24chasa.bg e вече № 1, силен ръст на всички сайтове от МГБ за февруари (пълни данни)

https://www.24chasa.bg/novini/article/6773081 24chasa.bg e вече № 1, силен ръст на всички сайтове от МГБ за февруари (пълни данни) 24chasa.bg e вече № 1, силен ръст на всички сайтове от МГБ за февруари (пълни данни) www.24chasa.bg

Сайтът на "24 часа" (24chasa.bg) вече официално е най-големият новинарски сайт в България, а всички сайтове на Медийна група България са регистрирали значителен ръст през февруари, показват пълните данни на Gemius (виж данните тук).

Резултатът е много сериозен предвид факта, че февруари е с три дни по-къс от предходния месец и въпреки това е регистриран сериозен ръст. Почти всички новинарски сайтове са "паднали" в същия период.

24chasa.bg е имал 1 280 214 уникални посетители през периода, изпреварвайки окончателно сайта Вести бг. 

За януари 24chasa.bg бе на второ място в класацията на новинарските сайтове, като само 5000 уникални посещения го деляха от първия в класацията "Вести.

През февруари "24 часа" вече води убедително пред него, с над 24 000 уникални посетители. 444 248 са чели онлайн "24 часа" на своите настолни компютри, а  990 430 - от своите мобилни устройства. За периода са отчетени близо 19 млн. импресии - важен резултат за рекламодателите.

Вероятно за добрия резултат на "24 часа" и на другите сайтове на Медийна група България роля има и промененият алгоритъм на Facebook - според анализатори крайният ефект от промяната облагодетелства сайтове като тях - със силна марка и оригинално съдържание.

Реално читателите на "24 часа" онлайн са повече, защото Gemius измерва само българския трафик, а всеки пети в 24chasa.bg, както и в мобилния  m.24chasa.bg, влиза от чужбина.

В статистиката на Gemius влизат и читателите на "24 часа" в Instant Articles - 24chasa.bg e и една от първите български медии, които създадоха в началото на 2017 г. съвместна новинарска платформа с Facebook, където вече има над 40 000 читатели всеки ден.

Gemius oтчита и най-новата аудитория на "24 часа" - от аналогичната новинарска платформа AMP, която създадохме с Google, където вече четат средно 40 000 уникални потребители всеки ден, които в пикови дни надминават 80 000.

Равносметката за февруари за сайтовете от Медийна група България е следната: 24chasa.bg е с ръст 7,73% на месечна база и 58,99% на годишна. Мобилният сайт на "24 часа" - m.24chasa.bg e пораснал още повече - 15,55% на месечна база и 121,7% на годишна.

Сериозен е ръстът и при останалите ни сайтове: 168chasa.bg - 18,13 на месечна база и 6,39% на годишна, bgdnes.bg - 32% месечна и 33,16 на годишна, m.bgdnes.bg - 30,83 на месечна, bgfermer.bg - 14,99% на месечна база и 28,39% на годишна, dotbg.bg - 74,71 на месечна база и 3,67 на годишна, mila.bg - 24,26% на месечна и 50,39% на годишна, mama24.bg - 33,40% на годишна, hiclub.bg - 32,99% на месечна и 36,14% на годишна база.

Прогнозните резултати за март са още по-високи, показва справка в https://prism.gemius.com. 

В края на 2017 г. "24 часа" постигна друг сериозен успех - интернет гигантът Google реши да финансира със 100 000 евро неговия дигитален проект Smart24chasa - иновативна новинарска платформа за създаване и монетаризиране на съдържание. "24 часа" спечели финансирането от Google в конкуренция с 685 проекта от 29 държави.

За сериозния ръст в сайта на "24 часа" през 2017 г. има три основни причини:

1. Направихме редизайн на мобилната версия и я обогатихме с още съдържание, включително много видео. Сега мобилната версия на сайта не се различава много визуално от десктоп версията, но зарежда съдържанието по-бързо и е много по-удобна за ползване от мобилно устройство, включително само с една ръка (виж видеото).

2. Създаването на съвместните платформи с Facebook - Instant Articles и с Google - AMP.

2. Глобалната тенденция е до съдържанието да се стига все повече от мобилни устройства. При повечето големи световни новинарски сайтове съотношението мобилни-десктоп потребители е от 50 на 50 до 70% в полза на мобилните версии. 

Най-важната причина за неспиращия ръст на "24 часа" е уникалното съдържание, произвеждано денонощно от професионални журналисти, както и марката на медията, която е символ за качествена журналистика.

"24 часа" остана една от малкото медии в България, които се издържат от реклама, продажби и организиране на събития и не разчита на български или чуждестранни донори.

Към момента съдържанието на "24 часа" и на другите издания от Медийна група България се разпространява през над 50 онлайн канала.

Най-много  медийни канали  има брандът „24 часа” – общо 10, между които десктоп и мобилни сайтове, фейсбук, вайбър и туитър канали, както и други мултимедийни платформи.  

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Бизнес

Енергийната борса затвори при средна цена 126.66 лева за мегаватчас

При средна цена 126.66 лева за мегаватчас е търгуван днес токът на Българската независима енергийна борса /БНЕБ/, показват данните от търговията на борсата при сегмента "пазар ден напред". Сделките са на база утрешен ден на доставка /13 декември/. Средната цена на пиковата енергия /9.00-20.00 ч./ e 151.11 лв. за мегаватчас.

Илиян Терзиев, КСБ: Получихме уверението на президента, че ще подкрепи бранша (Видео)

"Обсъдихме проблемите, които стоят пред бранша. Получихме уверението на президента, че ще подкрепи бранша и го подкрепя във всички негови начинания". Това заяви шефът на Камарата на строителите в България Илиян Терзиев след срещата с президента Румен Радев. Днес камарата изкара 1000 строителни машини на мирен протест с искане да спрат

Правителството предлага промени в Закона за животновъдството

Правителството одобри вътрешнокомпенсирани промени по бюджетите за 2018 г. на четири министерства, съобщи пресслужбата на кабинета. С направените изменения по бюджета на Министерството на енергетиката утвърдените разходи по бюджетна програма "Администрация", в т.ч. по показател "Персонал" се увеличават с 69 000 лв.

Publicis Groupe България обявява Весела Апостолова за управляващ директор

Весела Апостолова, която има дългогодишен опит в медийната индустрия, ще работи в посока развитие на единния бизнес модел на Publicis Groupe България Publicis Groupe обяви Весела Апостолова с нова позиция като управляващ директор на творческите и комуникационни агенции на групата. Весела поема стратегическото управление и развитие на Saatchi &

Правителството одобри промени по бюджета на четири министерства

Правителството одобри вътрешнокомпенсирани промени по бюджетите за 2018 г. на четири министерства. С направените изменения по бюджета на Министерството на енергетиката утвърдените разходи по бюджетна програма „Администрация“, в т.ч. по показател „Персонал“ се увеличават с 69 000 лв., за сметка на намаление със същата сума на разходите по „Политика

Нова услуга на НОИ изчислява отпуск за временна неработоспособност, бременност и раждане

От днес на интернет страницата на Националния осигурителен институт (НОИ) е достъпна нова електронна справка - "Изчисляване на периоди на временна неработоспособност, бременност и раждане по болнични листове и по заявления-декларации". Това съобщиха от пресцентъра на НОИ. Новата услуга ще подпомага пресмятането на началната и крайната дата на

Последно от логоЗДРАВЕ

Мнения

Последно от лого

Последно от

Последно от лого

Последно от

Още от Бизнес

Уловки при бързите кредити

Ако ще вземате заем от фирма за бързи кредити, трябва да сте наясно с всички условия по него. Класическите капани са мъглява информация и скрити такси, свидетелстват инспекторите от Комисията за защита на потребителите. За да изберете най-изгодния заем, грижливото проучване и обмисляне са задължителни.

BG строителите с 3,73 евро на час са най-евтини в ЕС

Политическите атаки срещу бранша идвали от големи чужди фирми, които подвеждали БСП - българските компании, особено големите, били пречка за тях Вадят 1000 строителни машини по “Цариградско шосе” днес Средната почасова ставка на българските строителни работници е 3,73 евро и е най-ниската в ЕС. Дори китайските строителни работници получават средно

Всеки месец износът на България е за 2,2 млрд. евро

Стоки за 2,2 млрд. евро средно изнася България всеки месец през 2018 г. Това обяви зам.-министърът на икономиката Александър Манолев при връчването на наградите “Експортьор на годината”. В топ 10 на нашите пазари има само една държава, която е извън ЕС - Турция. Китай все по-бързо се доближава до първите 10 дестинации за износ на българския

Превозвачи готвят протест в Брюксел

Българските превозвачи ще излязат на протест пред сградата на Европейския парламент в Брюксел заради т. нар. пакет “Мобилност”. Това заявиха представители на бранша на среща с транспортния министър Росен Желязков. Той обеща, че ще присъства на протеста, и ги увери, че са подготвени законодателни промени, които българските евродепутати да внесат.

В пет града ще се търсят нови работници през 2019 г.

Очакванията за ръст на заетостта обаче са най-слаби от 4 г. насам През следващата година работодателите ще търсят нови служители във всички големи региони в страната, като основно те са съсредоточени в пет града. Това показва изследване на заетостта на “Менпауър груп”, което обхваща данни от 620 работодатели в пет региона в България.

Банско за втори път с годишната награда за туризъм (Обновена, снимки)

Община Банско е победител в категорията община за планински туризъм. Наградата бе връчена тази вечер от председателя на парламентарната сомисия по икономическа политика Петър Кънев на зам.-кмета на Банско Асен Христов. Община Банско получава тази награда за втора поредна година. Христов благодари на гласувалите за Банско на сайта на туристическото

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber