Вече не говорим за традиционно банково обслужване, а за банкиране в удобство на клиентите

https://www.24chasa.bg/novini/article/6955847 Вече не говорим за традиционно банково обслужване, а за банкиране в удобство на клиентите Вече не говорим за традиционно банково обслужване, а за банкиране в удобство на клиентите www.24chasa.bg
споделя Камелия Минева, Директор Физически лица в ПроКредит Банк (България) ЕАД

Съвременните реалности, свързани с постоянното развитие на иновациите, налагат на компаниите да прилагат дигитална трансформация в своите бизнес процеси. Виждаме ново поколение потребители, модерни и търсещи предимствата на развиващите се технологии. Те ценят времето си и искат да получат услугата независимо къде се намират, искат да комуникират просто и лесно – само с един клик. Във финансовия сектор дигиталната трансформация вече е факт за западноевропейските банки от много години, а в България тази тема стана модерна през последните две-три. ПроКредит Банк (България) е част от първата немска банкова група в Източна Европа и като такава работи в съответствие с най-добрите и модерни европейски практики в този процес на трансформация.

За по-добро клиентско преживяване

“Вече не говорим за традиционно банково обслужване, а за иновации в банковия сектор в удобство на клиентите, които търсят бързо, лесно и сигурно финансово решение. Следвайки модела, по който работят банките в Европа, през 2014 стартирахме проект за изграждане на модерни 24/7 зони за самообслужване в цялата страна. Така ние станахме първата банка в България, която предостави възможност на клиентите си да оперират със средствата си в лева и валута сами и по всяко време, без да зависят от служител и работното време на клона”, споделя Камелия Минева.

В допълнение, ПроКредит Банк разработи нова платформа за интернет банкиране с адаптивен дизайн и улеснен достъп, което го прави удобен за работа от всички устройства - лаптоп, таблет или мобилен телефон. Интерфейсът е изцяло ориентиран към потребителите, като се залага на интуитивно меню, разнообразни функционалности и богата справочна информация. Освен бързината и удобството на този начин за работа, е важно да се отбележи, че таксите за преводите в България и чужбина през интернет банкирането са едни от най-ниските на пазара.

Тази концепция промени естеството на работа на банковите служители в ПроКредит Банк, които сега вместо да броят пари, консултират клиентите по важни теми като управление на спестяванията, покупка на жилище, енергийно ефективни инвестиции в дома. В допълнение при необходимост от информация и съдействие клиентите биват професионално обслужени от компетентните служители в Контактния център на банката.

Цялостно банково обслужване за физически лица

Основната мисия на ПроКредит Банк е да подпомага развитието на малкия и средния бизнес. Изграждането на дългосрочни отношения с клиентите банката базира на взаимно доверие, прозрачност в комуникацията и предоставяне на пълна гама от услуги, без да се търсят краткосрочни и изцяло продуктово насочени резултати. Следвайки този модел, банката цели да предостави цялостно банково изживяване както на собствениците и служителите на обслужваните фирми, така и на всички активно заети физически лица.

„Нашите клиенти физически лица са модерни хора, живеещи в забързано ежедневие, оценяващи факта, че могат да извършват своите банкови трансакции дистанционно, да имат пълен контрол върху средствата си по всяко време, спестявайки усилия и пари”, пояснява Камелия Минева.

В ПроКредит Банк физическите лица получават лесен достъп до всички услуги само чрез една банкова сметка - сами управляват спестяванията си, плащат сметки, теглят и внасят пари, нареждат преводи и получават SMS известия за всяка извършена трансакция. И за всичко това заплащат само една месечна такса.

„Считаме, че това е рационален подход, предоставящ едновременно прозрачност в отношенията и яснота за клиентите. Много от тях не знаят колко точно плащат за всяка банкова трансакция. Ако се калкулират всички разходи, които правят на месец, ясно ще се откроят конкурентните предимства на нашето предложение спрямо по-честата практика за отделно таксуване на всяка една услуга. Финансовата полза от цялостното банково обслужване при нас не свършва до тук, тъй като клиенти ни ползват и едни от най-добрите условия на пазара за своите спестявания и финансиране”, разяснява г-жа Минева.

Чрез опростени и достъпни услуги физическите лица могат да оперират сигурно и лесно със своите средства, от всяко място и по всяко време, като всичко от което се нуждаят е само интернет достъп.

Забрави за опашката в банковия клон

Предоставянето на банково обслужване от разстояние става изключително популярно сред потребителите, които ценят своето време. Те предпочитат да достъпват банката през онлайн канали без да планират посещение на банков клон.

„Фактът, че определени офиси престават да съществуват физически по никакъв начин не ограничава достъпа на клиентите до предлаганите услуги и качественото им обслужване. Напротив, ние сме по-близо да нашите клиенти посредством интернет банкирането и Контактния център и всъщност те могат да разчитат на банката навсякъде и по всяко време. Ние ще продължим да инвестираме в разширяване на функционалностите на предлаганите канали с фокус към обслужването от разстояние, с което вярваме ще подобряваме дългосрочно клиентското изживяване.“

 

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Бизнес

Агенция Фич потвърди рейтинга на България "BBB" със стабилна перспектива

Международната рейтингова агенция Fitch потвърди дългосрочния и краткосрочния кредитен рейтинг на България ‘BBB’ в чуждестранна и местна валута със стабилна перспектива. Краткосрочният рейтинг в чуждестранна и местна валута също се запазва - ‘F2’. Оценката на рейтинга е подкрепена от стабилните външни и публични финанси,

Росица Йорданова: Fibank ни помага да сме сред водещите туристически агенции

Турция оставала номер 1 като дестинация за българите, казва Росица Йорданова, управител на “Астеа Тур” Заедно със съпруга ми основахме агенцията преди осем години с много смелост и ентусиазъм, водени от вярата във възможностите ни и страстта ни към пътуванията. Както всяко начало, така и нашето не беше лесно, но с много труд,

Борисов: България ще има 20% от гръцкия терминал за газ (Обзор)

Лошо ли е Гърция да е с кей на Дунав и Бургас, а ние - в Солун, пита премиерът “Щастлив съм, че Алексис (гръцкият премиер Алексис Ципрас - б. р.) се съгласи и действаме заедно за терминала за втечнен газ при Александруполис. Ще намерим начин България да участва с 20% и да подпишем до края на годината. И да стартираме строежа.

Стоки на лизинг за 3,9 млрд. лв.

Стоки на лизинг за 3,9 млрд. лв. са купени у нас към септември, отчете БНБ. Новите заеми за една година са за 473,4 млн. лв., годишният им ръст е 10%. 3,7 млрд. лв. са финансов лизинг, а 504 млн. са раздадени на домакинствата. 2,8 млрд. лв. от лизингите са за срок от 1 до 5 г. Годишният им ръст е 14,7%, а спрямо предишното тримесечие - 2,8%.

Брюксел наказва Италия за бюджета

Европейската комисия ще започне процедура срещу Италия за прекомерен бюджетен дефицит на 21 ноември, заявиха пред Ройтерс трима източници, запознати с процедурата. Рим се противопостави на възраженията на Брюксел срещу плановете му да заема и да харчи повече през идната година. Италианското правителство представи във вторник на ЕК проектобюджет

Пак удължават срока за оферти за летище София

Документи се подават до 29 януари 2019 г., чакат още кандидати Срокът за подаване на оферти от кандидатите за концесионери на летище София е удължен за втори път, става ясно от Националния регистър на концесиите. Предложенията могат да се внесат до 16,30 ч на 29 януари 2019 г. Отпускането на още време е станало на 8 ноември с публикация в

Последно от логоЗДРАВЕ

Мнения

Последно от лого

Последно от

Последно от лого

Последно от

Още от Бизнес

10 лева ще струва електронната уикенд винетка

10 лв. ще струва електронната уикенд винетка за леките автомобили, която ще влезе в сила от 1 януари 2019 г. Това предвиждат публикуваните за обществено обсъждане предложения за изменение и допълнение в Тарифата за таксите, които се събират от Агенция „Пътна инфраструктура”, съобщиха от пресцентъра на регионалното министерство.

Ангелкова говори с шефа на ОЧИС за гастрономическия и круизния туризъм

Развитието на круизния и гастрономическия туризъм е от съществено значение за диверсифицирането на туризма в Черноморския регион. Това бе сред темите на разговор между министъра на туризма Николина Ангелкова и генералния секретар на Организацията за черноморско икономическо сътрудничество (ЧИС) Майкъл Христидес,

Анталия очаква 15 милиона туристи през 2019 г.

През 2019 г. в турския средиземноморски курорт Анталия се очакват 15 милиона туристи, съобщи председателят на Асоциацията на турските хотелиери Хакан Дуран, цитиран от Анадолската агенция. Той добави, че следващата година се очаква Турция да бъде посетена от 43-44 милиона туристи, предава БТА. Дуран каза още, че настоящата 2018 г.

В БДЖ - от мизерни влакове до мизерията в нравите

От билети изкарват 40 млн., а държавата наля 131 млн. лв. Не му трябва на министъра да прави одит на БДЖ. Достатъчно е да застане на начална гара и ще му се изяснят нещата с графика на влаковете.” Така реагира пътничка, която всеки ден се качва на влакове от София до Своге и обратно и има поглед поне за Северна България.

Проф. Питър Франкопан: „Един пояс, един път" има позитивен ефект върху света

Китайската инициатива „Един пояс, един път" може да има позитивно влияние, заявява в интервю за агенция „Синхуа" Петър Франкопан, професор по световна история от Оксфордския университет, предава bulgarian.cri.cn. „Преди пет години инициативата все още бе твърде нова. Огромно количество пари бяха обещани за проекти из цяла Азия и Африка.

Няма да се събират нови такси за сега действащите мостове, тунели или планински проходи

След въвеждането на електронната винетка за леките автомобили и тол системата за тежкотоварните няма да се събират нови такси за сега действащите съоръжения по републиканската пътна инфраструктура като мостове, тунели или планински проходи, съобщиха от Министерството на регионалното развитие и благоустройството.

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber