МЕТРО България търси дългосрочни партньори за програмата „Бъдеще за автентичните млечни продукти“

https://www.24chasa.bg/novini/article/6840669 МЕТРО България търси дългосрочни партньори за програмата „Бъдеще за автентичните млечни продукти“ МЕТРО България търси дългосрочни партньори за програмата „Бъдеще за автентичните млечни продукти“ www.24chasa.bg

- До 20 май 2018 МЕТРО търси партньори за програма „Бъдеще за автентичните млечни продукти“. Програмата е насочена както към малки локални мандри, така и към по-големи млекопреработватели.

- МЕТРО ще предложи стратегическо партньорство, реализация и популяризация на автентични български млечни продукти.

- Повече информация относно кандидатурата и изискванията можете да намерите на www.metro.bg/bg-milk 

До 20 май МЕТРО очаква заявки от български мандри и млекопреработватели, за да организира с тях съвместното им производство и реализация на местния пазар на прясно и кисело мляко, сирене, и кашкавал. Разработената програма „Бъдеще за автентичните млечни продукти“ ще цели да популяризира българските млечни храни, произведени по традиционен начин. Потенциалните партньори ще трябва да представят набор от докуемнти и да отговарят на стандартите за качество, очаквани от компанията.

МЕТРО ще предложи стратегическо и дългосрочно партньорство, реализация на уникални млечни продукти, популяризация на съответните марки и продукти, както и бъдещо сътрудничество за износ в Европейски съюз (ЕС). МЕТРО ще съдейства на бъдещите си партньори и ще разясни детайлно процеса на работа, възможностите за подкрепа и сътрудничество.

„Българските млечни продукти са кулинарната емблема на България. МЕТРО си поставя за цел да ги върне на трапезата във всеки български дом, както и да ги предложи, чрез професионалните си клиенти от туристическия бранш, на чужедстранните гости в зимните и летни курорти на страната.“, сподели Георги Гърневски, ръководител на програмата „Бъдеще за автентитните млечни продукти“.

За да кандидатсват, млекопреработвателите ще трябва да подготвят следната информация:

- Кратко представяне на мандрата

- Попълнен въпросник

- Копие от лабораторен анализ за продуктите, посочени във въпросника

- Снимки на продуктите и етикетите

- Грамоти и отличия от изложения и конкурси (ако такива са налични)

- Автентични рецепти и традиции, свързани с млечните продукти от конкретния регион

Пакетът от документи трябва да се изпрати до 20 май 2018 на адрес:

Метро Кеш енд Кери България

Гр. София, бул. Цариградско шосе 7-11 км,

Административен вход – за отдел „Млечни“- програма „Бъдеще за автентичните млечни продукти“

За програмата „Отгледано с грижа в България“

През 2017 МЕТРО България даде старт на новия си модел в търговията с плодове и зеленчуци, и месо, разчитащ на директно партньорство с близо 200 малки земеделски производители в регионите, в които оперират 11-те магазина на компанията. Програмата, наречена „Отгледано с грижа в България“, превърна МЕТРО в посредник между местните земеделски производители и професионалните му клиенти от хотелския и ресторантьорски бизнес. Сега, „Отгледано с грижа в България“ насочва усилията си и към млечните храни и продукти.

За програмата „Бъдеще за автентичните млечни продукти“

Програмата „Бъдеще за автентичните млечни продукти“ цели да даде шанс, както на по-малки мандри, така и на по-големи млекопреработватели, да представят своя асортимент. За МЕТРО е важно да популяризира традиционните български млечни продукти, за да могат повече клиенти да се докоснат до вкуса им. Повече информация относно кандидатурата, изискванията и дoкументите за попълване може да бъде намерена на www.metro.bg/bg-milk

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Бизнес

Кирил Домусчиев призова да се разследва спекулата с цената на тока

Уважавайте бизнеса, който не търси работа, а създава работа, каза председателят на КРИБ на живо в предаването „Беновска пита“ по Канал 3. Кирил Домусчиев за бизнеса, представляван от КРИБ, като обединител на нацията срещу повишаването на цените на тока, срещу безотговорните изказвания на политици, срещу нежеланието и направо отказа за реформи в

Чакат инфлацията, за да вдигнат цената на водата

Увеличението е от 1 януари, най-много е в Бургас и София Инфлацията за ноември, която НСИ ще обяви до няколко дни, ще е решаваща за това с колко ще поскъпне водата от 1 януари. На 17 декември КЕВР, чийто председател е Иван Иванов, ще разгледа заявленията на ВиК операторите в 23 града с новите цени.

Голям растеж на гръцкия износ през октомври

За голям растеж на гръцкия износ през октомври информира в съобщение Гръцкият съюз на износителите, цитиран от агенция АНА-МПА. Според анализа на Центъра за експортни изследвания, който се основава на неокончателни данни на гръцката статистическа служба, през октомври износът на страната е нараснал с около 24 процента на годишна база и възлиза на

Градска железница свързва Казичене с Банкя

Откриват градска железница по линията Казичене – Банкя. Първата мотриса потегли днес в 12:05ч. и ще стигне до крайната си точка за час и десет минути, предаде Би Ти Ви. „Идеята е да направим нова градска железница, която да свързва кварталите на София. В последствие идеята ни е да се свързва Перник със София.

Левон Хампарцумян: Не се очаква рязко повишаване на лихвите

Финансистът Левон Хампарцумян, който стана „Банкер на 2018 г.” коментира проблемът с хроничната бедност пред Би Ти Ви. По думите му страната ни винаги е била най-бедната държава в Европа, дори по времето на комунизма. „През 1944 г. България е на същото икономическо положение като Дания – селскостопански държави с наченки на индустрия.

Доматите поскъпват с 9%, краставици с 5%

Индексът на тържищните цени /ИТЦ/, който отразява цените на хранителните стоки на едро, се повиши тази седмица с 1,07 на сто до 1,408 пункта, съобщава Държавната комисия по стоковите борси и тържищата /ДКСБТ/. За три седмици ИТЦ се повишава с 3,22 на сто. Базовото ниво на индекса - 1,000, е от 2005 година.

Последно от логоЗДРАВЕ

Мнения

Последно от лого

Последно от

Последно от лого

Последно от

Още от Бизнес

От днес влиза в сила новият график за движение на влаковете, вижте промените

От днес (9-и декември) влиза в сила новият график за движение на влаковете на „БДЖ-Пътнически превози“ ЕООД. В повечето региони на страната се запазва досега действащият график за движение. Това съобщиха на сайта на дружеството. При изготвянето на новата транспортна схема, националният железопътен превозвач всяка година съгласува движението на

Ензимите се обявяват на етикета на хляба, но без конкретни имена

При извършването на проверки при производителите на хляб,  Българската агенция по безопасност на храните следи и за спазването на нормативните изисквания за етикетиране на хляба. На етикетите трябва да е посочена пълната информация, в съответствие с европейски регламент за предоставянето на информация за храните на потребителите.

Хлябът трябва да се подбира според храната

Ако е 100% ръжен, е като тухличка, останалото е лъжа Объл, красив, добре оформен, но никъде не е напукан, има формата на бял хляб, но на етикета пише, че ръжен. Това означава, че в него има поне 90% бяло брашно и 10% ръжено, обясняват експерти пекари част от заблудите, които прилагат търговци. 100% ръжен хляб може да има само в един вариант -

За 25 години българинът намали консумацията на хляб два пъти

През 1965 г. всеки жител на страната е изяждал по 270 кг годишно, сега - само по 87 кг Статистиката е категорична - потреблението на хляб, особено на традиционния български хляб от пшенично брашно, замесен с мая, спада неумолимо и се заменя от всякакви други разновидности на тестените изделия и зърнените храни. От 1992 г.

Срамните тайни на хляба

Правят го с боядисано брашно, овлажнители, омекотители, ензими, към тях ароматизатори и овкусители Боядисано брашно, овлажнители, омекотители, ензими, към тях ароматизатори, овкусители. Това са част от срамните тайни на българския хляб. Че черният, смятан за по-здравословен е всъщност боядисан, е известно отдавна.

Славин Янакиев: Fibank подкрепя българския бизнес, доказва го с конкурса “Най-добра българска фирма”

Фирмата изработва и доставя отливки за световноизвестни компании Българската компания “Прогрес” изработва отливки за машиностроене и ги доставя за цял свят. Основана е през 1913 г. и за своята 105-годишна история е носила все същото име, разказва изпълнителният директор Славин Янакиев. Той работи от 22 години в компанията, а от 15 г.

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber