Най-добрите дигитални реклами у нас бяха отличени на церемонията IAB MIXX AWARDS 2018

https://www.24chasa.bg/novini/article/7167912 Най-добрите дигитални реклами у нас бяха отличени на церемонията IAB MIXX AWARDS 2018 Най-добрите дигитални реклами у нас бяха отличени на церемонията IAB MIXX AWARDS 2018 www.24chasa.bg

Топ дигиталните кампании в България бяха отличени на четвъртото поредно издание на IAB MIXX Awards. Събитието се проведе под мотото „Digitally Bold? Easy to recognize.”, като фокусът съвсем естествено падна върху общата отличителна черта за всички класирани кампании – тази на дигитално смелите. Победителите могат да се включат в надпреварата за световните MIXX Awards.

Във всички 11 категории журито излъчи по трима финалисти, а ето и кои са те:

LEAD GENERATION

1-во място: Ресторант "Вкъщи", рекламодател SEB Group, агенция guts&brainsDDB

2-ро място: Dextrophobia - Blind Date, рекламодател Dextrophobia Rooms, агенция proof.

3-то място: Jacobs Кафене Мечта, рекламодател Jacobs Douwe Egberts България ЕООД, агенция All Channels Communication

ENGAGEMENT

1-во място: Pocket Science, рекламодател VISA, агенция NEXT-DC

2-ро място: Rate love over hate, рекламодател Staptoburger, агенция proof.

3-то място: От теб зависи, рекламодател Telenor Bulgaria, агенция guts&brainsDDB

CAMPAIGN EFFECTIVENESS

1-во място: ИКЕА Летни моменти, рекламодател ИКЕА, агенция The Smarts

2-ро място: От теб зависи, рекламодател Telenor Bulgaria, агенция guts&brainsDDB

3-то място: Dextrophobia - Blind Date, рекламодател Dextrophobia Rooms, агенция proof.

BRAND AWARENESS

1-во място: Недоизказани думи, рекламодател Avon България, агенция guts&brainsDDB

2-ро място: Decathlon – Пътят към Малта, рекламодател Decathlon България ЕООД, агенция All Channels Communications Group

3-то място: Dextrophobia - Blind Date, рекламодател Dextrophobia Rooms, агенция proof.

EFFECTIVE USE OF DATA

1-во място: More is More, рекламодател NFINITI Bulgaria, агенция proof.

2-ро място: Термопомпи , рекламодател Viessmann, агенция Xplora

3-то място: С теб към неповторимото, рекламодател UNIQA България, агенция proof.

BRANDED CONTENT

1-во място: BRNO #различно, рекламодател Загорка АД / Starobrno, агенция All Channels Communications Group

2-ро място: Стани OCEAN chef с Божана, рекламодател Алта България, агенция Interactive Share

3-то място: Urban Fest, рекламодател Serdica Center, агенция guts&brainsDDB

VIDEO

1-во място: Canon: Endless Toys 360° Videos, рекламодател Canon Central & Eastern Europe, агенция NEXT-DC

2-ро място: „Безстрашните пичове“, рекламодател Перно Рикар България, Jameson, агенция All Channels Communications Group

3-то място: Недоизказани думи , рекламодател Avon България, агенция guts&brainsDDB

BRAVE

1-во място: Rate love over hate, рекламодател Staptoburger, агенция proof.

2-ро място: Dextrophobia - Blind Date, рекламодател Dextrophobia Rooms, агенция proof.

3-то място: Heineken: The Signal, рекламодател Heineken Bulgaria, агенция NEXT-DC

MOBILE AND APPS

1-во място: Когато е време за сладолед, Bandi те намира , рекламодател Сладоледи Изида, агенция GraffitiBBDO / Media Direction OMD в партньорство с Etarget Bulgaria

2-ро място: Dextrophobia - Blind Date, рекламодател Dextrophobia Rooms, агенция proof.

3-то място: Telenor MyKi, рекламодател Telenor Bulgaria, агенция guts&brainsDDB

LANDING PAGES

1-во място: Decathlon – Пътят към Малта – лендингът, рекламодател Decathlon България ЕООД, агенция All Channels Communications Group

2-ро място: toplidumi.bg, рекламодател EVN Bulgaria, агенция guts&brainsDDB

3-то място: Tesy Air Index , рекламодател Теси ООД , агенция Ноубъл Графикс ООД

SOCIAL

1-во място: PUTINUMBRELLA, рекламодател ИКЕА, агенция The Smarts

2-ро място: Крадецът на ябълки - годината на крадеца, рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communications Group

3-то място: Rate love over hate, рекламодател Skaptoburger, агенция proof.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Бизнес

НСИ: 8650 книги и 239 вестника са издадени през 2018 г. (Графики)

Над 8 600 книги и 239 вестника са издадени през 2018 г. Това съобщиха от пресцентъра на Националния статистически институт. Издадените книги са 8 650 и са с тираж 9 007 786 броя. От печат са излезли и 1 192 брошури, които са с тираж 2 253 951 броя. В сравнение с предходната година през 2018 г. броят на издадените книги и брошури намалява с 226

Международното туристическо ЕКСПО в Пекин-2019 отвори врати

Тридневното Международно ЕКСПО за туризъм в Пекин – 2019, стартира в Китайския национален конгресен център в столицата този вторник. Повече от 40 държави и 23 местни агенции за култура и туризъм, както и компании се включиха в изложението, предаде Радио "Китай". Тазгодишното мероприятие е добавило някои нови елементи,

Караянчева: Баку е гарант за успешното осъществяване на Южния газов коридор

Активният диалог между парламентаристите на България и Азербайджан допринася за разширяване на сътрудничеството и развитието на двустранните връзки в редица сфери. Това беше общото мнение на председателите на парламентите на България и Азербайджан Цвета Караянчева и Октай Асадов, изразено на срещата им в рамките на 53-ата генерална асамблея на

Караниколов: Сърбия е един водещите търговски партньори на страната ни

Министърът на икономиката Емил Караниколов и министърът без портфейл, отговарящ за иновациите и технологичното развитие на Република Сърбия, - Ненад Попович, са обсъдили подобряването на търговско-икономическите отношения между двете страни, съобщиха от Министерството на икономиката. По време на срещата двамата са се договорили за задълбочаване на

Огромен внос на череши от Гърция нанася щети на българските производители

Огромен внос на череши от Гърция нанася щети на българските производители, оплакаха се те пред Нова телевизия. "Липсва всякакво спокойствие. Не знаем на колко ще бъде цената в края на деня. Има хаос и при пунктовете. Едни искат дребни, други едри. В момента делим с работниците. Те получават 40-50 стотинки за килограм,

Китайски медии: Малко вероятно е търговските преговори със САЩ да доведат до незабавно решение на конфликта

Малко вероятно е предстоящите търговски преговори между лидерите на Китай и САЩ Си Цзинпин и Доналд Тръмп да доведат до решение на проблемите между двете страни, но може да се стигне до нова фаза в преговорите, заявиха днес китайски медии, цитирани от Ройтерс. Китай и САЩ заявиха по-рано тази седмица,

Последно от лого

Мнения

Последно от лого

Последно от

Последно от лого

Последно от

Още от Бизнес

Властите в САЩ разследват "Дойче банк"

Властите в САЩ разследват германската "Дойче банк" по възможни обвинения за престъпно неизпълнение на мерките за предотвратяване на пране на пари, предаде ДПА, цитирайки в. "Ню Йорк таймс". Разследването ще проучи как банката е процедирала с транзакции, които собствените й служители са определили като подозрителни, предава БТА.

Евростат: Значим ръст в цените на жилищата в България през последните 5 години

Цените на жилищата, включително покупките на нови и съществуващи къщи и апартаменти, варират значително от 2010 г. насам, като годишните темпове на растеж у нас /и в европейски мащаб/ са били най-значими през последните 5 години, показват данни на Евростат за пазара на жилища в ЕС в периода 2010-2018 г. Като цяло между 2010 и 2018 г.

След борсата за ток правят и за газ, ще търгува с цяла Европа

Трябва да заработи през 2020 година След борсата за ток тръгва и създаването на газова и либерализиране на пазара на природен газ. Това предвиждат промени в Закона за енергетиката, внесени от депутати от ГЕРБ и “Обединени патриоти”. Текстовете регламентират организирането на борсов пазар за газ, както и отварянето му към Европа.

Горанов: Хлябът няма да поевтинее, ако ДДС се намали (Обзор)

Тристранният съвет не подкрепи идеята за намаляване на ставката Готов съм да се обзаложа, че намаляването на ДДС няма да промени цената за крайния потребител - нито при намаляване на общата ставка, нито при диференцирани ставки. Това заяви министърът на финансите Владислав Горанов по време на заседанието на Националния съвет за тристранно

Федералният резерв не променя водещите си лихви

Американското Управление за федерален резерв, остави без промяна водещите си лихви, но предупреди, че има готовност за действие, в случай че се очертае забавяне на икономиката, предадоха световните агенции, цитирани от БТА. Лихвите остават в диапазона 2,25 - 2,50 процента. Решението не беше взето единодушно.

Заради напрежение с бизнеса шефът на НЕК сам подаде оставка (Обзор)

Шефът на НЕК Петър Илиев е депозирал оставката си в Българския енергиен холдинг, съобщиха оттам. Мотиви не се посочват. Той е и председател на борда на директорите на БЕХ, но оставката му е като изпълнителен директор на националната компания. В същото време според съобщения в специализирани групи във фейсбук трите търга за продажба на 98 мегавата

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber