За пет месеца сайтът на "24 часа" порасна с над една трета

https://www.24chasa.bg/novini/article/6912623 За пет месеца сайтът на "24 часа" порасна с над една трета За пет месеца сайтът на "24 часа" порасна с над една трета www.24chasa.bg

24chasa.bg има ръст 11,66% за май, над 201 000 виждат всяка наша публикация и във фейсбук

34,32% ръст при уникалните посетители има сайтът на "24 часа" за първите пет месеца на 2018 г., в сравнение със същия период на 2017 г., показват обобщените данни от метричната система Gemius.

Над 204 000 читатели са харесали съдържанието на 24chasa.bg, показват данните от неговата фейсбук страница. За разлика от други сайтове, всички "лайкове" във фейсбук страницата ни са реални, няма купени, така както няма и платен трафик. За това благодарим на верните си читатели, някои от които са с нас вече 27 години!

Потвърждение за читателската лоялност е фактът, че последователите на "24 часа" във фейсбук (follows) са над 201 000 - те са избрали доброволно да получават всяко съдържание, което "24 часа" поства на фейсбук страницата си.

Отделно ричът (Reach, потребителите на фейсбук, до които достигаме потенциално), е  над 1 200 000 към момента, като често минава милион и половина. Това също са наши читатели, които виждат част от съдържанието ни във фейсбук - според индивидуалните си интереси.

Всички те могат да бъдат спокойни - нито някога сме ползвали техните данни, нито някога ще си позволим да злоупотребим с доверието им. 

Качествената и модерна журналистика е запазена марка на най-влиятелния всекидневник в страната, затова читателите му продължават да го харесват и предпочитат. Устойчивият модел и високи стандарти на марката „24 часа” превърнаха онлайн изданието www.24chasa.bg във вестникарски сайт №1 в България.

Реално сайтът на "24 часа" (24chasa.bg) е и най-големият новинарски сайт в България, чийто трафик се дължи на авторски материали, подготвяни денонощно от екип професионални журналисти.

Готови сме да докажем с пълни статистики откъде идва трафикът към сайта ни от самото му създаване преди 10 години - досега. Призоваваме всички конкурентни сайтове да го направят - ако им стиска.

Всички сайтове на Медийна група България са регистрирали значителен ръст през май, показват пълните данни на Gemius.

24chasa.bg е имал 1 287 446 уникални посетители през периода. 400 726 са чели онлайн "24 часа" на своите настолни компютри, а  968 105 - от своите мобилни устройства. За периода са отчетени 18 332 575 импресии - важен резултат за рекламодателите.

Реално читателите на "24 часа" онлайн са повече, защото Gemius измерва само българския трафик, а всеки пети в 24chasa.bg, както и в мобилния  m.24chasa.bg, влиза от чужбина.

В статистиката на Gemius влизат и читателите на "24 часа" в Instant Articles - 24chasa.bg e и една от първите български медии, които създадоха в началото на 2017 г. съвместна новинарска платформа с Facebook, където вече има над 40 000 читатели всеки ден.

Gemius oтчита и най-новата аудитория на "24 часа" - от аналогичната новинарска платформа AMP, която създадохме с Google, където вече четат средно 40 000 уникални потребители всеки ден, които в пикови дни надминават 115 000.

Равносметката за май за сайтовете от Медийна група България е следната: 24chasa.bg е с ръст 11.66% на месечна база и 33,16% на годишна база. Мобилният сайт на "24 часа" - m.24chasa.bg e пораснал  с цели 48,57% на  годишна база.

Сериозен е ръстът и при останалите ни сайтове: 168chasa.bg - 104,29 на месечна база и 103,13% на годишна, bgdnes.bg - 30,21% месечна и 124,15 на годишна, m.bgdnes.bg - 39,29 на месечна, bgfermer.bg - 19,38% на месечна база и 36,52% на годишна, dotbg.bg - 36,21 на месечна база и 9,91% на годишна, mila.bg - 4,42% на годишна, mama24.bg - 31,54% на месечна база, hiclub.bg - 19,33% на месечна и 20,67% на годишна база.

В края на 2017 г. "24 часа" постигна друг сериозен успех - интернет гигантът Google реши да финансира със 100 000 евро неговия дигитален проект Smart24chasa - иновативна новинарска платформа за създаване и монетаризиране на съдържание. "24 часа" спечели финансирането от Google в конкуренция с 685 проекта от 29 държави. Проектът се изпълнява и ще заработи в началото на следващата година.

За сериозния ръст в сайта на "24 часа" през 2017 г. има три основни причини:

1. Направихме редизайн на мобилната версия и я обогатихме с още съдържание, включително много видео. Сега мобилната версия на сайта не се различава много визуално от десктоп версията, но зарежда съдържанието по-бързо и е много по-удобна за ползване от мобилно устройство, включително само с една ръка (виж видеото).

2. Създаването на съвместните платформи с Facebook - Instant Articles и с Google - AMP.

2. Глобалната тенденция е до съдържанието да се стига все повече от мобилни устройства. При повечето големи световни новинарски сайтове съотношението мобилни-десктоп потребители е от 50 на 50 до 70% в полза на мобилните версии. 

Най-важната причина за неспиращия ръст на "24 часа" е уникалното съдържание, произвеждано денонощно от професионални журналисти, както и марката на медията, която е символ за качествена журналистика.

"24 часа" остана една от малкото медии в България, които се издържат от реклама, продажби и организиране на събития и не разчита на български или чуждестранни донори.

Към момента съдържанието на "24 часа" и на другите издания от Медийна група България се разпространява през над 50 онлайн канала.

Най-много  медийни канали  има брандът „24 часа” – общо 10, между които десктоп и мобилни сайтове, фейсбук, вайбър и туитър канали, както и други мултимедийни платформи.  

Висши мениджъри , студенти и преподаватели от колежи и университети, компютърни ентусиасти и хора, които обичат да пътуват и да се забавляват са водещата аудитория на сайта на "24 часа".

Освен лидер на пазара на печатните издания, „24 часа” е медията с най-стабилна онлайн аудитория, основната част от които са млади, образовани специалисти, висши мениджъри, студенти, любители на компютри и всякаква техника, хора, които обичат да ходят на културни събития, да пътуват и да се забавляват.

Това показват данните от изследване на технологичната компания Crimtan за сайта 24chasa.bg, проведено през миналата година.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Бизнес

Петя Аврамова: Следващата седмица трябва да има нов председател на УС на АПИ

Следващата седмица трябва да има нов председател на Управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура“. Това съобщи в предаването „Седмицата“ на Дарик радио министърът на регионалното развитие и благоустройството Петя Аврамова. Тя допълни, че се обмислят различни варианти и се търси най-доброто решение.

Решение на Съда на ЕС отваря вратичка България да иска край на арбитражите

Заведени дела има от няколко енергийни компании, исковете са за над 1 млрд. лева 22 държави от ЕС, сред които България и Чехия, излязоха с декларация, с която заявяват, че ще бъдат прекратени арбитражните дела, заведени по силата на споразумения за защита на инвестициите. Документът е публикуван в четвъртък,

Влог и в банков клон извън ЕС със защита до 100 000 евро

Предложението ще бъде в закона за банковата несъстоятелност Вземания по влогове на физически лица, както и такива на малки и средни фирми, които са направени в клон на банка извън ЕС, да са защитени до 100 хил. евро. Предложението е записано в проект за промени на Закона за банковата несъстоятелност, който е обявен за обществено обсъждане.

74% от шведските фирми у нас планират разширение на бизнеса

74% от шведските фирми, работещи в България, планират да разширят бизнеса си тук през следващите 3 години, като 60% от онези сред тях, които имат производствени бази тук, възнамеряват да инвестират още в тях. Това гласят резултатите от проучване сред шведския бизнес, представено в четвъртък вечерта на неформална сбирка в столичен клуб по повод

Още удобства и възможности за потребителите с новата версия на мобилното приложение MyTelenor

Новата версия 1.11 на мобилното приложение MyTelenor, която вече е налична за Android и ще бъде налична за iOS в близките дни, предлага още удобства и възможности за потребителите. Версията е достъпна за потребители със смартфони с операционни системи Android 4.4 и iOS 9 или по-нови. Клиентите на абонаментните планове на Теленор,

НАП: Хазната губи над 1 млрд. лева годишно заради фалшиви касови бележки

Държавната хазна губи над един милиард лева годишно заради укриване на обороти чрез фалшиви касови бележки, заяви за БНР  говорителят на Националната агенция за приходите Росен Бъчваров. По думите му, ако компаниите започнат подготовка за подмяна на касови апарати през януари, няма да имат проблем да изпълнят изискването на закона до края на март.

Последно от логоЗДРАВЕ

Мнения

Последно от лого

Последно от

Последно от лого

Последно от

Още от Бизнес

Почна проучване за разширение на Чиренското газохранилище

„Булгартрансгаз“ ЕАД започна триизмерни сеизмични проучвания в землищата на общините Враца и Криводол във връзка с планираното разширяване на газовото хранилище край Чирен. В рамките на проучванията ще бъдат обхванати 198 кв. км., в които са включени землищата на Враца, Криводол и 7 села в района. Целта е да бъдат получени сеизмични данни за

Основателят на "Хуауей" предвижда удвояване на печалбите на компанията до 5 години

Жън Джънфей, основател на китайския технологичен гигант Хуауей каза, че компанията вероятно ще удвои приходите си в рамките на пет години, тъй като трудностите, пред които е изправена днес, няма да окажат голямо влияние върху бизнеса ѝ, съобщава bulgarian.cri.cn. В интервю за китайска медия наскоро Жън каза,

170 електронни магазини обявени в НАП

170 електронни магазини вече са обявени в НАП, съобщават от приходната агенция. Търговците, които използват собствени, наети е-магазини или публично достъпни онлайн платформи за продажби са длъжни да подадат информация за това пред Национална агенция за приходите до 29 март 2019 г. Изискването е валидно за лицата,

Близо 3 млрд. пътувания се очакват в периода на Пролетния празник в Китай

Приблизително 3 милиарда пътувания се очаква да бъдат направени в пиковия период на почивката за Китайската нова година, който започва от 21 януари и приключва на 1 март, съобщава bulgarian.cri.cn. Цифрата е с 0,6% по-висока от миналата година, каза Лиен Уейлян, заместник директор на Държавната комисия за развитие и реформа на пресконференция.

През 2018 г. приходите от данъци в Китай са намалели

Вчера директорът на Национална данъчна администрация Уан Дзун заяви, че през 2018 г. приходите от данъците възлизат на 13,8 трилиона юана, което представлява увеличение с 9,5% в сравнение със същия период на миналата година. Заедно с това се изпълнява политика за намаляване на данъците, с което ефективно е била намалена тежестта върху бизнеса,

Пирински към Европейската инвестиционна банка: Необходима е засилена кохезионна роля!

На 17 януари 2019 г. Европейският парламент прие с голямо мнозинство резолюция относно контрола на финансовите дейности на Европейската инвестиционна банка (ЕИБ) през 2017 г. Докладчикът по досието, евродепутатът социалист Георги Пирински заяви, че Групата на социалистите и демократите многократно е обръщала внимание на необходимостта от

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber