Сигнали за сметосъбиране, чистота, градски транспорт, липсващи маркировка или пътни знаци и други ще могат да подават софиянци през мобилния си телефон.
Столичната община подготвя мобилно приложение на контактния център, което ще бъде пуснато до края на януари. То ще се казва Call Sofia.
Приложението ще снема автоматично местоположението, за да определи точния адрес. Има възможност за обратна връзка - тоест какво е предприето по дадения сигнал. Потребителят може да види всички подадени от него сигнали. Всеки сигнал се насочва автоматично към съответната структура, която трябва да го обработи, обясни Борислав Панайотов от Столичната община.
Потребителите ще могат да се регистрират в приложението с фейсбук профила си или с акаунта си в гугъл.
Опцията “близки сигнали” пък ще показва, ако вече е подаден сигнал за даден проблем и потребителят ще може да се присъедини към него.