Съжалявам и искам да си извиня на всички от бранша и на всички, видели случая, че не овладях емоцията си, но гостите бяха изключително агресивни. Търговска практика в цял свят е настаняването да става в 14 часа, мотивира се Димитров. Това каза пред Нова тв по повод на разпространения клип с ритника управителят на хотела Иван Димитров. Той бил извикан да се намеси като последна възможност за овладяване на конфликт за настаняване преди приетото от хотела време. Екипът преди това не успял да овладее напрежението, звънял и на 112.
Камериерка потвърди думите на шефа си и разказа как се е опитала да го защити от агресията.
Управителят разказа, че се намесил, когато служителка на рецепцията била наплюта с храчка. А опитът му да въдвори ред срещнал по думите му отново агресивно поведение от гостенките.