“24 часа”: На пазар с кауза! Подкрепи българското!

https://www.24chasa.bg/novini/article/8439916 “24 часа”: На пазар с кауза! Подкрепи българското! “24 часа”: На пазар с кауза! Подкрепи българското! www.24chasa.bg
“24 часа”: На пазар с кауза! Подкрепи българското!

Обичаният актьор Любо Нейков обяви пред “24 часа” преди дни, че след края на пандемията ще купува само български стоки, за да подкрепи родния бизнес. Така той подсказа посоката на най-голямата антикризисна кампания. Извънредното положение продължава, но е време да правим точно това - да пазаруваме с кауза “Подкрепям българското”.

“24 часа” стартира нова национална кампания “Подкрепям Българското” в помощ на всички български производители, чийто бизнес е тежко засегнат от кризата с COVID-19.

Ние смятаме, че подкрепата за българските производители трябва да бъде солидарна - както по линия на предлагането на стоки (веригите), така и по линия на търсенето (купувачите).

В тази кризисна за цялото ни общество ситуация “24 часа” призовава читателите си и всички българи: “Пазарувайте с кауза - подкрепете Българското”.

Всеки наш читател е същевременно данъкоплатец и потребител. Хората гласуват с портфейлите си в магазина. От техния избор на стоки зависи запазването на повече работни места в различни сектори - земеделие, преработвателна промишленост, дрехи, обувки и др.

Бъдете наш партньор в кампанията, нека заедно да помогнем за спасяването на работни места!

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Подкрепям българското

Млечните продукти в Kaufland са с преобладаващ дял на родната продукция и строго контролирано качество

Млечните продукти в Kaufland са с преобладаващ дял на родната продукция и строго контролирано качество

Търговската верига работи с утвърдени производители и малки семейни мандри от 19 региона на страната и гарантира многостепенен контрол на качеството по веригата В основата стои качественият и утвърден роден вкус Kaufland България работи устойчиво, за да увеличава дяла на родната продукция в ключови за българския потребител хранителни категории

Зар Груп ООД: С Kaufland реализираме големи количества на добри цени за високото качество, което предлагаме

Зар Груп ООД: С Kaufland реализираме големи количества на добри цени за високото качество, което предлагаме

Идва сезонът вкусните български тикви. По това време на щандовете с продукция от български зеленчукопроизводители в Kaufland клиентите ще намерят тикви от сорта „Матилда“, които идват от безкрайните тиквени полета на Маргарита Захариева, управител на „Зар Груп“ ООД. Фирмата обединява 6 зеленчукопроизводители от района на Велико Търново

Kaufland предлага пилотно на пазара багрен домашен текстил с 0% вода от българския производител „Аглика“

Kaufland предлага пилотно на пазара багрен домашен текстил с 0% вода от българския производител „Аглика“

Продуктите са от изцяло български суровини, с потвърдено качество, създадени по технологията Watersave без използването на нито литър вода с цел опазване водния ресурс у нас Kaufland предлага пилотно на българския пазар първите текстилни изделия за дома, изработени по революционен метод с 0% вода. Иновацията е дело на българската семейна компания

Снимка Economic.bg/Красимир Свраков

За българите добрата храна е с роден вкус

Когато чуят думата „качество“, клиентите у нас си представят български продукти Георги Янев е в екипа на Kaufland България от 2009 година. Като директор за Северна България в дирекция „Продажби“ ръководи тази дейност в 21 от 60-те хипермаркета на веригата. Разговаряме с него за качеството на храните, предлагани на пазара

Георги Стоилов, директор „Нехранителни стоки“ в Kaufland България.

Мултипринт: С Kaufland нашите висококачествени продукти достигат до повече български потребители

Модерната българска печатница е дългогодишен партньор на Kaufland България и произвежда тетрадките и част от книгите, които веригата предлага Първият учебен ден наближава и една от най-купуваните стоки в хипермаркети Kaufland, очаквано, са ученическите тетрадки. Търсенето им е голямо, защото са качествени като материали, изработка и дизайн

Kaufland България отвори онлайн

Kaufland България отвори онлайн

Компанията вече доставя до дома в партньорство с foodpanda Kaufland България отвори онлайн и вече доставя до домовете в София, Пловдив, Варна и Бургас в партньорство с платформата за доставка на храна foodpanda. Електронният магазин стартира с възможност за избор от над 400 продукта, като предстои асортиментът да бъде разширяван

Последно от 24 здраве лого

Мнения

Последно от мила бг лого

Последно от

Последно от 168 часа лого

Последно от

Още от Подкрепям българското

„Алианс-ДН“: Kaufland е един от основните ни партньори, на когото разчитаме през активния сезон

„Алианс-ДН“: Kaufland е един от основните ни партньори, на когото разчитаме през активния сезон

Семейната компания е един от лидерите в производството на алуминиеви капачки на българския пазар и дългогодишен партньор на търговската верига Вече повече от 10 години „Алианс-ДН“ е един от лидерите в производството на алуминиеви капачки на българския пазар. Семейната компания започва работа в помещение под наем в град Раковски, област Пловдив

Бул Ейпъл: С помощта на Kaufland имахме възможността да се сертифицираме по Global G.A.P.

Бул Ейпъл: С помощта на Kaufland имахме възможността да се сертифицираме по Global G.A.P.

Търговската верига е основен партньор на производителя на български ябълки от самото начало на дейността му Янко Манолов, собственик на „Бул Ейпъл“ ООД, отглежда сладки български ябълки от близо 7 години. Той и екипът му се грижат за общо 5 ябълкови градини върху близо 1000 декара земя в землището на Първомай

Стойко Кировски управлява семейната компания "Джем и Джем" ООД, която вече 25 години произвежда висококачествени сладка, конфитюри и мармалади

Качеството е основата на дългогодишното партньорство между Kaufland и българските производители

Вече близо 15 г. Kaufland България работи рамо до рамо с българските производители. В основата на доброто партньорство винаги стои взаимното разбиране и стремеж към предлагане на качествени български продукти за клиента. “Високото качество на продукцията ни, дисциплината и отговорността към крайния потребител са в основата на дългогодишното ни

СНИМКА: Фейсбук/Американското посолство в София

Американски дипломати купуват български стоки (Снимки)

Купуваме българското! Нашите американски дипломати обичат България и продължават да подкрепят местната икономика на фона на ситуацията с COVID-19. Това пише във фейсбук страницата на американското посолство в София.  "Ние сме рамо до рамо не само като стратегически партньори, но сме и част от всекидневния живот на България

Продуктите БРЕЙ! са толкова пъстри и естествени, колкото са българите

Продуктите БРЕЙ! са толкова пъстри и естествени, колкото са българите

Катерина Ушева, маркетинг директор на Kaufland България, разказва за визуалната идентичност на новата собствена марка продукти БРЕЙ! на Kaufland Наскоро Kaufland България стартира продажбата на изцяло нова марка под името БРЕЙ!. Линията продукти е разработена и създадена от Kaufland и се предлага само в обектите на търговската верига

Снимка: Н. Литов

Храните „Брей!“ в „Кауфланд“ са пълни с истински продукти

Серията започва с 60 стоки, които до края на годината ще се удвоят След пускането на специални щандове с над 100 родни продукти от 26 български региона, обозначени с кафяво сърце „От нашия регион“, и след като през миналата година е продала 35 млн. килограма родни плодове и зеленчуци, веригата „Кауфланд“ създаде и лансира от около седмица насам

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber