14 години Kaufland България расте и не спира да повишава качеството

https://www.24chasa.bg/novini/article/8101754 14 години Kaufland България расте и не спира да повишава качеството 14 години Kaufland България расте и не спира да повишава качеството www.24chasa.bg

Поставяме акцент върху разнообразен асортимент на отлични цени, учтиво отношение, удобен интериор, казва Евгени Гайдов, член на Управителния съвет на Kaufland България и директор „Продажби и управление на веригата на доставки“

- Г-н Гайдов, за „Кауфланд“ 2020 г. започва с отварянето на 60-ия хипермаркет на веригата в България. Малко или много е това?

- Цифрите безспорно винаги са били най-категоричният показател за това къде стоим и как се справяме на пазара. За нас обаче те не са просто цифри, а резултат от усърдна и последователна работа, постоянство и желание да бъдем надежден и предпочитан партньор на българските домакинства.

Това беше заявката ни през 2006-а, когато положихме началото на Kaufland в България. Днес резултатът в цифри изглежда така: 14 години на пазара, последните 11 от тях като категоричен лидер в сектора,

60 хипермаркета в 34 града

и екип от над 6000 човека. А в думи: доверие.

Развиваме се, стъпваме в нови градове, ставаме по-модерни именно защото доверието, което нашите клиенти имат в нас, го изисква. Огромният потребителски интерес, който предизвикахме с откриването на първия ни обект във Велико Търново през 2019 г., ни демонстрира, че хората ни търсят и очакват и там, където все още не сме отворили врати. Това ни вдъхновява постоянно да се променяме, да се развиваме и вървим напред, да търсим различни формати и територии, да иновираме и да изненадваме дори самите себе си.

До момента Kaufland нарича дом 34 български града и обща застроена площ от близо 300 000 кв. м за всички наши обекти. Продължаваме да подпомагаме развитието на местната икономика и местното производство. Досега сме инвестирали над 1,4 млрд. лева в България.

- Кога отваря врати 60-ият хипермаркет и колко нови работни места ще осигури?

- Той вече отвори врати във Варна. Хипермаркетът ни е пети за града, което превръща морската ни столица във втория град, заедно с Пловдив, с най-голям брой наши обекти след София (11).

Той е най-модерният ни обект в страната, с инвестиция от 33 милиона лева, застроена площ от 5225 кв. м. и стандартен асортимент от близо 15 000 артикула. Екипът наброява 90 човека, като с тях общият брой работни места, които осигуряваме във Варна, е вече над 600.

За всички тях предоставяме възможности за устойчиво кариерно развитие и много добри условия на труд – конкурентно заплащане и широк пакет от социални придобивки. А благодарение на нашите практикантски и стажантски програми имаме възможност да осигурим

динамичен старт в кариерата

на все повече младежи във Варна.

До момента сме инвестирали 135 милиона лева в екосъобразно и енергийно ефективното изграждане и модернизиране на нашите хипермаркети във Варна, лесно и удобно пазаруване, както и непрекъснато развитие на разнообразния ни асортимент от качествени продукти.

Като варненец съм особено горд, че имаме възможността да се развиваме заедно с града от самото начало на Kaufland у нас. И тогава, и сега винаги ни е ръководела мисълта за нашите клиенти и екип, грижата за околната среда и обществото.

- Вие сте член на Управителния съвет на Kaufland България и директор на дирекция „Продажби и управление на веригата от доставки“ от самото начало. Как превърнахте „Кауфланд“ в предпочитаното място за пазаруване и работа?

- С готовност и смелост да се развиваме и променяме постоянно. Това правим от ден първи. Всяко наше действие се ръководи от удовлетвореността на клиента, с чието доверие не правим компромис.

Безупречното отношение

винаги е било водещо за нас, затова непрекъснато го надграждаме, като инвестираме в екип от съвестни, можещи и мотивирани хора, които са сърцето на нашия бизнес.

За всички тях осигуряваме обучения, перспективи за кариерно развитие или преквалифициране. Да разшириш възможностите си в Kaufland е доказано работещо, защото компанията дава опит и знания от няколко различни сектора, взети заедно. От енергоефективното изграждане на нашите обекти, през управлението на доставките за цялата страна, до разработване на високотехнологични решения в полза на потребителите.

Друго предимство, което ни отличава като дългогодишен лидер в сектора и предпочитан партньор на потребителите, е, че непрекъснато надграждаме нашия асортимент. Всекидневно се стремим към най-високото качество на продукцията, която предлагаме на едни от най-конкурентните цени на пазара. Инвестираме в безупречна инфраструктура за всеки клиент, който има нужда от нас. Предприемаме редица допълнителни мерки за

потребителска удовлетвореност

като например възможността безпроблемно да се връщат закупени стоки срещу възстановяване на тяхната парична стойност без посочване на конкретна причина. Добавяме една година гаранция към законовата двугодишна гаранция при закупуване на електроуреди. Даваме гаранции за бързо обслужване на каса, за свежест и много други.

- Сравнявайки първия и 60-ия хипермаркет, какви разлики виждате? Как са се променили обектите ви през времето?

- Променяме се с темпото, което потребителите изискват от нас. Начинът, по който изглеждат нашите хипермаркети, става все по-модерен и атрактивен с цел максималното удобство на потребителите и още по-добрата работна среда.

За да сме максимално гъвкави към динамичното ежедневие на нашите клиенти и безпроблемната работа на служителите ни, непрекъснато разработваме и въвеждаме нови модели в подбора и позиционирането на стоката в хипермаркетите. Така създаваме по-функционален и удобен интериор, който пести време и осигурява бърз достъп до всяка точка на обекта.

Модернизираме вече съществуващите ни хипермаркети и изграждаме новите ни спрямо най-актуалните стандарти за екологично и енергийно ефективно строителство. Например оборудваме нашите обекти с

иновативна „зелена“ климатична система,

която комбинира отопление и охлаждане. Тя не използва горива, а остатъчната топлина от хладилните витрини и помещения, за да отоплява през зимата и да разхлажда през лятото. С тази технология се елиминира използването на фосилни горива за отопление и се понижават значително отделените вредни емисии в атмосферата. Всичко това е с цел да бъде намален въглеродният отпечатък до минимум и е в контекста на последователната политика на Kaufland България за грижа към природата.

Разбира се, не сме спирали да оптимизираме продуктовия ни микс и да развиваме асортимента си с цел да отговаряме все повече на клиентските предпочитания. Днес той наброява

над 20 000 качествени продукта.

86% от оборота ни пък се формира въз основа на продажбите на стоки от български произход.

Промените, които въвеждаме, влияят положително на целия пазар, а това винаги е в услуга на клиента.

- Кое качеството всеки, който иска да бъде успешен в този бизнес, трябва да притежава? Защо?

- Няколко са – проактивност, упоритост, желание за развитие и смелост за промени.

- Какво ново могат да очакват потребителите от „Кауфланд“ в България през 2020?

- През 2020 г. ще продължим да разширяваме мрежата си от хипермаркети в страната. Продължаваме и с активната модернизация на вече съществуващите хипермаркети. В рамките на календарната 2020 г. ще обновим 9 наши обекта в страната.

Непроменен остава акцентът, който поставяме върху потребителското изживяване – учтиво отношение, модерен и удобен интериор, качествената селекция продукти, разнообразен и устойчив асортимент на отлични цени. Все повече

засилваме работата с български производители

на национално и регионално ниво. Така с наша помощ както установени родни производители, така и малки фамилни фирми могат да предлагат продукцията си в хипермаркетите ни. Пилотно изградихме т.нар. фермерски кътове в редица наши обекти в страната, включително и в най-новия ни във Варна.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Бизнес

От днес забраняват внос и износ на отпадъци за горене между България и Македония

От днес забраняват внос и износ на отпадъци за горене между България и Македония

От днес влиза в сила забраната за внос и износ на отпадъци за горене между България и Македония, съобщи БГНЕС. Това е в съответствие със забраната, въведена от промените в Закона за управление на отпадъците, които бяха приети от македонския парламент преди неговото разпускане. Те забраняват вноса на отпадъци

Липсата на време и на пари са основните проблеми в българската реклама. Вървим към разрешаването им

Липсата на време и на пари са основните проблеми в българската реклама. Вървим към разрешаването им

Рекламната индустрия в България страда от липса на време за разработване на работещи идеи и на средства за реализирането им и за възнаграждения на специалистите. Това създава пречки за задържането и развитието на талантите. Върши се твърде много работа за прекалено кратки срокове, а това има потенциал да окаже негативно влияние върху бизнеса като

СНИМКА: Архив

Край на седмичните винетки за камиони

Край на седмичните винетки за камиони. От днес продажбата на стикерите за превозни средства над 3,5 тона спира, предава Нова тв. Промяната е свързана с въвеждането на толтаксуване за тежкотоварните превозни средства от 1 март 2020 г. Камионите и автобусите ще плащат на база изминато

СНИМКА: Pixabay

"Дейли телеграф" за търговската сделка с ЕС: Нещата вървят към остър сблъсък

Британският "Дейли телеграф", известен с антиевропейската си позиция и като твърд борец за излизането на Великобритания от ЕС, отново подхваща любимата си тема и разглежда перспективите за постигане на търговско споразумение с ЕС сега, след като Брекзитът вече е факт, предава БТА. Сега сме в периода на "загряване" преди преговорите между Брюксел и

СНИМКА: Pixabay

Берлин замразява наемите за 1,5 млн. жилища, за да спре резкия им ръст

Властите в Берлин въведоха замразяване на наемите за 1,5 млн. апартамента за пет години в опит да се спре рязкото им покачване, което принуждава мнозина да го напускат и да търсят поносими жилища извън града, предаде Асошиейтед прес, цитирана от БТА. Берлин е първият германски град, който се опитва директно да влияе върху цените на наемите за

15 млн. лв. са предвидените инвестиции от “Енерго-Про” за подобряване на качеството на тока в област Варна през тази година.

“Енерго-Про” инвестира 30 млн. лв. във Варна

15 млн. лева е инвестирало “ЕРП Север”, част от “Енерго-Про”, в област Варна през миналата година. 11 млн. са били насочени за подобряване и изграждане на нова мрежа, както и снабдяване със специализирана техника. 4 милиона са вложени в проекти по електромерната програма и присъединявания към електроразпределителната мрежа

Последно от 24 здраве лого

Мнения

Последно от мила бг лого

Последно от

Последно от 168 часа лого

Последно от

Още от Бизнес

Терминалите за самообслужване работят и от тях може да се купуватн винетки.

Хакерска атака спря винетките в бензиностанции и сайтове

Електронни винетки в момента могат да се купат от сайта bgtoll.bg, от мобилното приложение BGTOLL, от терминалите за самотаксуване и на гишетата по основните гранични Калотина, Капитан Андреево, Кулата, Дунав мост – Русе, Дунав мост – Видин, Силистра, Станке Лисичково и Илинден. Това съобщиха от пътната агенция

Еврокомисар: Приемането на еврото не трябва да се използва за вдигане на цените

Еврокомисар: Приемането на еврото не трябва да се използва за вдигане на цените

България има фиксиран обменен курс и вече прилага паричната политика на Европейската централна банка, но няма практическите ползи от това - по-ниски разходи при обмяна на валута, по-ниски лихвени нива и привлекателността за чужди инвестиции. За това е ясно, че приемането на еврото в България ще подобри нейната икономика и просперитета на хората

Снимки Фейсбук/Бойко Борисов

Борисов доволен от напредъка на строителството на АМ "Европа" (Снимки)

"Доволен съм от напредъка на строителството на АМ „Европа“, обяви премиерът Бойко Борисов в профила си във Фейсбук. И продължи:. "В момента се работи активно по 2 лота. Между Драгоман – Сливница е свършена много работа, построени са всички големи съоръжения и на места вече е положен асфалт. Този участък e с дължина 17 км и ще е готов до края на

СНИМКА: Радио "Китай"

Транспортната индустрия в Китай възобновява нормалната си дейност

Китайската транспортна индустрия показва признаци на възстановяване на нормалната си дейност. Фирмите в сектора и важните строителни проекти възобновяват работа на фона на епидемията от новия коронавирус, съобщиха транспортните власти на пресконференция в събота, предаде Радио "Китай". Пътническият транспорт и логистичният сектор се възобновиха

СНИМКА: Радио "Китай"

Пекин построи фабрика за маски само за 6 дни

Работници в Пекин завършиха строежа на нова фабрика за производство на маски тази събота, чиято цел е да разреши силното търсене на продукта на фона на епидемията от новия коронавирус, предаде Радио "Китай". Фабриката, разполагаща се на площ от 1070 квадратни метра, се намира в икономическо-технологичната зона за развитие на Пекин

СНИМКА: Радио "Китай"

Пекин с мащабни инвестиции в инфраструктурата и жилищното строителство

Китайската столица обяви, че ще придвижи 300 градски проекта през 2020 г. с инвестиции в размер на 252 милиарда юана (около 36 милиарда долара), предаде Радио "Китай". Сред тях са 100 проекта за инфраструктура, 100 за подобряване на жилища и 100 за високотехнологичните индустрии, съобщава градската Комисия за развитие и реформа

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber