Какво означават цветните сънища?

https://www.24chasa.bg/novini/article/7506241 Какво означават цветните сънища? Какво означават цветните сънища? www.24chasa.bg

Една трета от живота си човек прекарва в сън. Хората, които помнят сънищата си, се опитват да разгадаят тяхното значение и търсят определена символика. Изпраща ли ни всъщност сънят някакви скрити послания? Защо сънуваме цветни сънища?

Цветните сънища имат свои предзнаменования, твърдят учени от университета в Орландо, САЩ. Те са характерни за хората, които са по-емоционални и с по-богато въображение, предава "Дарик".

Според учените броят на хората, които имат цветни видения, е много малък, но едва ли те могат да разгадаят какво означава всеки цвят. В миналото се е предполагало, че цветните сънища са белег на някакво психично разстройство. Днес това е опровергано. Ето какво вещаят цветните сънища:

Ако най-честият цвят, който сънувате е зеленият, това означава младост, здраве, надежда, хармония и баланс.

Червеното се асоциира с огън, кръв, страст, физическа сила, топлина. Червеният цвят показва, че ви предстои страстна любов, която ще ви завладее и може да завърши със сватба.

Сънувате ли предимно в бяло, ще ви заобиколят хора с чисти отношения и помисли.

Синият цвят крие в себе си духовна енергия. Ако в сънищата ви преобладава синьото, това подсказва, че имате силна интуиция и интелект.

Жълтият цвят се асоциира със слънцето, свободата, празникът, веселието, оптимизма, увереността. Той вещае енергия, успех, щастие, материално благополучие, а оранжевият - духовна сила.

Розовите сънища пък даряват с любов, емоции и радост.

Черният предвещава неприятности, житейски трудности, а в много случаи дори смърт.

Кристина Кук и Джесика Миър се прибраха в станцията след излизане в открития космос

Астронавтките на НАСА Кристина Кук и Джесика Миър се прибраха в Международната космическа станция (МКС) след първото историческо излизане на две астронавтки в открития космос, предаде ДПА. Двете прекараха в открития космос седем часа. Президентът на САЩ Доналд Тръмп поздрави астронавтките за постижението

Откриха следи от най-древната форма на колективно поведение сред животните

Фосили на морски членестоноги, живели преди 480 милиона години, бяха открити подредени едни до други в една и съща посока, като животните вероятно са искали да се защитят от буря, сочат резултатите от международно изследване, цитирани от световните информационни агенции. "Става въпрос за най-древната форма на колективно поведение сред животните"

За първи път две жени излязоха в открития космос

За първи път в над половинвековната история на космическите разходки две жени - астронавтките на НАСА Кристина Кук и Джесика Миър, излязоха в открития космос, съобщават световните агенции, цитирани от БТА. Кук и Миър ще прекарат около шест часа извън Международната космическа станция (МКС), за да отстранят повреда в системата й за

Консумацията на месо и приготвянето на храна са допринесли за еволюцията на човека

Учени от университета в Бъфало, щата Ню Йорк, заключиха, че консумацията на месо и приготвянето на храна са допринесли за еволюцията на човека, съобщи Физ.орг. По мнението им, специфичното хранене на древните хора станало причина слюнката на Хомо сапиенс да се различава от тази на другите примати. Уникалноста на слюнката на Хомо сапиенс се състои

Китай се подготвя за изграждането на космическа станция

Китай се подготвя за предстоящите мисии по изграждането на космическа станция, като се очаква ракетата-носител „Чанджън-5В", която ще изстреля капсулите за станцията, да извърши първия си полет през 2020 г. Джоу Дзиенпин, учен към Китайската академия по инженерство, е назначен за главен проектант на пилотираната космическа програма

Джак Ма получи награда за цялостен принос от Форбс

Джак Ма, основател на китайския гигант в електронната търговия „Алибаба", получи наградата „Малкълм С. Форбс" за цялостен принос този вторник в Сингапур, което го прави първия предприемач от интернет сектора печелил тази награда. Ма е третата бизнес фигура от Китай, който си тръгва с наградата. Преди това тя е печелена от хонконгския тайкун Ли

Специалисти заснеха най-бързата мравка атлет в света

Сребристите мравки от Сахара спечелиха короната за най-бързите в света. Скоростта им може да достигне 0,855 метра в секунда, установи германско изследване. Харалд Волф и Сара Пфефер от университета в Улм успели да заснемат на видео невероятните атлетически способности на тези насекоми. Те постигали скорост

"Хъбъл" направи най-хубавите снимки на междузвездната комета 2I/Борисов

Космическият телескоп "Хъбъл" направи най-добрите снимки досега на най-новия ни междузвезден посетител - кометата 2I/Борисов, предадоха Асошиейтед прес и БТА. Междузвездният пришълец приближава към нас със скорост от 177 000 километра в час. "Хъбъл" е успял да улови впечатляващи кадри на космическото тяло през уикенда

Япония ще се присъедини към американската лунна програма

Правителството на Япония взе решение страната да се присъедини към програмата на НАСА за усвояване на Луната, която прeдвижда кацане на лунната повърхност през 2024 година, съобщи агенция Киодо. Решението ще бъде официално обявено да края на тази година. НАСА съобщи, че новата програма по усвояването на Луната е получила названието "Артемида"

"Спейс екс" ще включи 42 000 спътника в своето съзвездие

Частната американска компания "Спейс екс" внесе искане за отпускане на допълнителни честоти на 30 хиляди свои спътника, към съществуващите 12 хиляди, съобщава Франс прес. Американската администрация по съобщенията е внесла в Международния съюз по далекосъобщенията, предаде БТА. в Женева 20 искания, всеки от които касае по 1500 спътника

НАСА показа скафандри за астронавти, които ще стъпят на Луната през 2024 г.

Позволяващо по-гъвкави движения облекло - НАСА представи прототипи на нови скафандри за американски астронавти, които се предвижда да стъпят на Луната след няколко години, предаде Франс прес. Прототипите все още не са тествани в космоса и разработването им не е приключило. Завръщането на хора на Луната е официално планирано за 2024 г