Ogilvy Group България представи новата медийна агенция Wavemake

https://www.24chasa.bg/novini/article/6864525 Ogilvy Group България представи новата медийна агенция Wavemake Ogilvy Group България представи новата медийна агенция Wavemake www.24chasa.bg
Екатерина Тупарева, главен изпълнителен директор на "Огилви груп България", Гавин Дюк, шеф на "Груп М", Павел Гала, управляващ партньор на Wavemaker и Владимир Стоилов, управител на Wavemaker за България - от ляво на дясно, представят новата агенция.

Ogilvy Group България представи новата медийна компания с бранда Wavemaker, която е част от най-голямата група за медийно планиране в света GroupM.

Агенцията се фокусира в управлението на микса от медии, съдържание и технологии, така че да работят най-ефективно за специфичните цели на локални и глобални клиeнти.

Wavemaker e нов бранд в портфолиото на GroupM, част от най-голямата комуникационна група в света WPP, и обединява глобалните бизнеси на агенциите MEC и Maxus. С лиценза за Wavemaker Ogilvy Group България става основният локален партньор на WPP. Управлението на новата агенция се поема от Владимир Стоилов, дългогодишен кадър на Ogilvy Group Bulgaria, с 12-годишен опит на българския медиен пазар.

Владимир Стоилов, управляващ директор на Wavemaker в България

“Като най-голямата компания за управление на медийни инвестиции, ние носим отговорност за всяка трета реклама, която достига до аудиториите във всички точки на земното кълбо”, казва Гавин Дюк, изпълнителен директор на GroupM за Централна и Източна Eвропа, който пристигна у нас за представянето на новата агенция.

“Wavemaker e агенция с нова концепция. Растежът на всеки бизнес днес е възможен, ако познаваме наистина добре клиентите. Wavemaker разполага с най-дълбоката база данни за това как потребителите взимат решения. Вече сме анализирали повече от 350 хиляди потребители на повече от 70 продуктови категории по целия свят и можем да достигаме до тях не просто през медии, а през интересно съдържание, базирано на анализа на данни чрез технологии. Това познание е основата на нашите комуникационни стратегии и дава истинско предимство на нашите клиенти”, казва Павел Гала, управляващ партньор на Wavemaker глобално, който също e в София за официалното представяне на бранда.

“Wavemaker предлага пълно медийно обслужване. Отличава ни начинът, по който синхронизираме медии, съдържаниe и технологии, за да работят най-добре за резултатите на нашите клиенти”, каза Владимир Стоилов, управляващ директор на Wavemaker в България.

“Стартираме с екип от специалисти в областта на традиционните и дигитални медии, медийни изследвания и потребителски нагласи, част от които са досегашни служители на Ogilvy Group, и планираме скорошно разширявaне", добави той.

Екипът работи с бранда Wavemaker на българския пазар oт началото на 2018 г. и вече обслужва редица глобални и локални клиенти, сред които DM, Lavazza, Skechers, Edgewell и Kаrcher.

Владимир Стоилов има образователни степени по социология и маркетинг и започва кариерата си като част от екипа на Nielsen, занимаващ се със социологически и пазарни проучвания. През 2007 г. започва работа в Ogilvy Group Bulgaria като медия планьор в Mindshare, където се развива професионално през следващите 12 години. През последните няколко години е част от мениджмънт екипа на групата и отговаря за стратегическото планиране на най-големите клиенти, сформиранe и обучение на екипи и управление на работния процес.

Към момента Ogilvy Group България включва седем компании: Ogilvy&Mather Advertising, Ogilvy Action, Ogilvy PR, Mindshare, MediaCom, Wavemaker, Intomedia и две стратегически партньорства с Metric DS и Knoway. 

Сред клиентите на групата в България са Mtel, Kaufland, Unicredit Bulbank, Procter & Gamble, GSK, Unilever и oще над 60 марки, като 30% от тях са лидери на пазара в съответния бранш.

GroupM e световният лидер в управлението на медийни инвестиции. Компанията предлага инструменти за достигане или създаване на ценна аудитория и инвестира в хора, съдържание, технологии и данни, за да направи агенциите си оптимално ефективни. Тя обслужва дъщерните медийни компании в мрежата WPP: Mindshare, MediaCom и Wavemaker.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Бизнес

Разглеждат отделно финансовите отчети, облекчават фирмите при вписванията

През 2018 г. забавянето било преодоляно чак през октомври Годишните финансови отчети на фирмите ще се разглеждат отделно от другите заявления. Това предвиждат обявени за обществено обсъждане промени в закона за Търговския регистър. Това се отнася и за декларациите, които се подават от фирми без дейност. От 1 януари 2018 г.

Украйна и Израел се споразумяха за свободна търговия

Украйна и Израел подписаха междуправителствено споразумение за създаването на зона за свободна търговия. Официалната церемония се състоя днес в Ерусалим и бе предавана пряко по украинския "Канал 5", съобщи ТАСС. Президентът на Украйна Петро Порошенко заяви преди подписването, че споразумението ще доведе до подобряване на живота на народите на

България е трета в ЕС по нисък дълг и втора по излишък в бюджета

България запазва третата си позиция за най-ниско съотношение между държавен дълг и брутен вътрешен продукт (БВП) сред страните от Европейския съюз (ЕС). Това показват данните на Евростат за третото тримесечие на 2018 г. За месеците от юли до септември задълженията са 23,1% от брутния продукт. За сравнение за същия период на миналата година

Франция глоби "Гугъл" с 50 млн. евро заради неправомерна обработка на лични данни

Франция глоби "Гугъл" с 50 млн. евро заради нарушения на Общия регламент за защита на личните данни (GDPR), предаде "Дневник". Според отговорния орган компанията обработва неправомерно данните на потребителите – тя не им дава достатъчна информация за целите си; когато има информация, тя е трудно достъпна и неразбираема; и полученото по този начин

При “Енерго-Про” електромерите са отчетени коректно

Потреблението на клиентите на “Електроразпределение Север”, част от групата “Енерго-Про Варна”, е отчетено коректно. Това констатираха проверяващите експерти на Комисията за енергийно и водно регулиране и Министерството на енергетиката по време на проверка през изминалата седмица, съобщават от компанията.

Международният валутен фонд: По-ниски цени на петрола през тази и следващата година

Международният валутен фонд понижи прогнозите си за цените на петрола през 2019 и 2020 година. Прогнозата е публикувана в доклада World Economic Outlook, предаде БНР. Според нея през 2019 година цените на суровината ще се понижат до $58,95 при средна цена за 2018 година $68,58. За 2020 година Фондът прогнозира цена от $58,74 за барел.

Последно от логоЗДРАВЕ

Мнения

Последно от лого

Последно от

Последно от лого

Последно от

Още от Бизнес

3,8% ръст на рекламата през 2019 г., 6,9% - за България

Дигиталните медии отново най-важни за глобалните рекламни инвестиции Два пъти по-голям ръст на рекламата в България, отколкото по света - това предвиждат пазарни анализатори за 2019 г. Звучи оптимистично, макар че очакваната прогноза е, че растежът ще е по-малък, отколкото е бил през 2018 г. Рекламните инвестиции в световен мащаб се очаква да се

“Спящите акции” втора серия

Държавата прави нов опит да ги раздвижи Бонови книжки, собственост на над 2,5 милиона души за 2-3 млрд. лв. да излязат от регистрите на Централния депозитар, да започнат да носят доход на притежателите си и да раздвижат капиталовия пазар. Това е идеята, записана в Концепция за личните сметки, която финансовото министерство обяви за обществено

Показват дрон пръскачка на агроизложение в Пловдив

Комплексни решения за селското стопанство предлага международната изложба "Агра 2019", която ще се проведе от 20 до 24 февруари в Пловдив. Тя ще бъде по-мащабна от миналогодишната, тъй като изложителите ангажират по-големи площи, за да представят повече новости в бранша. Компаниите от света на агробизнеса променят тренда на предлаганите изделия.

Как се купува реклама с програматик

Не просто реклама за всички, а само за онези, които имат нужда от нея в точно определен момент - това е един от най-новите начини за дигитално и автоматизирано купуване на реклама, наречен програматик. И тъй като все още е нещо ново и недобре познато, “Диджитъл маркетинг груп” организира втора конференция с български и чужди специалисти - The

Фитнес център подготвя шампиони по културизъм

Треньорите изготвят хранителни и тренировъчни режими Фитнес в Добрич подготвя шампиони по културизъм на световно ниво. За това разказва Деян Роев, който е един от собствениците на спортните зали My fitness. Със съдружника му Станимир Стоянов отварят първата зала през 2011 г. Роев споделя, че в основата на успеха им е екипът от хора,

Канадска компания щяла да сее коноп у нас. Министерство на здравеопазването: Не са ни искали разрешение

Kанадската компания International Cannabis Corp (ICC) обяви в края на 2018 г., че е сключила обвързващо споразумение за придобиване на фирмата Balkan Cannabis Corp., която твърди, че контролира в България терени от общо 15 хиляди хектара (150 000 декара) за производство и преработка на канабис, включително за медицински цели.

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber