Фейсбук спря в цял свят заради проблеми в мрежата

https://www.24chasa.bg/novini/article/7037871 Фейсбук спря в цял свят заради проблеми в мрежата Фейсбук спря в цял свят заради проблеми в мрежата www.24chasa.bg
Снимка: Ройтерс

Потребителите на Facebook в цял свят съобщиха, че социалната мрежа е била недостъпна навсякъде за определено време, като много от тях са се насочили към Twitter, за да изразят недоволството си, предаде БГНЕС.

Сигналите за проблем в уебсайта downdetector.com са започнали около 21:00 ч. централно гринуичко време, като най-засегнати са били потребителите в Северна Америка и Европа.

Прекъсването продължило почти 90 минути, преди да се възобнови нормалното обслужване. Някои потребители са имали достъп само за преглеждане на публикации, докато други не са били в състояние да влязат.

"Ние извършихме бързо проучване на проблема и успяхме да възстановяваме достъпа за всички. Съжаляваме за неудобството“, каза официалният говорител на Фейсбук.

"Блу ориджин" успешно изстреля суборбиталния си кораб (Видео, снимки)

Американската компания "Блу ориджин" успешно изстреля суборбиталния си кораб за кратък изпитателен полет, предаде Асошиейтед прес. Полетът продължи 10 минути. Ракетата бе изстреляна от Западен Тексас и се издигна на височина от 107 км. На борда на "Ню шепърд" беше разположена капсула с експериментални прибори на НАСА.

Археолози откриха древни гробове в делтата на Нил

Египетските власти съобщиха за археологическо откритие на древни гробове в делтата на Нил, датиращи от периода 1782-1570 г. пр.Хр., предаде Асошиейтед прес. Министерството по въпросите на паметниците на културата съобщи, че археолозите са се натъкнали също на други 20 погребения, датиращи от преддинастичния период в Кам-ал-Холган на около 140

Приложение на „Майкрософт” ще ни предупреждава за сайтове с фалшиви новини

„Продължете с повишено внимание: този сайт обикновено не спазва основни стандарти на прецизност и отговорност” – това съобщение ще посреща онлайн потребителите не при опит да влязат в някоя пиратска страница, а в онлайн портала на известния с популистката си реторика британски таблоид „Дейли Мейл”. Предупреждението се появява на екраните на

НАСА промени екипажа за първия пилотиран полет на "Старлайнър"

Астронавтът Майкъл Финк ще участва в първия пилотиран полет на космическия кораб "Старлайнър", вместо Ерик Боу, предаде ТАСС. Това оповести на сайта си НАСА. "Боу няма да може да участва в полета поради медицински причини", се казва в информацията. "Новият член на екипажа Финк незабавно ще пристъпи към тренировки.

Учени предупреждават: Подпочвените води намаляват, очаква ни безводие

Международен екип от учени е установил, че подпочвените води реагират на климатичните изменения значително по-бавно, отколкото това става във водните басейни на повърхността. Според учените това може да има катастрофални последствия в следващите 100 години. Изследването е публикувано в Nature Climate Change и в Science Alert.

Метеорит е ударил Луната по време на пълното лунно затъмнение

Астрономи потвърдиха, че видяното от някои звездобройци проблясване по време на пълното лунно затъмнение в понеделник, е било удар на метеорит в повърхността на естествения ни спътник, съобщи в. "Дейли мейл". Ударът е станал около 4, 41 ч. по Гринуич (6,41 ч. българско време). Астрофизикът Хосе Мария Мадиедо разпространи в Туитър запис на

Учени откриха нов вид кръвоносен съд в костите

Германски учени откриха капиляри, които проникват в твърдия външен слой на дългите кости, кръвоснабдяват ги и пренасят имунни клетки от костния мозък към увредени участъци, съобщи в. "Дейли мейл". Учените от университета на Дуисбург - Есен са направили откритието с мишки, след което са установили, че и хората имат подобно кръвоснабдяване на

Гренландия губи ледовете си по-бързо, отколкото се предполагаше

Загубата на ледове в Гренландия се е увеличила четирикратно от 2003 година насам, констатира проучване, публикувано в изданието Трудове на Националната академия на науките на САЩ. Най-голямото топене на ледената маса в периода 2003-2013 година е било наблюдавано в Югозападна Гренландия. Този регион не беше разглеждан по-рано като важен фактор в

Европейската космическа агенция планира мисия до Луната до 2025 година

Европа може да отиде на Луната - Европейската космическа агенция (ЕКА) възложи на компанията "Ариана груп" да изследва възможността да бъде извършено кацане на Луната до 2025 г., предаде Франс прес, цитирана от БТА. "Убеден съм, че усвояването на космоса е от съществено значение за бъдещето на човечеството.

Крилът от Антарктика се измества на юг

Затоплянето на океана измества на юг към Антарктика местообитанието на ракообразния антарктически зоопланктон, наричан с норвежката дума "крил", което нарушава хранителната верига на пингвините и китовете, предаде Ройтерс. Крилът е подложен на унищожителен лов в промишлени количества от риболовните траулери.

Китай създава закони за борба с незаконните генетични експерименти