"Епъл" представя днес новите си смартфони и часовници

https://www.24chasa.bg/novini/article/7053291 "Епъл" представя днес новите си смартфони и часовници "Епъл" представя днес новите си смартфони и часовници www.24chasa.bg

Епъл представя днес новите си смартфони и часовници, предаде Франс прес, цитирана от БТА.

На презентацията на новите продукти присъства президентът на компанията Тим Кук, който съобщи, че "Епъл" вече е продала два милиарда устройства.

"Невероятно е как операционната система на "Епъл" промени начина, по който живеем", каза Кук в началото на церемонията в емблематичния театър "Стив Джобс" в Купертино, Калифорния.

Програмата продължи с представянето на четвъртата версия на смартчасовници на "Епъл", които имат по-големи екрани и нови специални функции, сред които детектор, който може да регистрира нарушения в пулса и автоматично да изпрати обаждане до Спешна помощ, ако потребителят падне. Предполага се, че тази функция ще го направи по-търсен от по-възрастни потребители.

Фокусът обаче бе върху презентацията на най-очаквания нов продукт на компанията - новите айфони - Ексес (iphone Xs) и Ексес Макс (iphone Xs Max), за които се твърди, че са "най-усъвършенстваните" модели на компанията.

Айфон Ексес е с 5,8-инчов екран (14,7 см), по-добър процесор и подобрени камери, а айфон Ексес Макс е с 6,5-инчов екран (16,5 см).

Цените на новите айфони не бяха посочени, но вероятно те ще струват над 1000 долара, отбелязва Ройтерс.

Миенето на зъбите на кучето с човешка паста може e фатално

Много собственици на домашни любимци им мият зъбите, за да ги опазят от лош дъх и кариеси, пише в."Метро", но използването на човешка паста може да се окаже фатално. Съдържащите се в продукта флуор и подсладители могат да се окажат отровни за нашия Шаро, предупреждава Карълайн Алън, ветеринарен директор в британското Кралско дружество за защита

НАСА: До 25 години човек може да стъпи на Марс

НАСА си поставя за цел да изпрати астронавти на Марс, макар че те ще са изложени на риск от смъртоносна радиация, потенциална загуба на зрението и атрофия на костите, заявиха експерти от американското космическо ведомство, цитирани от Франс прес. Според тях човек може до 25 години да стъпи върху марсианската повърхност.

Учени: Обратно на приказката за Пинокио, носът на лъжците се скъсява

Всички знаят приказката за Пинокио, дървеното момче, чийто нос се удължава, когато излъже. Испански учени обаче доказаха, че за "истинските момчета" е вярно обратното - носът се скъсява, съобщи в. "Дейли мейл". Когато човек лъже, носът се свива, защото температурата му пада. Учените от университета на Гранада създадоха своеобразен детектор на

Археолози откриха древни светилища на развита цивилизация в Чили

Чилийски учени установиха какво е предназначението на археоложките комплекси Тулан-52 и Тулан-54, които се оказаха церемониални центрове от неолита, съобщи Физ.орг. По-рано се смяташе, че комплексите са били временни селища на ловци и събирачи на плодове, които водели полуномадски начин на живот, но резултатите от новото изследване показват,

Производството на смартфони е вредно за екологията

Специалисти от канадския университет "Макмастър" предупредиха за вредите, които нанася на екологията производството на смартфони в публикация в специализираното издание "Джърнал ъф клийнър продакшън". Нивата на парниковия газ, изпускан в атмосферата при това производство, рязко ще нараснат през следващите 20 години.

Фейсбук ни дава 10 мин. за размисъл преди да изпратим съобщение в чата

Случвало ли ви се е да напишете нещо в чата на “Фейсбук” и след това да съжалявате за казаното? Съвсем скоро социалната мрежа ще ни даде възможност да размислим и да решим дали наистина искаме да задържим последното изпратено от нас съобщение, предаде bTV. Новата функция ще ни предостави време от 10 минути,

Откриха две нови планети, може да спадат към планетите скитници

Полски астрономи откриха в Млечния път две нови планети, за които може да се окаже, че принадлежат към т.нар. планети скитници, т.е. не кръжат около своя звезда, съобщава сайтът arXiv.org. Засега не може да се установи дали тези планети действително са "скитници". Планети скитници са наричани обекти,

10% от мъжете и 7 % от жените са сексуални маниаци

Десет процента от мъжете и седем процента от жените не са способни да контролират своето полово влечение, установи американско изследване, цитирано от в. "Мирър". Екипът на проф. Джена Дикинсън от университета в Минесота стигнал до извода, че мъжете, по-често от жените, не могат да контролират своето сексуално поведение.

Експерти: Китай поема лидерството в скъсяването на цифровото разделение

Киберпространството в Китай премина през разтърсващи промени от 1994 г насам, когато страната за първи път получи постоянен достъп до интернет, казва Уан Иуей професор в Института по международни отношения към Китайския народен университет, съобщава bulgarian.cri.cn. С огромното си население, силни възможности в областта на приложенията и масивен

Пробив в двигателните технологии при самолетите поставиха Китай в редиците на асовете

Китай вече е овладял водеща технология в авиацията, която понастоящем се доминира от САЩ и Русия, тя се очаква да подобри бойните способности на китайските изтребители, съобщава bulgarian.cri.cn. Тази технология, позната като управление на вектора на тягата, включва подвижни дюзи, които позволяват на летателния апарат да се издига вертикално и

Прозрачно самозалепващо фолио върху прозорците помага на климатиците през лятото

Специалисти от Масачузетския технологичен институт разработиха специално самозалепващо фолио, което помага на климатиците през лятото, когато се постави върху прозорците, съобщава в. "Дейли мейл". Материалът е напълно прозрачен при умерени температури. Но когато те се повишат, фолиото променя цвета си,

Учени създадоха бионични гъби, които произвеждат електричество (Видео)

Биологът Сандип Джоши и колегите му от Технологичния институт Стивънс в Ню Джърси създадоха от обикновени гъби първия бионичен организъм, който е съставен от различни живи същества и е електропроводим, съобщава сп. "Нано летърс". Учени дълго време се опитваха да приспособят произвеждащи електричество бактерии, за да получат електроенергия.