All Channels Communication спечели всички награди в категорията продуктов PR на „PR Приз“ 2018

https://www.24chasa.bg/novini/article/6878339 All Channels Communication спечели всички награди в категорията продуктов PR на „PR Приз“ 2018 All Channels Communication спечели всички награди в категорията продуктов PR на „PR Приз“ 2018 www.24chasa.bg
Управителят на All Channels Communication Александър Дурчев (вляво на преден план) заедно с екипа си при получаването на наградите

Агенцията извоюва 4 първи

награди от общо 9

All Channels Communication Group си тръгна с общо 9 награди, 4 от които първи места, от конкурса на Българското дружество за връзки с обществеността – "PR Приз” 2018.

За първи път агенцията спечели първите три места в една категория на конкурса „Комуникационен проект за продукт или услуга“. На трето място бе отличена кампанията на AVON за новата продуктова линия Avon Mark, второто място е за “Безстрашните пичове” на Jameson и победителят – „Крадецът на ябълки вече краде и вишни“, е реализиран за "Загорка".

All Channels доминира и в категорията специално събитие, където спечели първо и второ място. „Малкото барче“ на "Старобърно" събра вота за второто място, а футуристичният проект на LG – „Арт стена, която се оказа телевизор – представяне на новите модели“ обра всички овации за първото място.

В категорията „Дигитална кампания“ All Channels получи първа награда за иновативния проект „Decatlon Box Office“ - кампания, която предизвика повече от 380 офиса да се съревновават помежду си, за да докажат, че заслужават да притежават боксова круша от "Декатлон".

Благотворителната кампания на AVON „От любов към живота“ за 16 поредна година спечели хиляди съмишленици и журито присъди първата награда в категорията „Кампания за устойчиво развитие“.

Aгенцията взе второто място в категория „PR проект, реализиран от медия“ за съвместната работа с Discovery Networks по проекта „Ролан Гарос – живот на червената планета“, който направи паралел между повърхността на Марс и настилката на кортовете в Париж.

В категорията „Комуникационна агенция на годината“ All Channels зае второто място.

В конкурса се състезаваха рекордните 83 проекта в 16 категории, оценявани на два етапа. Първият етап е с индивидуална оценка на база писмено описание на проекта, а вторият – чрез оценка на реализацията на проекта, която се прави след публичното представяне.

За първи път в историята на конкурса в журито се включиха 7 авторитетни чуждестранни комуникационни професионалисти, а всяка категория беше оценявана от различно жури, съставено от петима българи и двама чужденци.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Бизнес

3,8% ръст на рекламата през 2019 г., 6,9% - за България

Дигиталните медии отново най-важни за глобалните рекламни инвестиции Два пъти по-голям ръст на рекламата в България, отколкото по света - това предвиждат пазарни анализатори за 2019 г. Звучи оптимистично, макар че очакваната прогноза е, че растежът ще е по-малък, отколкото е бил през 2018 г. Рекламните инвестиции в световен мащаб се очаква да се

“Спящите акции” втора серия

Държавата прави нов опит да ги раздвижи Бонови книжки, собственост на над 2,5 милиона души за 2-3 млрд. лв. да излязат от регистрите на Централния депозитар, да започнат да носят доход на притежателите си и да раздвижат капиталовия пазар. Това е идеята, записана в Концепция за личните сметки, която финансовото министерство обяви за обществено

Показват дрон пръскачка на агроизложение в Пловдив

Комплексни решения за селското стопанство предлага международната изложба "Агра 2019", която ще се проведе от 20 до 24 февруари в Пловдив. Тя ще бъде по-мащабна от миналогодишната, тъй като изложителите ангажират по-големи площи, за да представят повече новости в бранша. Компаниите от света на агробизнеса променят тренда на предлаганите изделия.

Как се купува реклама с програматик

Не просто реклама за всички, а само за онези, които имат нужда от нея в точно определен момент - това е един от най-новите начини за дигитално и автоматизирано купуване на реклама, наречен програматик. И тъй като все още е нещо ново и недобре познато, “Диджитъл маркетинг груп” организира втора конференция с български и чужди специалисти - The

Фитнес център подготвя шампиони по културизъм

Треньорите изготвят хранителни и тренировъчни режими Фитнес в Добрич подготвя шампиони по културизъм на световно ниво. За това разказва Деян Роев, който е един от собствениците на спортните зали My fitness. Със съдружника му Станимир Стоянов отварят първата зала през 2011 г. Роев споделя, че в основата на успеха им е екипът от хора,

Започна конкурсът Young Lions Bulgaria 2019 - Film

Младите бълтарски рекламисти отново имат шанс да стигнат до най-престижния световен рекламен фестивал в Кан - Cannes Young Lions, през юни. Пътят до него минава през конкурса Young Lions Bulgaria 2019 - Film, организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции. Срокът за регистрация е до 19 февруари 2019 г.

Последно от логоЗДРАВЕ

Мнения

Последно от лого

Последно от

Последно от лого

Последно от

Още от Бизнес

Живодар Терзиев: Горивата няма да поскъпнат с новия закон

От отлагането му губят тези компании, които инвестираха в спазването на изискванията му, и тези, които затвориха доброволно. Печелят онези, които не направиха нито едно от двете въпреки риска да са извън закона, казва членът на управителния съвет на Българската петролна и газова асоциация - Очаквахте ли Законът за горивата да бъде отложен с 6

Парк “Пирин” ще брои вредните насекоми с обществена поръчка

Национален парк “Пирин” ще брои вредните насекоми на своята територия и за целта е обявил обществена поръчка. Срещу 183 хил. лв. избраният изпълнител ще трябва да определи кои са основните вредни насекоми на територията на парка, да изгради площадки за изследването им, да отчете данните и да анализира резултатите от теренните наблюдения,

“Дисни” представя новата си стрийминг услуга през април

Американската компания “Уолт Дисни Ко.” ще представи новата си услуга за стрийминг “Дисни+” на среща на инвеститорите на компанията на 11 април. Новата платформа, която ще бъде ориентирана предимно към семейството, се очаква да се превърне в конкурент на “Нетфликс”, съобщава “Блумбърг”. Услугата ще включва оригинални филми и тв програми на

Париж отрече да е предлагал на Токио сливане на "Рено" и "Нисан"

Френският министър на икономиката Брюно Льо Мер отрече днес появилите се в японски медии съобщения, че представители на френската държава са поискали сливане на компаниите "Рено" и "Нисан", предаде Франс прес, цитирана от БТА. Не се обсъжда сценарий за обединяване на двете автомобилостроителни компании, заяви днес пред журналисти министърът,

6,669 млрд. лева, или 28%, са реално платените пари по европрограми

6,669 млрд. лв. са реално разплатените пари по всички европейски програми за програмния период 2014-2020 г., показва справка за изпълнението им към 20 януари. Това прави 28,03% от общата сума, която е 23 789 747 243,07 лв. Сключените договори са за 15,576 млрд. лв., което е 65,47% от определените за България пари в този програмен период.

Фирмите ще плащат по-малко данъци, ако правят наука

Министърът на икономиката Емил Караниколов предлага двукратно намаляване на данъчната основа с разходите за наука и развойна дейност Намаляване на данъците с разходите за научно-изследователска и развойна дейност предлага министърът на икономиката Емил Караниколов. Това става ясно от негово писмо до председателя на Комисията по икономическа

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber