На Марс заснеха отломка, подобна на част от извънземен кораб (Видео)

https://www.24chasa.bg/novini/article/7347125 На Марс заснеха отломка, подобна на част от извънземен кораб (Видео) На Марс заснеха отломка, подобна на част от извънземен кораб (Видео) www.24chasa.bg

На снимка от Червената планета беше увековечена отломка, приличаща на част от извънземен кораб, с което отново се разгоряха дебатите относно "марсианците", пише сайтът Лайф.

Кадърът се появи в канала на Ютюб Secureteam10. Той е много популярен и е следен от 2 милиона потребители. Именно в тази платформа беше публикувана снимката, направена от марсоход, на която е изобразен странен обект. По думите на представителя на канала Тайлър Глюкнер триъгълният приличащ на метален предмет е с идеален кръгъл отвор в средата и е бил изкуствено създаден от изчезнала цивилизация, предава БТА.

На пръв поглед отломката прилича на камък със странна форма. Но при по-подробно разглеждане става видно, че обектът има доста сложна структура. Отворът в средата е със съвършена форма, а триъгълникът изглежда сгънат.

Учени за първи път записаха песен на рядък кит - чуйте я

Песента на рядък вид кит може и да не фигурира в Топ 40 на Америка, но въпреки това е на достатъчно високо ниво, съобщават Асошиейтед прес и Ройтерс. Специалисти от Националната агенция за океански и атмосферни изследвания (NOAA) съобщават, че за първи път са записали песен на един от най-редките китове на планетата от вида Японски кит,

Американците искат проследяването на астероиди да бъде приоритет в космическата програма

Американците предпочитат космическа програма, фокусирана върху потенциалните сблъсъци с астероиди, научните изследвания и използването на роботи за космически проучвания, отколкото върху връщането на хора на Луната или изпращането им на Марс, предаде Асошиейтед прес, цитирана от БТА. Допитване на агенцията и Центъра за изследване на общественото

Откриха две близначки на Земята. Ако имат обитатели, ни виждат

Земята си има две нови близначки. Това са две екзопланети, на които потенциално би било възможно съществуването на живот. Те се намират на сравнително малко разстояние от Слънчевата система. Като, разбира се, се има предвид представата за разстояния във Вселената. Двете планети са разположени на 12 светлинни години от Слънчевата система и обикалят

Метеорологичните прогнози ще осъществят гигантски скок с помощта на суперкомпютър

Средносрочните метеорологичните прогнози ще осъществят гигантски скок догодина с пристигането в Италия на един от най-мощните суперкомпютри в света, предава Франс прес, цитирана от БТА. С него ще бъде оборудван Европейският център за средносрочни метеорологични прогнози. Това е междуправителствена европейска организация,

Анализ на шпионски снимки от Студената война: Ледниците в Хималаите се топят двойно по-бързо днес

Учени от САЩ, анализирали шпионски сателитни изображения от времето на Студената война, са стигнали до заключението, че ледниците в Хималаите се топят двойно по-бързо от началото на 21-ви век в сравнение с края на 20-и, съобщават Асошиейтед прес и Ройтерс, позовавайки се на публикация в сп. "Science Advances".

Китайски учени проучват Марианската падина

Китайски изследователски кораб, носещ името "Наука", приключва едномесечена изследователска мисия. Обект на проучванията е била Марианската падина, предаде БТА.  Възвишения, долини и непознати създания крие океанът. Китайски учени бяха провокирани да изследват района на Марианската падина - най-дълбоката океанска падина,

Снимка от Гренландия потресе учените

Снимка от Гренландия потвърди страховете за глобалното затопляне. Тя е направена от Щефен Олсен от Центъра за океана и леда към Датския метеорологичен институт на 13 юни и показва кучета, теглещи шейни, газещи през вода, дълбока около 10 см, на върха на топящата се ледена покривка в северозападната част на Гренландия.

Астронавти от "Аполо" отпразнуваха 50 години от стъпването на Луната

Трима астронавти от мисиите "Аполо" се събраха на авиоизложението в Бурже край Париж, за да отпразнуват 50-години от стъпването на Луната, съобщи Ройтерс. Уолтър Кънингам от мисията "Аполо 7", Ал Уордън от "Аполо 15" и Чарли Дюк, който стъпва на луната с мисията "Аполо 16" разказаха за преживяното. Ал Уордън,

Фейсбук ще стартира нова виртуална валута догодина

"Фейсбук" представи плановете си за новата виртуална валута "Либра", която ще стартира догодина, съобщава Би Би Си, цитирана от БНР.  Потребителите ще могат да извършват плащания с валутата в приложенията на компанията. Очаква се в бъдеще компании като "Uber" и "Виза" да започнат да приемат "Либра".

Амбицията на Москва е руски космонавти да кацнат на Луната през 2030 г.

Главният научен институт на Роскосмос ЦННИмаш представи на Международния аерокосмически салон "Бурже-2019" концепцията на руската лунна изследователска програма, предаде ТАСС, цитирана от "Дарик". Първото кацане на естествения спътник на Земята е предвидено за 2030 г. Космонавтите ще проведат експерименти на повърхността,

Глобалният пазар на чипове за мобилни устройства с изкуствен интелект ще нараства бързо през следващите 5 години

Глобалният пазар на чипове за мобилни устройства с изкуствен интелект се очаква да достигне 3,8 милиарда долара през 2022 г., което представлява трикратен ръст в сравнение с 2017 г., се посочва в доклад на Китайския институт за информационни и комуникационни технологии (КИИКТ), предава "Радио Китай".

Whats App се срина в Европа и Латинска Америка