Youtube се срина тази нощ

https://www.24chasa.bg/novini/article/7467601 Youtube се срина тази нощ Youtube се срина тази нощ www.24chasa.bg

Потребители на един от най-популярните интернет портали - Youtube, съобщиха, за сривове в достъпа до него, започнали тази нощ, предадоха ТАСС и БТА, като цитират данни от сервизния сайт Downdetektor, който следи работата на популярните интернет ресурси.

Съобщенията са започнали да постъпват малко след 2 ч през нощта. Ползвателите се оплакват най-често от проблеми при транслацията на видеофайлове (73 процента). Други 14 процента не могат да влязат в акаунтите си, още 12 процента отбелязват некоректна работа на сайта.

Проблемите с Youtube се наблюдават по целия свят, включително в САЩ, Украйна, Япония, Франция, Германия, Великобритания, България и Румъния. В Русия най-много оплаквания има от Москва, Санкт Петербург, Казан и Самара.

Тази сутрин към 7 часа няма вече проблем с влизането в Youtube от България.

Римската империя е загинала от една бактерия?

В апогея на нейното величие Източноримската империя е ударена от необикновен враг. Половината от населението измира от чума - епидемия, предизвикана от една бактерия. Някои учени виждат паралели с днешно време. Юстиниан I е воден от една голяма цел: да разшири своите владения. Той управлявал Източноримската империя (Византия)

Замърсеният въздух улеснявал пандемията

SARS-CoV-2 може да се предава и с помощта на прахови частици, смятат учени от Болоня Разпространението на коронавирус може да е свързано със замърсяване на въздуха, като се казва, че праховите частици помагат Разпространението на коронавируса, заразил над 600 000 души по целия свят, може да е свързано със замърсяването на въздуха

Микропластмаса се образува и само при отваряне на пластмасова опаковка

Отварянето на пластмасова опаковка може да изхвърли микрочастици във въздуха, които да бъдат вдишани или погълнати, съобщи ЮПИ. Китайски учени изследваха пътя на микропластмасата след отваряне на бутилки или найлонови пликове, както и на запечатващи ленти. Те установиха, че пластмасови фрагменти от 10 до 20 нанограма остават в атмосферата

Големият бариерен риф избеля за трети път в рамките на 5 години

Големият бариерен риф избеля за трети път в рамките на пет години, съобщи ДПА. Управата на морския парк Голям бариерен риф обяви, че високите температури на водата, особено през февруари, са довели до мащабно унищожаване на коралите, което се наблюдава от въздуха на около 1000 от рифовете, предава БТА

Коронавирусът: Какво прави изкуственият интелект?

Властите и технологичните гиганти отново и отново се сблъскват с един въпрос: не разполагаме ли с цифрови инструменти за анализ на данните, които биха ни позволили по-добре да прогнозираме, управляваме и овладяваме пандемията от коронавируса? На 30 декември изследователи изразиха тревога. Благодарение на алгоритми

Учените подмладиха човешки клетки

Група учени от университета в Станфорд успяха за първи път в историята за подмладят човешки клетки, съобщава списание „Nature“, цитирано от БТА.  За целта са използвали механизма, прилаган при създаването на стволови клетки. С помощта на специална РНК те са принудили клетката да произведе т.нар. фактори Яманаки – специални белтъчини

Озонова дупка за пръв път беше открита над Арктика

Германски учен откри първата дупка в озоновия слой над Северния полюс, съобщава ДПА, цитирана от БТА.  Плътността на озоновия слой в района на Арктика е била под нивото на плътност, което обичайно определя оформянето на озонова дупка над Антарктида. Изследването е било проведено от Маркус Рекс, ръководител на отдела за атмосферна физика към

Пандите, мравките и плужеците ще ни помогнат в добива на биогориво

В момент, в който светът се стреми към по-екологични източници на енергия, пандите, плужеците и мравките могат да помогнат на учените в добива на биогориво, предава Ройтерс. Специалистите изследват уникалната способност на споменатите животни да разграждат растителния материал, включително и бамбука

Учени откриха как да удължат младостта

Международна група учени описа механизъм, който позволява на клетките да се обновяват и така да противодействат на стареенето, съобщиха "Лента" и БТА. Резултатите от изследването им бяха публикувани в списание FASEB. В публикацията се посочва, че клетките в човешкия организъм се обновяват посредством освобождаването от повредените митохондрии

Българско изобретение в борбата с Ковид-19?

Българският професор Жеко Ганев произвежда генератор, с който твърди, че е възможно антивирусно третиране на въздуха в присъствието на хора, предава NOVA.  Според изобретателя така може да се прочистват помещения в болници и други големи пространства, което ще направи COVID-19 неспособен да се прикрепи към здрави клетки