с тях от стъпването на компанията на българския пазар досега и за тези 10 години изградихме устойчиви дългосрочни партньорства. Работим с над 200 български компании, на които сме предоставили най-различни възможности за реализация на местна продукция: десетки български производители произвеждат продукти през множество собствени марки на веригата като Pilos за млечните, Pikok за месните и други – именно това и е големият смисъл на собствените мaрки. Отделно от тази платформа преди три години стартирахме и продуктовата линия „Родна стряха“, която към момента включва 83 продукта от български производители. През последните 5 години осигурихме безпрецедентни за България възможности за износ за родни производители в мрежата на Lidl в цяла Европа, като само за миналата година износът на 39 български производители възлиза на над 40 млн. лв. Но не спряхме дотук – в тази извънредна ситуация отново мобилизирахме ресурсите си с цел да осигурим допълнителна подкрепа за нашите български партньори и само за два месеца пуснахме 92 нови продукта от български производители в асортимента ни. Вярваме, че всичко това свидетелства за ефективността на нашата дългосрочна стратегия за работа с българските производители за тези години“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

За увеличените обороти с български стоки от началото на кризата свидетелстват плащанията към български доставчици – за март 2020 търговската верига отчита ръст от 33,6% спрямо месец февруари 2020 г. Оборотите и съответно плащанията към български доставчици бележат значителен ръст и спрямо предходната година – съответно 30.8% през март 2020 г., спрямо март 2019 г. и 39% през април 2020 г., спрямо април 2019 г.

Новите български продукти в асортимента на веригата включват хранителни и нехранителни стоки. Значително расте предлагането при месото и колбасите - фирма „Компас“ вече реализира 8 нови продукта, „Месокомбинат Ловеч“ – 5, а други по-малки производители са с по 3 или 4 нови стоки. Увеличение има и в добре познатата вече линия „Родна стряха“, в която новите продукти за последните два месеца са общо 6 – 4 в млечния асортимент с производители „Сердика-94“ и „Ненко Трифонов Фуудс“ ООД и два в месния – на „ЕКО МЕС“ ЕООД и „Месокомбинат Ловеч“. За да отговори на намаленото търсене на прясно изпечени хлебни изделия в резултат на кризата, Лидл България подкрепи своя дългосрочен партньор „Симид“, с когото разработи съвместно 4 нови продукти – замразени хлебчета и кифлички, които само за 3 седмици реализираха оборот от над 60 000 лв.

В нехранителния асортимент на веригата влизат нови продукти за дезинфекция, козметика, саксии, торове, защитни маски за лице, произведени в Стара Загора и много други.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Подкрепям българското

Стойко Кировски управлява семейната компания "Джем и Джем" ООД, която вече 25 години произвежда висококачествени сладка, конфитюри и мармалади

Качеството е основата на дългогодишното партньорство между Kaufland и българските производители

Вече близо 15 г. Kaufland България работи рамо до рамо с българските производители. В основата на доброто партньорство винаги стои взаимното разбиране и стремеж към предлагане на качествени български продукти за клиента. “Високото качество на продукцията ни, дисциплината и отговорността към крайния потребител са в основата на дългогодишното ни

СНИМКА: Фейсбук/Американското посолство в София

Американски дипломати купуват български стоки (Снимки)

Купуваме българското! Нашите американски дипломати обичат България и продължават да подкрепят местната икономика на фона на ситуацията с COVID-19. Това пише във фейсбук страницата на американското посолство в София.  "Ние сме рамо до рамо не само като стратегически партньори, но сме и част от всекидневния живот на България

Продуктите БРЕЙ! са толкова пъстри и естествени, колкото са българите

Продуктите БРЕЙ! са толкова пъстри и естествени, колкото са българите

Катерина Ушева, маркетинг директор на Kaufland България, разказва за визуалната идентичност на новата собствена марка продукти БРЕЙ! на Kaufland Наскоро Kaufland България стартира продажбата на изцяло нова марка под името БРЕЙ!. Линията продукти е разработена и създадена от Kaufland и се предлага само в обектите на търговската верига

Снимка: Н. Литов

Храните „Брей!“ в „Кауфланд“ са пълни с истински продукти

Серията започва с 60 стоки, които до края на годината ще се удвоят След пускането на специални щандове с над 100 родни продукти от 26 български региона, обозначени с кафяво сърце „От нашия регион“, и след като през миналата година е продала 35 млн. килограма родни плодове и зеленчуци, веригата „Кауфланд“ създаде и лансира от около седмица насам

За месец и половина Kaufland България предложи близо 47 хиляди килограма ягоди от български производители

За месец и половина Kaufland България предложи близо 47 хиляди килограма ягоди от български производители

Само за последната седмица на май количествата възлизат на близо 10 хиляди килограма В рамките на месец и половина, от средата на април до края на май 2020 г., Kaufland България предложи близо 47 хиляди килограма ягоди от български производители в своите обекти в цялата страна. Продукцията пристига в хипермаркетите на веригата от селата Динк и

Евтим Милошев: Солидарност е да купуваме български стоки и да почиваме у нас. Да го направим!

Евтим Милошев: Солидарност е да купуваме български стоки и да почиваме у нас. Да го направим!

Първите племена, общества и държави са се появили тогава, когато между определена група от хора е възникнала солидарност И днес тя е основен белег на цивилизованите народи Много популярни българи - лидери в своите професионални среди, подкрепиха в последните два месеца кампанията на “24 часа” “Подкрепям българското”

Последно от 24 здраве лого

Мнения

Последно от мила бг лого

Последно от

Последно от 168 часа лого

Последно от

Още от Подкрепям българското

Българските храни, които всички обичаме

Българските храни, които всички обичаме

Традиционните български храни определено са едно от националните ни богатства и повод за гордост. Дори и във време, когато имаме достъп до огромно разнообразие от продукти от цял свят, родният вкус продължава да бъде все така обичан и търсен. Радващо е, че в големите търговски вериги можем да открием все повече български стоки

Без нарушения в първия ден от проверките на веригите за стоки от български фермери

Без нарушения в първия ден от проверките на веригите за стоки от български фермери

Засега проверките на Българската агенция по безопасност на храните не откриват нарушения в големите търговски вериги при предлагането на продукти от малки регионални производители. Това съобщи за “24 часа” директорът на “Контрол на храните” в БАБХ д-р Любомир Кулински. Той все пак уточни, че още е рано за обобщения

Свежи български предложения от BILLA Градини в летния асортимент на веригата

Свежи български предложения от BILLA Градини в летния асортимент на веригата

Всички зеленчуци и плодове от марката са със значително намалени количества или дори без пестициди С началото на летния сезон настъпва и времето на истински свежите и сочни плодове и зеленчуци. С богато разнообразие от предложения с марка BILLA градини BILLA гарантира винаги качествени и вкусни плодове и зеленчуци на потребителите

Производители: Има раздвижване с веригите, но ефектът предстои

Производители: Има раздвижване с веригите, но ефектът предстои

Родните фермери разчитат и на отварянето на заведенията за хранене Все повече родни производители на храни навлизат с продуктите си във веригите, но процесът, започнал с влизане в сила на постановлението на кабинета от края на април, върви бавно, показа проверка на “24 часа” сред браншови организации

Милена Драгийска: Работим с българските производители от 10 години

Милена Драгийска: Работим с българските производители от 10 години

Продължаваме и сега с пълна мобилизация и редица нови мерки в изпълнение на ПМС 70 - Г-жо Драгийска, измина месец от влизането в сила на правителственото постановление 70 за български стоки в търговските вериги. На какъв етап сте с изпълняването на мерките по постановлението? - Много активно работим в тази посока

Kaufland предлага български плодове и зеленчуци от 16 региона у нас

Kaufland предлага български плодове и зеленчуци от 16 региона у нас

За 2019 година компанията продаде 35 милиона килограма български плодове и зеленчуци За да предоставя свежи и качествени плодове и зеленчуци, Kaufland България си партнира с производители от 16 земеделски региона и у нас. По-голяма част от продукцията произхожда от ферми в районите на Пловдив, Пазарджик, Сливен, Благоевград, Добрич, Плевен

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber