Ако темите и каузите са важни за вашия бизнес - бъдете ни партньори
НОВО: УЧИ, ЗА ДА РАБОТИШ
Кампания на „24 часа” и „Труд” – за бизнеса, който търси най-добрите кадри.
За кадрите, които искат развитие и сигурност. Изработване на национална карта на
професиите, от които икономиката ще има нужда до 2030 г.
НОВО: НОВАТА BG ИКОНОМИКА
Кампания на „24 часа” и „Труд”, която търси източниците на растеж за икономиката
и перспективите пред отделните сектори в нея. 10 специализирани дебата за индустриите с най-голям потенциал за растеж в икономиката.
НОВО: РЕГИОНИ В РАСТЕЖ
Кампания, която надгражда „Деветте пътя към еврофондовете“. С местна власт и бизнес ще анализираме източниците на растеж в шестте региона (Северозападен, Централен северен, Североизточен, Югоизточен, Централен южен, Югозападен).
НОВО КНИГИТЕ НА ВСЯКО ДЕТЕ
Целта е да подредим заедно с родители, медии, интелектуалци, просветно министер-
ство нов списък на книгите, които е добре децата да прочетат. Гласуване ще определи
препоръчителния списък и ще го обявим преди лятната ваканция.
НОВО: ГОРД БЪЛГАРСКИ РАБОТОДАТЕЛ
Класация на вестниците „24 часа” и „Труд” по методология с 10 критерия - работни места, брой новооткрити работни места, средно възнаграждение във фирмата, социални
придобивки за служителите, инвестиции в знания на служителите и др.
Най-авторитетният вестник за агробизнес - „Български фермер”, награждава отличника в бранша през годината. „Агробизнесмен на България” е съпътстван с дебати с участието на Министерство на земеделието и храните по най-важните проблеми в отрасъла.
„Отворено общество” класира висшите училища у нас по система от критерии, отчитаща реализацията на дипломиралите се. Проектът е съпътстван с дебати между бизнес, университети и държава. „24 часа”, който е партньор по проекта, разпространява справочници за всички специалности.
ДЕВЕТТЕ ПЪТЯ КЪМ ЕВРОФОНДОВЕТЕ
Кампания на „24 часа” и „Труд” в партньорство с КРИБ. В дебати, посветени на новите 9
европрограми, участват правителство, бизнес, банков сектор, консултанти. Целта е да скъсим и улесним пътя на парите до българската икономика.
Това не е класация, а списък на добрите лекари, подреден от читателите на „24 часа”. Данните на медиците се обобщават в специално годишно издание - справочник. Тази кампания включва официална церемония и дебат с участието на здравния министър.
Съвместна кампания на вестниците „24 часа” и „Труд”, която цели да насърчи четенето. Кампанията стартира на 17 септември 2015 г. по случай празника на София, като из града бяха пуснати първите „подвижни книжарници”. Те дават възможност на гражданите и гостите на София да закупят книга, вестник или списание от специално създадените вело рикши. Освен книжарници на колела в големите градове кампанията включва и много други инициативи, насърчаващи четенето.
Конкурс за успешен малък бизнес – проект на „24 часа” и „Труд” в партньорство с КРИБ. През 2015 г. победителите - 15 малки фирми от 170 участници, получиха безплатен рекламен пакет на стойност 10 000 лв. През 2016 г. предстои второто издание на кампанията.
КЪЩА НА ГОДИНАТА, 20-то ЮБИЛЕЙНО ИЗДАНИЕ
Конкурс на списание „Идеален дом” за постижения в архитектурата и интериорния дизайн. Участват всички известни архитекти. Партньори – строителни и търговски фирми. Церемония и специално издание за дома на българина.
„24 часа” отличава българите, направили добро през годината. През 2016 г. се провежда 14-ото издание на конкурса. На публична церемония, излъчвана на живо
по телевизията, ще бъдат отличени добротворците.
Кампания на „Труд” и „24 часа” за здравословен начин на живот на българските ученици за втора година. Освен дебат за хранителните навици и нуждата от нови регулации, включва и съвети към родителите.
Поредица от кръгли маси на вестник „Труд” за проблемите на различни групи пациенти с всички заинтересовани страни - законодателна, изпълнителна и местна власт, представители на отделните лекарски гилдии, пациентски организации и др.
За контакт: Иван Михалев, търговски директор на „Вестникарска група България“, тел: 02/ 942 24 90