Константин Трендафилов създаде рекламна агенция Human

https://www.24chasa.bg/novini/article/7472691 Константин Трендафилов създаде рекламна агенция Human Константин Трендафилов създаде рекламна агенция Human www.24chasa.bg
Константин Трендафилов СНИМКА: ЛИЧЕН ПРОФИЛ ВЪВ ФЕЙСБУК

Определя тенденциите в рекламата като разочароващи

 

Константин Трендафилов, или Папи Ханс, след края на “Като две капки вода” ще заплува в собствена рекламна агенция Human.

Всъщност това е неговият бизнес, а книгите “Затворисърце” и “За кого се сещаш, когато се сещаш за някого?”, са нещо като хоби. Той даде идея за “Pod igoto” - издание на Вазовата творба на шльокавица като апел за запазване на българския език и култура. Зад всичко това стои един успешен рекламист, който в последните години бе творчески директор в една от най-големите рекламни агенции в България - Saatchi & Saatchi.

Името Human не е избрано случайно.

“В годините, в които съм се занимавал с реклама, установих, че един талант е най-важен от всички - да познаваш хората. Всяка ефективна творческа стратегия лежи само и единствено върху това

да знаеш

какво се

случва в

мозъка на

непознатите”,

казва Трендафилов. Той прави тази рекламна агенция със своя партньор Константинос Пагидас и Александър Братимиров - бивш творчески директор в Saatchi & Saatchi, с когото Трендафилов работи от пет години.

Тримата имат ясна стратегия как Human да бъде по-различна и успешна в този труден бизнес:

“Освен силния си стратегически фокус агенцията ни има и продукционно звено, което ни дава нужната гъвкавост и контрол на качеството на финалния продукт. Има и още нещо. Събрахме хора, които имат страхотен опит в рекламата, но и няколко други с голям опит в телевизията. Така че освен всичко, което сме свикнали да виждаме от рекламна агенция, специализираме и в

изготвянето

на брандирани

уеб сериали

или риалити

формати

Крайно нужен ход, тъй като все повече брандове осъзнават, че правилният подход е да създадеш съдържание, което да дърпа хората, а не да прекъсваш филма и да изсипваш информацията си във врата на потребителя.”

Константин Трендафилов е на 29 години, но се определя като част най-“старите кучета” в индустрията със своя 10-годишен опит в нея.

“Което е абсурдно, но факт - тук повечето хора след петата година напускат рекламата - решават, че им идва в повече”, обяснява той. Попада в рекламния бизнес “от нужда”. На 19 години се нуждаел от пари и почасова работа.

“Кандидатствах за стаж в Saatchi & Saatchi, когато имаше един миниатюрен офис и 10 души. Когато си тръгнах оттам, бяхме около 50, а етажерките лъщяха от награди. Колко хора познавате, които са прекарали 9 години в една агенция? Това е сред нещата, от които съм най-горд - постоянството даде резултат”, разказва Трендафилов. От работата като творчески директор в Saatchi & Saatchi казва, че е взел всичко и е дал двойно повече.

Според него клиентът трябва да избира рекламна агенция с “един нормален разговор, в който да установи дали тя мисли дългосрочно и стратегически обосновано”.

“Конкурсът е най-лошият начин да се спреш на партньор, тъй като принуждаваш агенции да представят творчески предложения, прескачайки най-важния и времеемък период - да се създаде стратегическа платформа, която да се следва дългосрочно”. смята Трендафилов.

Константин определя тенденциите в рекламата днес като “разочароващи в по-голямата си част”. Неговата формула за успешна, хубава и запомняща се реклама е: “Правилна стратегия. Човешка истина. Безкомпромисно изпълнение.”

НЕГОВИТЕ 5 ПРИНЦИПА ЗА УСПЕШНА РЕКЛАМА

1. Няма такова нещо като "потребител". Има хора.

2. Стратегия преди криейтив. Винаги.

3. Не можеш да продаваш на хора, преди да познаваш хората.

4. Идеите са лесни. Изпълнението е важно.

5. И най-важното - не казвай нещо остроумно. Кажи нещо вярно. Това е най-творческият и същевременно най-ефективен подход. Защото хората разпознават истината.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Бизнес

За една година - 2,9% инфлация

През август за втори пореден месец годишната инфлация у нас е 2,9%, показват данни на НСИ, разпространени вчера. Това е по-малко от достигнатите през първото тримесечие нива от над 3,5%, но от юни насам пак има забележим тренд на увеличение. Месечното поскъпване на цените през август спрямо юли е едва 0,1%. Движението на цените през август 2019 г

Първи готов проект по плана "Юнкер" - нов завод на "Биовет" за 300 млн. лв.

Бойко Борисов изпратил в Пещера преди официалното откриване на проекта на братя Домусчиева екоминистъра да провери пречиствателната станция. “Нено Димов ми каза, че мога спокойно да говоря - всичко е направено по най-модерен начин”, обясни премиерът, прерязвайки лентата Пещера от понеделник е градът с най-внушителната инвестиция в производството

Бензинът поскъпва, дизелът пак над 2,30 лева

Атаката с дронове на рафинерии в Саудитска Арабия удари България с по-високи цени на горивата, като дизелът пак ще е над 2,30 лв. До края на седмицата се очаква поскъпването и на бензина у нас след рязкото увеличение на петрола заради терора. В понеделник при отварянето на борсите в Азия нефтът се вдигна с 20%, но по-късно цените се поуспокоиха

ВАС разреши строителството на "Турски поток" през България

Тричленен състав на Върховния административен съд (ВАС) прекрати делото срещу решението на Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) за избор на изпълнител на газовия проект „Турски поток“ на територията на България. Така съдът разрешава строителството през територията на страната, предаде dariknews

ТЕЦ „Бобов дол” с официална позиция по повод публикации във в.„Капитал”

По повод публикациите във вестник „Капитал”, твърдения на “експерти” и изразени мнения на неправителствени организации, финансиращи се по съмнителен и непрозрачен начин, ТЕЦ “Бобов Дол” изразява следното мнение: Потресени сме от качеството и чистоплътността на определени медии, на начина, по който те смятат, че се прави журналистика

Шанхай подготви подробна карта за инвестициите за Международното изложение за внос

За участниците на предстоящото Международно изложение за внос в Китай Шанхай подготви подробна китайско-английска двуезична карта като ръководство за инвестициите по 50 специални туристически маршрута около града. Тя показва разпределението на индустриите, възможностите за инвестиции, както и развитието на града,

Последно от лого

Мнения

Последно от лого

Последно от

Последно от лого

Последно от

Още от Бизнес

Мръсния и грозен ТЕЦ Брикел – мнението, което в. Капитал се опитва да наложи сред обществото. Но каква е истината?

Енергийният микс на България е съставен от 40 % ядрена енергия, 40 % енергия произведена от въглища, и останалите 20 % са енергия от възобновяеми източници и природен газ. Някъде в този енергиен микс на нашата държава влиза и производството на Брикел. Замисляйки се кога е създадена тази централа осъзнаваме, че е преди десетилетия

Започнало е извозване на складираните 622 тона отпадъци в ТЕЦ "Марица 3" в Димитровград

Започнало е извозване и отстраняване на складираните на площадка в ТЕЦ "Марица 3" в Димитровград 622 тона отпадъци, съобщиха от РИОСВ - Хасково след запитване на БТА. Екоинспекцията даде това предписание на оператора "Траш Еко Пак" след проверка по сигнали за струпването на голямо количество частично балирана нееднородна смет в топлоцентралата

В Шанхай са открити над 700 регионални центъра на мултинационални корпорации

До края на август броят на международните корпорации с регионални централи в Шанхай достигна 701, сочат данни на общинската търговска комисия. 106 от тях са от азиатско-тихоокеанския регион, което показва, че градът е важен оперативен център за много мултинационални корпорации. Центровете с чужди инвестиции за научноизследователска и развойна

Започва Европейската седмица на мобилността 2019

Днес започва 18-тото издание на Европейската седмица на мобилността – емблематична кампания на Европейската комисия в подкрепа на екологосъобразното придвижване в градска среда. Това съобщиха от представителството на ЕК в България. До 22 септември почти 3 000 населени места в 54 държави в Европа ще участват с различни инициативи под мотото „Върви

VOX KNSB - мобилното приложение за сигнали за некоректни и добри работодатели

Вицепрезидентът на КНСБ Пламен Нанков представи мобилното приложение VOX KNSB, което събира сигнали за некоректни и добри работодатели. Това стана на пресконференция в пресклуба на БТА, на която присъстваха представили и на НАП и Инспекция по труда. КНСБ от години се бори срещу сивия сектор в икономиката

И споделени скутери се предлагат вече в София

Компания пусна под наем в София 30 скутера, които се таксуват на минута използване или могат да бъдат наети за цял ден или една седмица при фиксирани тарифи, съобщи Канал 3. Потребителите не заплащат първоначална такса, а цената на една минута е 0.29 лв., която включва и горивото. В случай че решат да паркират скутера, без да прекратят наема му

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber