В интернет се появи лаптоп-лазаня (Видео)

https://www.24chasa.bg/novini/article/7414644 В интернет се появи лаптоп-лазаня (Видео) В интернет се появи лаптоп-лазаня (Видео) www.24chasa.bg
Кадър: YouTube (Laplanet Arts)

Американецът Мика Лаплант демонстрира в Ютюб действащ модел на лаптоп, чието шаси и кутия бяха заменени с листа от лазаня, съобщава сайтът Мадърборд, цитиран от БТА.

Ексцентричният конструктор пусна в социалната мрежа целия процес по изработването на "паста-компютъра". Той изтърбушил своя Asus Transformer и го вградил в корите от лазаня. Всяка част той залепвал с пистолет с горещ силикон. Лепилото след това било боядисано с червеникавия цвят на плънката. В крайна сметка се получила апетитна лазаня, от която се подават USB и всякакви други портове, характерни за всеки лаптоп.

В края на опита си Лаплант показва как действа новоконструираното устройство и дори успява да изиграе на него някоя и друга видеоигра при включване на външен монитор.

Идеята за ексцентричния лаптоп била подхвърлена от съпругата на рационализатора. Тя на шега му казала дали може да направи компютър от паста. Лаплант взел обаче предизвикателството много сериозно и не след дълго лазаня-лаптопът бил готов за употреба.

Израелски учени свариха бира със съживена мая отпреди 3000 години

Израелски учени съобщиха, че са успели да извлекат и съживят мая от стари делви, с която са сварили бира, подобна на тази, която са пили фараоните преди 3000 години, предаде Франс прес, цитирана от БТА.  Пивото с 6-процентово алкохолно съдържание има вкус на пшенична бира. То бе представено на журналистите,

Руски космонавти ще проверят обшивката на МКС за повреди

Руските космонавти Олег Кононенко и Алексей Овчинин ще вземат проби от повърхността на Международната космическа станция (МКС), за да се направи преценка за възможни микроповреди по обшивката й, предаде ТАСС. Това оповести пресслужбата на научната организация ЦНИИмаш към Роскосмос, съобщи БТА. Излизането в открития космос е планирано за 29 май.

Учени възпроизведоха "Мона Лиза" върху платно с широчината на косъм

Физици възпроизведоха с лазер "Мона Лиза" на Леонардо върху "квантово платно" с широчината на човешки косъм, съобщи в. "Дейли мейл". "Платното" представлява капка свръхстудена квантова материя. Лазерът взаимодейства със странните й свойства и променя плътността на атомите. Така се появяват пиксели с различен нюанс.

НАСА изпраща на Марс имената ни през юли 2020 г.

Докато човекът кацне на Марс ще минат години, но преди това желаещите получават възможност да изпратят името си на планетата, предаде ДПА. Предложените имена ще бъдат изписани на микрочипове, за да отлетят към Марс с космическия апарат, който ще бъде изстрелян през юли 2020 г. и ще кацне на планетата през февруари 2021 г., предава БТА.

Най-големият британски оператор изключи "Хуауей" от 5G мрежата си

Най-големият британски мобилен оператор обяви, че изключва телефоните на китайския гигант "Хуауей" от бъдещото си 5G (пето поколение) покритие, съобщи "Файненшъл таймс", цитиран от "Дневник". Решението следва включването на "Хуауей" в "черния списък" за бизнеса в Съединените щати след обявяване на "извънредно положение" в комуникациите.

Гарваните споделят лошото настроение на събратята си

Австрийски учени установиха, че гарваните споделят лошото настроение на събратята си, съобщи в. "Дейли мейл". Откритието означава, че гарваните притежават емоционален афинитет и разбиране като хората и приматите. Учените от университета на Виена са направили тестове за когнитивно пристрастие, като са наблюдавали реакцията на гарваните към

Непознат космически обект освети небето над Австралия (Видео)

Непознат космически обект озари с ярка светлина небето над Австралия, предава Би Ти Ви. Чернобели кадри, заснети от полицейска охранителна камера, показват ясно необичайното явление. Предполага се, че яркият обект е метеор. Явлението е забелязано в щатите Виктория и Южна Австралия. Според астрономи това е един от редките шансове,

Жен Джънфей: За 2-3 години никой няма да успее да настигне "Хуауей" в разработката на 5G технологии

Вчера Министерството на търговията на САЩ обяви, че отлага забраната за "Хуауей" с още 90 дена, за да даде време на компанията и нейните партньори да се справят с техническите проблеми, предава Радио "Китай". Същия ден основателят на „"Хуауей"" Жен Джънфей заяви пред китайски медии, че решението на Вашингтон не е от значение за компанията.

Учени опровергаха популярна теория за произхода на човека

Учени от Чикагския университет заключиха, че Хомо сапиенс не произхожда от австралопитеците седиба, съобщи Лента. Като най-вероятни прародители на съвременния човек са посочени австралопитеците афаренсис, станали известни от фосилите от Луси. Специалистите са създали генеаложка карта на 28 двойки от различни видове хоминиди и потомците им,

Астероид със собствена луна приближава Земята

Интересен астероид ще прелети сравнително близо до Земята на 25-ти май т.г., съобщава Европейската космическа агенция, цитирана от vesti.bg. Астероидът 1999 KW4 е необичаен заради факта, че си има своя луна, която обикаля около него. Двете тела образуват бинарна астероидна система. По-голямото тяло е с ширина 1,5 км.

Белите мечки в Арктика се увеличават

Учени разполагат с данни, че числеността на белите мечки в Арктика нараства, предадoха ТАСС и БТА. Това е заявил на пресконференция директорът на института по проблемите на екологията и еволюцията "А.Н. Северцов" към Руската академия на науките Вячеслав Рожнов. "Смятаме, че популацията им не само е стабилна, но дори нараства - казва той.

Технологичната Студена война започна - моментът, който "Хуауей" чакаше