Хипермаркетът осигурява изцяло нова атмосфера за пазаруване и прекарване на свободното време
Kaufland България вложи 6 млн. лв. в мащабна и впечатляваща модернизация на хипермаркета си във варненския квартал „Трошево”. Така компанията надгражда своята One Stop Shopping концепция, като осигурява изцяло нова атмосфера за пазаруване и прекарване на свободното време.
Това е третият магазин на веригата, който преминава през цялостна модернизация от началото на годината.
Зоната за наематели в обновения хипермаркет е с площ от над 1200 кв. м. В нея варненци могат не само да пазаруват, а и
да свършат много от ежедневните си задачи на едно място.
Например да платят сметки, да похапнат с приятели, докато децата играят в пълната с изненади и неустоими катерушки
иновативна вертикална детска площадка.
Хлапетата на възраст между 3 и 10 години ще се радват на пързалка, стена и мрежа за катерене, въжени препятствия и много други.
12 са обектите в обновения Kaufland - на открито и закрито, които предлагат всички необходими удобства на клиентите. Сред тях са пекарна „Пармаксъзов”, магазин за текстил PEPCO, оптика Joy, телекомуникационен обект на А1. С модернизирана визия са аптека „Софармаси”, клон на Easy Pay, магазин за обувки „Мат Стар”, павилион за преса, тютюневи изделия и лотария Inmedio.
Сред нововъведенията е
първият за веригата кът за хранене у нас.
Food court-ът е с площ над 200 кв. м. и предлага на клиентите разнообразие от храни и напитки, прясно приготвени на място.
На територията на самия хипермаркет също са извършени редица обновления. За по-голямо удобство на клиентите пекарната е разположена по-близо до входа. Ново е и разположението на сектора с нехранителни стоки, който вече се намира в първата част на филиала. След обновлението щандът за риба е част от обслужващата витрина, благодарение на което площта на отдел „Млечни“ е разширена.
Броят на хранителните стоки е увеличен със 100 артикула, а на нехранителните – с 50.
В сектора за свежи плодове и зеленчуци могат да могат да бъдат открити 250 различни артикула, между които и много на родни производители. В специализирания щанд „Фермерски пазар” варненци ще намерят стоки, специално подбрани за тях от региона.
В обновения хипермаркет има нова „To Go“ витрина. В нея стандартният за веригата асортимент е обогатен с още 50 качествени и свежи продукта, удобни за консумация в забързаното ежедневие.
Новост са и касите на самообслужване.
Нова навигационна система по международен стандарт улеснява потребителите с насочващи табели, цветова схема за по-бърза ориентация и надписи по стените.
В контекста на политиката за устойчиво развитие на Kaufland хипермаркетът в кв. „Трошево“ е оборудван с последно поколение LED осветление, което намалява разхода за него с близо 30%.
„С тази инвестиция предлагаме още много нови възможности за пазаруване и забавление на жителите и гостите на Варна. Вярвам, че Kaufland вече се е доказала във времето като
компания, която цени и развива местните бизнеси и общности.
Горди смe да бъдем неизменна част от ежедневието на варненци“, коментира Валтер Волф, главен изпълнителен директор на Kaufland България, по време на откриването.
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 1,7 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6500 служители. Компанията има 61 хипермаркета в 35 града.