"Юнайтед Партнърс" - една от най-успешните български комуникационни компании, се присъедини към международната мрежа Nextlaw Public Affairs. Тя включва 60 пъблик афеърс и пиар фирми от около 100 различни държави.
Освен че свързва водещите компании, в платформата ще има и над 27 000 адвокати от 550 кантори, членове на Nextlaw Referral Network. Мрежата е създадена, за да бъде най-голямата и най-гъвкава по рода си. Организацията е спонсориране от Dentons, най-голямата правна фирма в света.
“Като виждаме в каква посока се развива пъблик афеърс индустрията, намираме добра възможност да станем част от една напълно интегрирана платформа. Между правните и пъблик афеърс професионалистите има естествена връзка и затова ние искаме да сме част от напълно изградена и многофункционална платформа. Така ще продължаваме да помагаме на нашите клиенти да разрешават реални бизнес проблеми и да ги консултираме с помощта на водещи правни и пъблик афеърс експерти“, казва Мария Гергова-Бенгтссон, основател и изпълнителен директор на Юнайтед Партнърс.
Nextlaw Public Affairs Network е първата по рода си платформа, която свързва и подпомага пъблик афеърс и пиар фирми по света. Целта й е да помага на глобалните си клиенти да работят лесно и ефективно с пъблик афеърс фирми, които имат експертиза за правителствени, бизнес и икономически особености на своите общности и региони в световен мащаб.
Nextlaw Referral Network е най-всеобхватната правна мрежа в света. В платформата членуват повече от 550 адвокатски кантори в повече от 200 държави, като това включва над 27 000 адвокати. Организацията скоро спечели наградата "International Law Firm Innovation" на Legal Week Innovation Awards. Мрежата и нейната технология улесняват престижните адвокатски кантори от всякакъв мащаб да работят в тясно сътрудничество, за да гарантират, че клиентите могат да изберат правилния адвокат за конкретния въпрос от дадена практика или сектор навсякъде по света.