Все още не са ясни причините за прекъсването на "Фейсбук"

https://www.24chasa.bg/novini/article/7346443 Все още не са ясни причините за прекъсването на "Фейсбук" Все още не са ясни причините за прекъсването на "Фейсбук" www.24chasa.bg

Причините за безпрецедентното прекъсване на "Фейсбук" все още не са публично известни, предава БНТ. Вчера, за няколко часа, социалната мрежа беше на практика неизползваема, не работеха няколко от основните ѝ приложения. Това е най-сериозният проблем в работата на "Фейсбук" от 2008 г. Тогава потребителите ѝ са около 150 милиона. Днес те са близо два милиарда и 300 милиона.

Не работеха няколко от основните ѝ приложения, сред които и платформата за споделяне на снимки Инстаграм.

Запознати сме с проблема, правим всичко възможно в най-кратко време той да бъде отстранен, се казва в съобщение на компанията.

По непотвърдена информация причина за прекъсването е вид кибератака, известна като "отказ от услуга". Целта е да се спре достъпа на потребителите до важна информация или до определен сайт. Мишената се атакува с огромен обем заявки, което забавя и дори спира работата на сървърите ѝ.

Гугъл отхвърли обвиненията в сътрудничество с китайските военни

световните агенции. По-рано днес президентът Доналд Тръмп се зарече да провери обвиненията срещу компанията, отправени от милиардер инвеститор. "Не работим с китайската армия. Работим с американското правителство, включително министерството на отбраната, в много области сред които киберсигурност, наемане на кадри и здравеопазване",

Изтичане на гориво отложило старта на индийската лунна мисия

Изтичане на гориво от ракетата е причината за отлагането на старта на амбициозната индийска лунна мисия "Чандраян-2" през нощта в неделя срещу понеделник, предаде Франс прес като цитира индийски медии. 56 минути и 24 секунди преди обявения старт, Индийската организация за космически изследвания (ISRO) отложи изстрелването на мисията поради

Китайски учени разработиха ултратънки гъвкави чипове

Китайски учени от университета „Цинхуа" са разработили ултратънки гъвкави чипове с дебелина от 25 микрометра, което е около една трета от дебелината на човешки косъм, информира Радио "Китай". Те могат да усилват аналогов сигнал и да интегрират процесор с функция на блутут за безжична комуникация. По думите на ръководителя на екипа Фън Сюе,

"Спейс Екс": Изпращането тази година на хора в космоса е трудноосъществимо

Компанията на Илон Мъск "Спейс Екс" оповести, че плановете й да изпрати хора в космоса тази година са трудноосъществими, съобщиха Ройтерс и Асошиейтед прес, цитирани от БТА.  Една от капсулите "Дракон" за пилотирани полети на компанията експлодира през април по време не тестове във Флорида. По-рано тази година бе планирано "Дракон" да отведе

САЩ не изключват полет до Марс през 2033 година

Американското космическо ведомство не изключва възможността за осъществяването на пилотиран полет до Марс през 2033 година, въпреки скептицизма относно този скъсен срок от страна на авторитетни експерти. Мнението е на на ръководителя на НАСА Джеймс Брайдънстайн, изказано по време на телефонен брифинг с журналисти.

НАСА публикува видео карта на всички открити екзопланети (Видео)

НАСА публикува видео карта на всички 4000 екзопланети, открити от 1992 г., съобщи в. "Дейли мейл". Визуализацията с мястото на всяка екзопланета и времето, когато е открита, е направена по проекта Систем саундс. Повечето екзопланети в базата данни са открити от телескопите "Кеплер" и ТЕСС. Първата екзопланета - която е извън Слънчевата система,

Fасеbооk вгpaждa cкpит кoд в cнимкитe, cлeди кoй ги виждa и cпoдeля

Fасеbооk вгpaждa cкpити кoдoвe в cнимкитe, кaчeни oт пoтpeбитeлитe в coциaлнaтa мpeжa, пише kaldata.com. Въпросът за това се повдигна в седмицата, когато компанията ще бъде глобена с рекордните 5 милиарда долара от регулаторните органи в САЩ след разследване за неуспехите на най-голямата социална медия в света да защити личните данни на своите

Къде вече се усеща въздействието на 5G

Въпреки че глобалното внедряване на 5G остава в началните си етапи, някои мрежи са активни и се ползват. Считана за революция след 4G мрежата, която заменя, 5G вече изпълнява част от своя потенциал, става ясно от анализ на картографиращата компания OpenSignal, която измерва скорости на 5G и 4G в осем различни страни, предаде investor.

Индия отложи мисията "Чандраян-2" към Луната 56 минути преди старта

Индия отложи за неопределено време старта на мисията "Чандраян-2" към Луната 56 минути преди старта от космодрума на остров Шрихарикота в Бенгалския залив, предаде ТАСС, цирирана от БТА. Както съобщи Индийската организация за космически изследвания (ISRO), стартът е отложен по технически причини. Нова дата за изстрелването ще бъде обявена по-късно.

Древните представители на Хомо сапиенс са се кръстосвали с други видове примати

Учени от Нюйоркския университет откриха първото морфологично свидетелство, че древни представители на Хомо сапиенс са се кръстосвали с други видове примати, съобщи Физ.орг. Специалистите фокусирали вниманието си върху долен кътник с три корена, открит сред тленните останки на архаичен човек, който живял преди 160 хиляди години в Китай.

НАСА публикува снимка на марсохода "Кюриосити", направена от марсианска орбита

НАСА публикува снимка на марсохода "Кюриосити", предаде ТАСС. Фотографията е направена от друг, орбитиращ около Червената планета апарат на НАСА - "Марс рикънисънс орбитър". Както уточнява сайтът Space.com, марсоходът бил заснет на 31 май. На снимката, направена с помощта на камерата с висока резолюция HIRISE,

Китай бележи напредък в предоставянето на интернет връзка по време на полет

Китай бележи нов напредък в достъпа до интернет по време на полет, заявиха представители на гражданската авиация. До края на юни около 340 самолета на 13 китайски авиокомпании предлагат безжичен интернет на борда, съобщиха от Китайската администрация за гражданска авиация (CAAC). 180 от тях са били в състояние да я предоставят във въздуха.