“Мтел” ще се казва А1 най-късно през 2019 г.

https://www.24chasa.bg/novini/article/6459878 “Мтел” ще се казва А1 най-късно през 2019 г. “Мтел” ще се казва А1 най-късно през 2019 г. www.24chasa.bg
Това е брандът A1, който се използва от ТАГ в Австрия и който ще стане универсален за всички компании от групата. СНИМКА: РОЙТЕРС

Решението за новия бранд идва от компанията майка

“Телеком Австрия груп” (ТАГ), който е собственик на “Мтел”, ще сменя бранда на всичките си дъщерни дружества и те навсякъде ще носят марката A1. Това става ясно от съобщение на сайта на австрийската компания. През 2014 г. тя бе придобита от “Америка мовил” - четвъртата най-голяма телекомуникационна група в света.

АЛЕКСАНДЪР ДИМИТРОВ

Целта на промяната е клиентите на телекома, които общо са над 24 млн., да получат уеднаквени услуги от гледна точка на предложенията на всички пазари. Освен това компанията целяла засилване на позициите си във връзка с очакваната консолидация на европейския пазар на телекомуникации.

От “Телеком Австрия груп” посочват още, че решението за ребрандиране е базирано на разширени анализи на пазарната среда. Те установили потенциала и силните страни на A1 като мощна международна марка, която обхваща всички аспекти на конвергенцията и информационните и комуникационните технологии - мобилните, фиксираните, телевизионните услуги, данните и облачните решения.

Пускането на единна марка на пазарите ще струва 350 млн. евро на австрийския телеком. Според дружеството това ще засегне финансовите резултати за 2017, 2018 и 2019 г.

В Словения дъщерното дружество на австрийците Si.mobil вече бе преименувано на А1 през април 2017 година. А интернационалната ИКТ компания на групата беше наречена А1 Digital.

През последните години някои от компаниите на ТАГ придобиха редица доставчици на фиксирани услуги. Това подобрило възможноститеда предоставят пълния спектър от телеком услуги, което ще им помогне да отговорят адекватно на растящото търсене на свързаност и достъп до интернет с висока скорост.

От ТАГ посочват, че компаниите в групата имат нужда от препозициониране и ново предложение за клиентите си с изключение на тези, в които брандът А1 е вече въведен.

Марката се оценявала като отговорна, надеждна и прогресивна, тъй като предлагала необходимото ниво на обслужване, както и надеждна комуникационна инфраструктура, която е създадена да посрещне всички бъдещи нужди на потребителите.

А1 се стремяла да предостави цялостно клиентско изживяване, свързвайки хора, локации и неща с решения, които обогатяват работата, живота и забавленията в дигиталната ера, в която живеем. Бранд системата на А1 била достатъчно гъвкава, за да задоволи всички индивидуални и местни нужди, като в същото време била универсално приложима.

В момента като международна телекомуникационна група ТАГ има над 10 бранда в седем страни от Централна и Източна Европа. Сред тях са A1 в Австрия, Словения и А1 Digital, “Мтел” в България и “Велком” в Беларус, както и “Вип” в Хърватия, Сърбия и Македония.

През последните години “Мтел” подобри портфолиото си от фиксирани услуги с придобиването на компании като “Мегалан”, “Спектрум Нет” и “Близу”. Така операторът стана най-голямата компания в България по брой клиенти на фиксиран интернет и втората по големина по брой клиенти на тв услуги.

В началото на 2017 г. телекомът навлезе и на пазара на съдържание като стартира собствени спортни канали - Mtel Sport 1 и 2, което утвърди компанията като цялостен телеком доставчик.

От “Мтел” заявиха, че тези промени показали, че за да предложи още по-добро ниво на професионализъм и клиентска удовлетвореност, телекомът се нуждаел от нов старт под изцяло нов силен и доказан бранд.

Нямало посочен конкретен срок за извършване на промяната, но се очаква тя да стане до началото на 2019 г.

“Ребрандирането в България ще включва цялостна промяна на компанията - не само смяна на името и логото, но и предлагане на нови и по-атрактивни услуги и продукти, по-качествена мрежа, и още по-добро ниво на обслужване на клиентите.

То ще ни даде възможност да използваме силния бранд А1, за да се превърнем в един изцяло интегриран и конвергентен доставчик на телекомуникационни услуги, който използва всички синергии и предимства на това да е част от една от най-големите корпорации в света, за да отговори на очакванията на клиентите си в дигиталната ера”, заявяват от “Мтел”.

Брандът А1 бил познат на много хора в Европа и се приемал с доверие за доброто ниво на обслужване, качество на комуникационните мрежи и лесен и удобен начин на предлагането на услугите чрез всички възможни канали. Сигурни сме, че с него ние ще сме една още по-дигитална и модерна компания, чиято основна цел е да даде само най-доброто на своите клиенти, твърдят от българския телеком.

Промяна ще има и в сайта на компанията - от сегашния mtel.bg на аone.bg. Новият домейн вече е регистриран.

Приходите на телекома с ръст 15 месеца поред

“Мтел” отчита ръст на приходите и печалбата преди лихви, данъци и амортизации за второто тримесечие на 2017 година, показват финансовите данни на телекома.

Повишението на приходите е с 3,4% до 103,3 млн. евро, а ръстът на печалбата преди облагане е 8,6% до 33,4 млн. евро. Тенденцията за ръст на приходите на компанията продължава пето поредно тримесечие, като темпът постепенно се ускорява благодарение на навлизането в нови пазарни ниши.

Положителните резултати се дължат на продължаващата тенденция за търсене на смартустройства, свързано с повишена употреба на 4G мобилен интернет, стабилизиране на цените в бизнес сегмента, както и навлизането на телекома в новия пазар на разпространение на собствено телевизионно съдържание с каналите си Mtel Sport 1 и Mtel Sport 2.

“Мтел” отбеляза и ръст на общия брой клиенти с 0,7% до 4,101 милиона, като причината е забелязващият се вече ефект от усилията на мениджмънта да подобри обслужването на клиентите и да предложи продукти, които отговарят най-точно на нуждите на българския пазар.

От октомври 2015 г. генерален изпълнителен директор на “Мтел” е Александър Димитров.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Бизнес

3,8% ръст на рекламата през 2019 г., 6,9% - за България

Дигиталните медии отново най-важни за глобалните рекламни инвестиции Два пъти по-голям ръст на рекламата в България, отколкото по света - това предвиждат пазарни анализатори за 2019 г. Звучи оптимистично, макар че очакваната прогноза е, че растежът ще е по-малък, отколкото е бил през 2018 г. Рекламните инвестиции в световен мащаб се очаква да се

“Спящите акции” втора серия

Държавата прави нов опит да ги раздвижи Бонови книжки, собственост на над 2,5 милиона души за 2-3 млрд. лв. да излязат от регистрите на Централния депозитар, да започнат да носят доход на притежателите си и да раздвижат капиталовия пазар. Това е идеята, записана в Концепция за личните сметки, която финансовото министерство обяви за обществено

Показват дрон пръскачка на агроизложение в Пловдив

Комплексни решения за селското стопанство предлага международната изложба "Агра 2019", която ще се проведе от 20 до 24 февруари в Пловдив. Тя ще бъде по-мащабна от миналогодишната, тъй като изложителите ангажират по-големи площи, за да представят повече новости в бранша. Компаниите от света на агробизнеса променят тренда на предлаганите изделия.

Как се купува реклама с програматик

Не просто реклама за всички, а само за онези, които имат нужда от нея в точно определен момент - това е един от най-новите начини за дигитално и автоматизирано купуване на реклама, наречен програматик. И тъй като все още е нещо ново и недобре познато, “Диджитъл маркетинг груп” организира втора конференция с български и чужди специалисти - The

Фитнес център подготвя шампиони по културизъм

Треньорите изготвят хранителни и тренировъчни режими Фитнес в Добрич подготвя шампиони по културизъм на световно ниво. За това разказва Деян Роев, който е един от собствениците на спортните зали My fitness. Със съдружника му Станимир Стоянов отварят първата зала през 2011 г. Роев споделя, че в основата на успеха им е екипът от хора,

Започна конкурсът Young Lions Bulgaria 2019 - Film

Младите бълтарски рекламисти отново имат шанс да стигнат до най-престижния световен рекламен фестивал в Кан - Cannes Young Lions, през юни. Пътят до него минава през конкурса Young Lions Bulgaria 2019 - Film, организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции. Срокът за регистрация е до 19 февруари 2019 г.

Последно от логоЗДРАВЕ

Мнения

Последно от лого

Последно от

Последно от лого

Последно от

Още от Бизнес

Живодар Терзиев: Горивата няма да поскъпнат с новия закон

От отлагането му губят тези компании, които инвестираха в спазването на изискванията му, и тези, които затвориха доброволно. Печелят онези, които не направиха нито едно от двете въпреки риска да са извън закона, казва членът на управителния съвет на Българската петролна и газова асоциация - Очаквахте ли Законът за горивата да бъде отложен с 6

Парк “Пирин” ще брои вредните насекоми с обществена поръчка

Национален парк “Пирин” ще брои вредните насекоми на своята територия и за целта е обявил обществена поръчка. Срещу 183 хил. лв. избраният изпълнител ще трябва да определи кои са основните вредни насекоми на територията на парка, да изгради площадки за изследването им, да отчете данните и да анализира резултатите от теренните наблюдения,

“Дисни” представя новата си стрийминг услуга през април

Американската компания “Уолт Дисни Ко.” ще представи новата си услуга за стрийминг “Дисни+” на среща на инвеститорите на компанията на 11 април. Новата платформа, която ще бъде ориентирана предимно към семейството, се очаква да се превърне в конкурент на “Нетфликс”, съобщава “Блумбърг”. Услугата ще включва оригинални филми и тв програми на

Париж отрече да е предлагал на Токио сливане на "Рено" и "Нисан"

Френският министър на икономиката Брюно Льо Мер отрече днес появилите се в японски медии съобщения, че представители на френската държава са поискали сливане на компаниите "Рено" и "Нисан", предаде Франс прес, цитирана от БТА. Не се обсъжда сценарий за обединяване на двете автомобилостроителни компании, заяви днес пред журналисти министърът,

6,669 млрд. лева, или 28%, са реално платените пари по европрограми

6,669 млрд. лв. са реално разплатените пари по всички европейски програми за програмния период 2014-2020 г., показва справка за изпълнението им към 20 януари. Това прави 28,03% от общата сума, която е 23 789 747 243,07 лв. Сключените договори са за 15,576 млрд. лв., което е 65,47% от определените за България пари в този програмен период.

Фирмите ще плащат по-малко данъци, ако правят наука

Министърът на икономиката Емил Караниколов предлага двукратно намаляване на данъчната основа с разходите за наука и развойна дейност Намаляване на данъците с разходите за научно-изследователска и развойна дейност предлага министърът на икономиката Емил Караниколов. Това става ясно от негово писмо до председателя на Комисията по икономическа

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber