Константин Трендафилов създаде рекламна агенция Human

https://www.24chasa.bg/novini/article/7472691 Константин Трендафилов създаде рекламна агенция Human Константин Трендафилов създаде рекламна агенция Human www.24chasa.bg
Константин Трендафилов СНИМКА: ЛИЧЕН ПРОФИЛ ВЪВ ФЕЙСБУК

Определя тенденциите в рекламата като разочароващи

 

Константин Трендафилов, или Папи Ханс, след края на “Като две капки вода” ще заплува в собствена рекламна агенция Human.

Всъщност това е неговият бизнес, а книгите “Затворисърце” и “За кого се сещаш, когато се сещаш за някого?”, са нещо като хоби. Той даде идея за “Pod igoto” - издание на Вазовата творба на шльокавица като апел за запазване на българския език и култура. Зад всичко това стои един успешен рекламист, който в последните години бе творчески директор в една от най-големите рекламни агенции в България - Saatchi & Saatchi.

Името Human не е избрано случайно.

“В годините, в които съм се занимавал с реклама, установих, че един талант е най-важен от всички - да познаваш хората. Всяка ефективна творческа стратегия лежи само и единствено върху това

да знаеш

какво се

случва в

мозъка на

непознатите”,

казва Трендафилов. Той прави тази рекламна агенция със своя партньор Константинос Пагидас и Александър Братимиров - бивш творчески директор в Saatchi & Saatchi, с когото Трендафилов работи от пет години.

Тримата имат ясна стратегия как Human да бъде по-различна и успешна в този труден бизнес:

“Освен силния си стратегически фокус агенцията ни има и продукционно звено, което ни дава нужната гъвкавост и контрол на качеството на финалния продукт. Има и още нещо. Събрахме хора, които имат страхотен опит в рекламата, но и няколко други с голям опит в телевизията. Така че освен всичко, което сме свикнали да виждаме от рекламна агенция, специализираме и в

изготвянето

на брандирани

уеб сериали

или риалити

формати

Крайно нужен ход, тъй като все повече брандове осъзнават, че правилният подход е да създадеш съдържание, което да дърпа хората, а не да прекъсваш филма и да изсипваш информацията си във врата на потребителя.”

Константин Трендафилов е на 29 години, но се определя като част най-“старите кучета” в индустрията със своя 10-годишен опит в нея.

“Което е абсурдно, но факт - тук повечето хора след петата година напускат рекламата - решават, че им идва в повече”, обяснява той. Попада в рекламния бизнес “от нужда”. На 19 години се нуждаел от пари и почасова работа.

“Кандидатствах за стаж в Saatchi & Saatchi, когато имаше един миниатюрен офис и 10 души. Когато си тръгнах оттам, бяхме около 50, а етажерките лъщяха от награди. Колко хора познавате, които са прекарали 9 години в една агенция? Това е сред нещата, от които съм най-горд - постоянството даде резултат”, разказва Трендафилов. От работата като творчески директор в Saatchi & Saatchi казва, че е взел всичко и е дал двойно повече.

Според него клиентът трябва да избира рекламна агенция с “един нормален разговор, в който да установи дали тя мисли дългосрочно и стратегически обосновано”.

“Конкурсът е най-лошият начин да се спреш на партньор, тъй като принуждаваш агенции да представят творчески предложения, прескачайки най-важния и времеемък период - да се създаде стратегическа платформа, която да се следва дългосрочно”. смята Трендафилов.

Константин определя тенденциите в рекламата днес като “разочароващи в по-голямата си част”. Неговата формула за успешна, хубава и запомняща се реклама е: “Правилна стратегия. Човешка истина. Безкомпромисно изпълнение.”

НЕГОВИТЕ 5 ПРИНЦИПА ЗА УСПЕШНА РЕКЛАМА

1. Няма такова нещо като "потребител". Има хора.

2. Стратегия преди криейтив. Винаги.

3. Не можеш да продаваш на хора, преди да познаваш хората.

4. Идеите са лесни. Изпълнението е важно.

5. И най-важното - не казвай нещо остроумно. Кажи нещо вярно. Това е най-творческият и същевременно най-ефективен подход. Защото хората разпознават истината.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Бизнес

Бордът по туризъм: Време е да се отделят повече пари за реклама (Обзор)

Сега е време да се отделят повече средства за популяризиране на България като място за туризъм в чужбина. Така дестинацията ще стане по-разпознаваема и търсена за четири сезона в предлагането на конкурентен продукт с много добро съотношение между цена и качество. Това са заявили от ръководството на Националния борд по туризъм,

Толсистемата тръгва с тестова цена 12-14 ст./км (Обзор)

Отстъпката за пропътувани километри стига до 30% При тестовото стартиране на толсистемата на 16 август най-вероятната тарифа ще е 12-14 ст. на километър за камион над 12 тона с 3 оси и с екокатегория Евро 6. Това съобщи зам.-министърът на регионалното развитие Николай Нанков след второто поред заседание на обществения консултативен съвет по

"Дау Джоунс" с нов рекорден връх на Уолстрийт

Пазарите на акции на Уолстрийт стартираха търговията във вторник без ясно изразена посока, въпреки че индексът на сините чипове "Дау Джоунс" успя да достигне пореден рекорден връх, като финансовите отчети за второто тримесечие на три от най-големите банки в САЩ и важни макроиндикатори обрисуваха смесена картина за икономиката и за сектора на

„Практикер” изгражда търговски център в Шумен

Наематели ще бъдат магазини за дамскa, мъжка и детска мода, за спортни облекла и дрогерия Първа копка за нов търговски център в Шумен направиха кметът Любомир Христов, управителят на „Ел Си Уайкики Ритейл Би Джи” за България, Гърция и Северна Македония Владислав Танчев и председателят на съвета на директорите на „Видеолукс холдинг” Тодор Белчев,

Разработват концепция за довеждащ транспорт до спирки на метрото в София

Разработваме концепция за довеждащ транспорт до спирки на метрото. В момента се работи по предложения за кварталите „Овча купел“ и „Горна Баня“. Започваме тестове на малки 6-метрови автобуси, преди да обявим поръчка за закупуването на 30 броя. Целта ни е да сме готови заедно с пускането на 4-километровия участък от третата линия,

SOpharmacy отваря аптеки във Варна, предлага продуктово разнообразие и потребителско изживяване

Отвори врати първата аптека на SOpharmacy във Варна. Компанията идва в града с висок стандарт за продуктово разнообразие, достъпна грижа за здравето, лично внимание и обслужване. Първата аптека в морската ни столица се намира в кв. „Левски”, ул. „Дубровник” 39. Предстои откриване на още два обекта до края на годината.

Последно от лого

Мнения

Последно от лого

Последно от

Последно от лого

Последно от

Още от Бизнес

Тол системата тръгва с 12-14 стотинки на километър, тестово

12-14 стотинки на километър за камиона над 12 тона с 3 оси ще бъде цената, с която ще тръгне на 16 август националната тол система, това съобщи след заседанието на Консултативния съвет за въвеждането на тол системата зам-министърът на регионалното развитие Николай Ненков. "Тези пари няма да се събират от превозвачите до март догодина,

Инвестбанк успешно мигрира системите си към нова технологична платформа

Банката работи по проект за обновяване на АТМ мрежата си с модерни мултифункционални устройства. Инвестбанк АД стартира успешно експлоатацията на основната банкова система „Банкер“ и свързаните с нея картова система и системата за интернет банкиране върху нова клъстърна среда и новата версия на ORACLE – 12.

Дзин Лицюн: Качеството е най-важно за развитието на Азиатската банка за инфраструктурни инвестиции

В своето развитие Азиатската банка за инфраструктурни инвестиции (АБИИ) се придържа най-вече към принципа за „качество" и не преследва сляпо високи показатели, заяви в интервю за агенция „Синхуа" нейният президент Дзин Лицюн, предава Радио "Китай". Когато оценява инвестиционните си цели банката отчита три фактора: финансова,

Чехия се справила с африканската чума като избили всички прасета без мерки за биосигурност

Министърът на земеделието, храните и горите Десислава Танева и министърът на земеделието на Чехия Мирослав Томан обмениха информация за предприетите мерки срещу африканската чума. Това обявиха от дирекцията "Връзки с обществеността" към министерството. „Чехия се справи успешно със заболяването след като приложи редица мерки,

КЕВР обсъди десетгодишен план за развитие на мрежите на "Булгартрансгаз"

Десетгодишен план за развитието на мрежите на "Булгартрансгаз" ЕАД за периода 2019 - 2028 г. бе разгледан днес на обществено обсъждане в Комисията за енергийно и водно регулиране. В плана е записано, че приоритетните дейности за развитие на инфраструктурата на "Булгартрансгаз" ЕАД за периода 2019 - 2028 г.

Токуда Банк АД публикува Годишния финансов отчет за 2018 г.

Токуда Банк АД публикува на своята интернет страница Годишния финансов отчет за 2018 г. и Годишно оповестяване за 2018 г. съгласно чл. 70 от ЗКИ и част VIII от Регламент на ЕС 575/2013:

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber