
Българската ИТ компания CloudCart предлага решение за малки и средни фирми, чиито продажби са спаднали или изцяло прекъснати, заради извънредното положение с корона вируса.
Фирмата помага на засегнатите фирми да отворят собствени онлайн магазини без първоначална инвестиция. "Всеки може да стартира бизнеса си абсолютно безплатно с CloudCart до първите си 1000 лв. оборот", обявиха от компанията.
Интуитивният софтуер прави процеса по изграждане - бърз и лесен. Фирмата дава и напътствия на новите си клиенти как да управляват платформите за търговия онлайн.
"Докато малки и средни предприятия масово са принудени да съкращават персонал и дори да затварят, компании като CloudCart дават възможност да правят обратното, а именно да отварят отново, само че онлайн", посочват от фирмата.
За последните три дни платформата е дала решение за справяне с проблемите на 3 малки бизнеса и им помогна да продължат дейността си, като доставят продукта си до хората. Това са бар за крафт бира, магазин за ръчно изработен порцелан и виртуална галерия на български визуален артист.
"Изправени сме пред глобална криза. Решенията, които хората и бизнеса в България ще вземат през следващите няколко месеца вероятно ще оформят живота по света и у нас за години напред. Обявяването на извънредно положение на 13 март и затворените бизнеси в България означава безброй трудности. Безспорно е, че тежкият удар върху българската икономиката ще има ефект не просто върху печалбите, но и под формата на изпитания от чисто човешко измерение. Ето защо, сега е труден, но и важен момент да се опитаме да трансформираме своя бизнес и да осигурим неговата стабилност в онлайн пространството", смятат от CloudCart.
CloudCart, помага както на стартиращи, така и на мигриращи бизнеса си клиенти.
Фирмата бе сред победителите в последното издание на конкурса "Големите малки". Това е нициатива на "24 часа" за насърчаване на малкия бизнес в България. Всяка година вестникът организира конкурс за иновативни малки фирми, като наградата за победителите е реклама на стойност 10 000 лв в изданията и сайтовете на Медийна група България.
Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.