МиГ-31 полетя в близкия космос (Видео)

https://www.24chasa.bg/novini/article/7612297 МиГ-31 полетя в близкия космос (Видео) МиГ-31 полетя в близкия космос (Видео) www.24chasa.bg

Телевизионният канал „Звезда“ публикува видео от учебен полет на височинен изтребител МиГ-31БМ от морската авиация на Тихоокеанския флот в близкия комсос, предава РИА Новости, цитирана от "Фокус".

„За първи път във въздушни боеве на практически таван участваха нови модернизирани височинни изтребители-прехващачи МиГ-31БМ“, отбелязаха от пресслужбата на Източния военен окръг.

Полетът е осъществен на височина повече от 20 хиляди метра със скорост 2500 км/ч. Екипажът е провеждал търсене на условен противник без привличане на наземните средства за противовъздушна отбрана.

МиГ-31 е двуместен свръхзвуков изтребител-прехващач с голям радиус на действие, който може да оперира във всякакво време. Предназначен е за прехващане и унищожаване на въздушни цели на пределно малки, малки, средни и големи височини, в прости и сложни метеорологични условия, когато противникът използва активни и пасивни радиолокационни смущения.

МиГ-31БМ е модернизирана версия на самолета, получила нова система за управление на въоръжението и по-съвременен радиолокато

Китайски учени разкриха еволюционната история на дърветата гинко билоба

Китайски учени разкриха еволюционната история на дървото гинко билоба, което ще помогне за опазването и отглеждането на вида. Гинко билоба е едно от най-старите растения на планетата. Предполага се, че първите дървета се появяват преди повече от 240 милиона години. Въпреки глобалните промени в климата и човешката дейност,

„Хуауей" откри тренировъчен център за 5G инженери във Великобритания

"Хуауей" откри официално своя Център за обучение на 5G инженери в Бирмингам. Той е с капацитет за подготовката на 20 души едновременно. Курсовете продължават пет дни и запознават с 5G технологиите, принципите на съвременното мрежово инженерство и практическото инсталиране на 5G мрежово оборудване, заявиха от компанията.

Пин иска компенсация от Епъл за нарушаване на патент при производството на AirPods

Производителят на хендсфри устройства Пин (Pinn) внесе иск срещу Епъл (Apple) за нарушаване на патенти при производството на безжичните слушалки ЕърПодс (AirPods), съобщава ТАСС, позовавайки се на сайта "Епъл инсайдър", специализиран в новини за Епъл. По данни на сайта искът е внесен в съд в Калифорния

Неандерталците изчезнали заради ушни инфекции

Неандерталците са били изчезнали заради хронични ушни инфекции. Изненадващаха хипотеза е на учени от университета на щата Ню Йорк, пише сайтът Phys.org. Американските антрополози реконструираха eвстахиевите тръби на изчезналия човешки вид. Тези канали съединяват средното ухо с устната кухина. Оказало се

Учени: Най-големият вулкан на юпитеровата луна Йо скоро ще изригне

Американски астрономи анализираха данни, събирани от години, и установиха, че най-големият вулкан на юпитеровата луна Йо ще изригне във всеки момент, съобщи ЮПИ. Изригванията на вулканите са доста трудни за прогнозиране на Земята, а какво остава за космоса. Вулканът Локи на четвъртата по големина юпитерова луна обаче изригва изненадващо редовно -

Пак отложиха изстрелването на японския космически товарен кораб "Конотори"

Изстрелването на японската тежка ракета-носител "Ейч 2 Би" с безпилотния космически товарен кораб "Конотори-8" до Международната космическа станция /МКС/ беше отложен за втори път, съобщи компанията "Мицубиши хеви индъстрийз", цитирана от БТА. Стартът е отложен за едно денонощие и е заплануван за 24 септември в 19:05 часа българско време.

Китайски учени проведоха измерване на лунния прах на мястото на кацане на „Чанъ-3"

Китайски учени извършиха измерване на лунния прах на мястото, където кацна сондата „Чанъ-3", предаде Радио "Китай". При контролирана температура с помощта на лепкав кварцов кристален микробаланс на борда на сондата учените от Института по физика на Ланджоу установиха, че общата маса на утаяване на височина 190 см над лунната повърхност по време на

The Independent: Астероид е преминал почти незабелязано много близо до земята

Най-големият астероид, който преминава на много близка дистанция до земята от век насам се е „изплъзнал“ през системите на НАСА за засичане на небесни тела, разкриват вътрешни имейли на организацията, пише британският вестник The Independent. Астероидът с името „2019 OK “ почти е преминал покрай земята без да му бъде обърнато никакво внимание.

Фейсбук преустанови действието на десетки хиляди приложения