10 онлайн канала със съдържание на "24 часа", 51 общо за Медийна група България

https://www.24chasa.bg/novini/article/6459518 10 онлайн канала със съдържание на "24 часа", 51 общо за Медийна група България 10 онлайн канала със съдържание на "24 часа", 51 общо за Медийна група България www.24chasa.bg
Сградата на Медийна група България

През 51 онлайн канала се разпространява съдържанието от изданията на Медийна група България (МГБ) - виж списъка по-долу. По този начин то стига до над 2 милиона български потребители в страната и в чужбина.

Най-много  медийни канали  има брандът „24 часа” – общо 10, между които десктоп и мобилни сайтове, фейсбук и туитър канали, както и други мултимедийни платформи.  

Според данните на Gemius  за декември сайтът „24 часа”  е втори по уникални посетители.

Друг от сайтовете на МГБ – на „Български фермер”, е номер 1 в своя сегмент, показват данните на Gemius. Неговото съдържание се разпространява чрез 5 онлайн платформи.

Всички останали сайтове от групата на МГБ имат ръст през 2017 г., като при повечето той е двуцифрен.

Списък на онлайн медиите на МГБ

Бранд „24 часа”

24chasa.bg – десктоп сайт, над 100 000 уникални посетители на ден

m.24chasa.bg – мобилен сайт,  над 120 000 уникални на ден

„24 часа” – Instant Article новини с Facebook – над 40 000 уникални на ден

„24 часа” – AMP новини с Google – над 25 000 уникални на ден

Facebook  профил на 24chasa.bg – над 1 500 000 reach, 188 000 абонати

Facebook  профил на m.24chasa.bg – над 20 000 reach, над 7000 абонати

Tweeter профил - https://twitter.com/www24chasa?lang=bg – 17 000 абонати

Viber профил - https://chats.viber.com/24chasa.bg - над 3100 абонати

Приложение на „24 часа” за iOS

Приложение на „24 часа” за Android

Бранд „Български фермер”

Bgfermer.bg – над 20 000 уникални на ден

m.bgfermer.bg – над 5000 уникални на ден

bgfermer.bg – Instant Article новини с Facebook – над 5 000 уникални на ден

Facebook  профил на Bgfermer.bg – близо 100 000 reach, 23 000 абонати

В строеж: bgfermer.bg  – AMP новини с Google

Бранд „168 часа”

168chasa.bg – над  20 000 уникални на ден

Facebook  профил на 168chasa.bg – близо 100 000 reach, 17 000 абонати

168chasa.bg – Instant Article новини с Facebook - 5000 уникални на ден

168chasa.bg – AMP новини с Google - над 2000 уникални на ден

Бранд „България днес”

Bgdnes.bg – над  10 000 уникални на ден

m.bgdnes.bg – 10 000 уникални на ден

Facebook  профил на Bgdnes.bg – близо 20 000 reach,  над 6000 абонати

Instant Article новини с Facebook - над 5000 уникални на ден

В строеж: Bgdnes.bg – AMP новини с Google

Бранд Mila.bg

Mila.bg – около 20 000 уникални на ден

Facebook  профил на mila.bg – близо 50 000 reach,  над 8500 абонати

Viber профил - http://chats.viber.com/mila.bg  - над 1000 абонати

Instant Article новини с Facebook - над 5000 читатели на ден

В строеж: AMP новини с Google

Бранд Mama.bg

Mama24.bg – над 15 000 уникални на ден

Facebook  профил на Mama24.bg – над 100 000 reach,  над 8100 абонати

Instant Article новини с Facebook

В строеж: AMP новини с Google

Бранд  24zdrave.bg

24zdrave.bg – около 12 000 уникални на ден

m.24zdrave – около 4000 на ден 

Facebook  профил на 24zdrave.bg – над 8000 reach,  над 1000 абонати

Instant Article новини с Facebook

В строеж: AMP новини с Google

Бранд Dotbg.bg

Dotbg.bg – около 4500 уникални на ден

m.dotbg.bg - около 2000 уникални на ден

Facebook  профил на dotbg.bg – 1256 reach,  над 500 абонати

Instant Article новини с Facebook - около 2000 читатели на ден

В строеж: AMP новини с Google

Бранд Hiclub.bg

Hiclub.bg – около 8 500 уникални на ден

m.hiclub.bg  - над 5000 уникални на ден

Facebook  профил на hiclub.bg – около 20 000 reach,  над 10 000 абонати

Instant Article новини с Facebook - около 2000 читатели на ден

В строеж: AMP новини с Google

Бранд MediaMall.bg

MediaMall.bg – около 6000 уникални на ден

Facebook  профил на MediaMall.bg – над  5300 reach,  над 3000 абонати

MGB.bg – корпоративен сайт

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Бизнес

3,8% ръст на рекламата през 2019 г., 6,9% - за България

Дигиталните медии отново най-важни за глобалните рекламни инвестиции Два пъти по-голям ръст на рекламата в България, отколкото по света - това предвиждат пазарни анализатори за 2019 г. Звучи оптимистично, макар че очакваната прогноза е, че растежът ще е по-малък, отколкото е бил през 2018 г. Рекламните инвестиции в световен мащаб се очаква да се

“Спящите акции” втора серия

Държавата прави нов опит да ги раздвижи Бонови книжки, собственост на над 2,5 милиона души за 2-3 млрд. лв. да излязат от регистрите на Централния депозитар, да започнат да носят доход на притежателите си и да раздвижат капиталовия пазар. Това е идеята, записана в Концепция за личните сметки, която финансовото министерство обяви за обществено

Показват дрон пръскачка на агроизложение в Пловдив

Комплексни решения за селското стопанство предлага международната изложба "Агра 2019", която ще се проведе от 20 до 24 февруари в Пловдив. Тя ще бъде по-мащабна от миналогодишната, тъй като изложителите ангажират по-големи площи, за да представят повече новости в бранша. Компаниите от света на агробизнеса променят тренда на предлаганите изделия.

Как се купува реклама с програматик

Не просто реклама за всички, а само за онези, които имат нужда от нея в точно определен момент - това е един от най-новите начини за дигитално и автоматизирано купуване на реклама, наречен програматик. И тъй като все още е нещо ново и недобре познато, “Диджитъл маркетинг груп” организира втора конференция с български и чужди специалисти - The

Фитнес център подготвя шампиони по културизъм

Треньорите изготвят хранителни и тренировъчни режими Фитнес в Добрич подготвя шампиони по културизъм на световно ниво. За това разказва Деян Роев, който е един от собствениците на спортните зали My fitness. Със съдружника му Станимир Стоянов отварят първата зала през 2011 г. Роев споделя, че в основата на успеха им е екипът от хора,

Започна конкурсът Young Lions Bulgaria 2019 - Film

Младите бълтарски рекламисти отново имат шанс да стигнат до най-престижния световен рекламен фестивал в Кан - Cannes Young Lions, през юни. Пътят до него минава през конкурса Young Lions Bulgaria 2019 - Film, организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции. Срокът за регистрация е до 19 февруари 2019 г.

Последно от логоЗДРАВЕ

Мнения

Последно от лого

Последно от

Последно от лого

Последно от

Още от Бизнес

Живодар Терзиев: Горивата няма да поскъпнат с новия закон

От отлагането му губят тези компании, които инвестираха в спазването на изискванията му, и тези, които затвориха доброволно. Печелят онези, които не направиха нито едно от двете въпреки риска да са извън закона, казва членът на управителния съвет на Българската петролна и газова асоциация - Очаквахте ли Законът за горивата да бъде отложен с 6

Парк “Пирин” ще брои вредните насекоми с обществена поръчка

Национален парк “Пирин” ще брои вредните насекоми на своята територия и за целта е обявил обществена поръчка. Срещу 183 хил. лв. избраният изпълнител ще трябва да определи кои са основните вредни насекоми на територията на парка, да изгради площадки за изследването им, да отчете данните и да анализира резултатите от теренните наблюдения,

“Дисни” представя новата си стрийминг услуга през април

Американската компания “Уолт Дисни Ко.” ще представи новата си услуга за стрийминг “Дисни+” на среща на инвеститорите на компанията на 11 април. Новата платформа, която ще бъде ориентирана предимно към семейството, се очаква да се превърне в конкурент на “Нетфликс”, съобщава “Блумбърг”. Услугата ще включва оригинални филми и тв програми на

Париж отрече да е предлагал на Токио сливане на "Рено" и "Нисан"

Френският министър на икономиката Брюно Льо Мер отрече днес появилите се в японски медии съобщения, че представители на френската държава са поискали сливане на компаниите "Рено" и "Нисан", предаде Франс прес, цитирана от БТА. Не се обсъжда сценарий за обединяване на двете автомобилостроителни компании, заяви днес пред журналисти министърът,

6,669 млрд. лева, или 28%, са реално платените пари по европрограми

6,669 млрд. лв. са реално разплатените пари по всички европейски програми за програмния период 2014-2020 г., показва справка за изпълнението им към 20 януари. Това прави 28,03% от общата сума, която е 23 789 747 243,07 лв. Сключените договори са за 15,576 млрд. лв., което е 65,47% от определените за България пари в този програмен период.

Фирмите ще плащат по-малко данъци, ако правят наука

Министърът на икономиката Емил Караниколов предлага двукратно намаляване на данъчната основа с разходите за наука и развойна дейност Намаляване на данъците с разходите за научно-изследователска и развойна дейност предлага министърът на икономиката Емил Караниколов. Това става ясно от негово писмо до председателя на Комисията по икономическа

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber