20 г. LUCY Fashion усмихва клиентките и мотивира с грижа екипа си

https://www.24chasa.bg/novini/article/10287538 20 г. LUCY Fashion усмихва клиентките и мотивира с грижа екипа си 20 г. LUCY Fashion усмихва клиентките и мотивира с грижа екипа си www.24chasa.bg
Собственичката на модния бранд LUCY Fashion Виолета Борисова гарантира на клиентите си безкомпромисно качество.

Компанията менажира над 50 магазина в страната под формата на франчайз, както и 7 луксозни бутика

“Луци - 2000” ООД е собственик на модния бранд LUCY Fashion, под чийто лейбъл се произвежда концептуална висококачествена дамска мода. Компанията менажира над 50 магазина в страната под формата на франчайз, както и 7 луксозни бутика, които управлява директно - два в София и по един в Пловдив, Бургас, Димитровград, Хасково и Асеновград.

Преди година и половина “Луци - 2000” ООД

завърши изграждането на

уникална работна

база за своите служители,

като инвестицията от 3 млн. лв. подобри изцяло условията на труд и създаде комфорт на работните места без аналог. Сградата е в Димитровград, където е и централният офис на компанията. Разположена на 2 декара открито пространство и 1500 кв. метра разгърната площ, компанията сформира производствено пространство и комплектовъчна база, организирани според европейски изисквания за ползотворна работна среда, условия за труд и комуникация между работниците.

“Като всеки бизнесмен мога да кажа, че клиентите са ни много важни, затова и слоганът на марката е пряко насочен към тях:

“Обичаме да ви

обличаме!”,

разказва Виолета Борисова, собственик на модния бранд LUCY Fashion. “Но за мен и семейството ми като работодатели от особено значение са и хората, с които работим: персоналът на място в производствения цех, служителите, които се грижат за маркетинга и дигиталните комуникации, както и тези, които трябва с усмивка и сигурност в качеството и ценността на продукта да го предложат на крайния потребител”, добавя тя.

Екипът на “Луци - 2000” работи

изцяло по европейски

стандарти за условия на труд

Разполага със специално изградени места за почивка, зала за непушачи, но и пространство за пушачи, луксозни санитарни помещения с удобно разделение и функционалности според половата принадлежност.

Предвид спецификата на производствения процес, който включва риск от висока запрашеност, Луци - 2000 ООД има фирма партньор, която

ежедневно измерва нивата

на запрашеност и твърдите частици

“Работим с висококачествени материали и текстил, сертифицирани по Oeko-TEX® - разказва Виолета Борисова. - Но въпреки това измерваме запрашеността в помещенията, за да сме сигурни, че нашите служители имат перфектните работни места.”

Борисова вярва, че освен мотивацията, свързана с честното отношение към служителите и достойното заплащане, отличните и функционални работни места са една от причините в компанията да няма текучество на кадри. Нещо повече - всекидневно постъпват нови заявки за работни позиции.

Инвестицията в съвременно оборудване и осигуряване на благоприятни условия и производствена инфраструктура се реализира с капитални вложения, без външно влагане или кредитно финансиране.

Ръководството на компанията е сигурно, че след направените подобрения инвестицията ще се възвърне бързо. Прогнозата е базирана на предварително проучване на пазара и нагласата на крайните потребители, направени към декември 2019 г.

Обновяването на производственото пространство се случва няколко месеца преди да избухне пандемията от COVID-19. А тя променя всички предварително направени прогнози.

“Трябваше да се справим и с това, и то точно когато фирмата инвестира достатъчно, за да не може да си позволим финансовата свобода да задържаме персонал в условията, в които няма възможност да генерираме доходи”, споделя Гергана Йорданова, генерален управител в “Луци - 2000” ООД.

“В такава ситуация за производителите като нас имаше само три изхода: или да съкратим персонала си, или да не му плащаме, или да разчитаме на обявените правителствени мерки, кандидатстването за които щеше да отнеме известно време”, обяснява Йорданова.

Но “Луци - 2000” ООД приема четвърти подход и става една от малкото фирми с изцяло българска собственост и капитал, която

в условията на пандемия успява

да запази всичките си

служители и дори

да открие нови позиции

От компанията оценяват мерките на държавата в подкрепа на засегнатите от ковид кризата предприятия, но решават да се справят със собствени средства и усилия.

“Разбира се, че това, което се случва в последната година и половина, ни засяга пряко - коментира Виолета Борисова, собственик на бранда LUCY Fashion. - Невъзможно е нашата дейност да се извършва дистанционно за дълго време. За мен не беше вариант да спра производството и да освободя служителите, защото това означаваше никога повече да не мога да си ги върна. Затова

решихме да продължим да работим,

спазвайки препоръчаните мерки

и създавайки много строга, но сигурна организация на работния процес при нас.”

След разговор със своите служители компанията избира да инвестира в създаването на система, която да е функционална и сигурна по време на пандемия. Налагат организация, според която 70-те служители в производствената база и 15-те във фронт офис обектите се разделят на екипи, а работните им места се дистанцират достатъчно, за да се осигури здравословна безопасност. Изолират се два варианта за влизане и излизане от сградата с контролни бази за отчитане. Назначава се изричен санитарен екип, който на всеки час обработва пространствата с висококачествени продукти за дезинфекция.

“Тези мерки, както и подобренията преди това наистина успяха не само да ни съхранят, но и да подобрят нашите позиции”, убедена е Гергана Йорданова.

Лидер в модата за жени с изцяло българска собственост и капитал

Компанията стартира преди 20 години като малка семейна фирма и с креативно постоянство се превръща в лидер на българската фешън индустрия. С над 50-те си търговски обекта, разположени на топпозиции в цялата страна, Lucy Fashion е най-мащабната марка само за жени с изцяло българска собственост и капитал. Компанията представя 7 колекции годишно, като това я прави лидер сред концептуалните модни брандове.

“Бих казала, че LUCY Fashion е марката с най-успешния бизнес модел в България, и това не са празни думи – споделя Виолета Борисова. - Започнахме като малка семейна фирма с нишово производство, а в момента няма друга компания със 100% ясен, български капитал, която да създава дрехи само за жените. Неслучайно запазеният знак на нашата фирма е диамант, защото като истински диамант LUCY се изгради трудно и дълго, но е непобедима и безценна.”

С част от приходите помагат на деца

Освен лидер в своя бранш, компанията държи и на своята социално отговорна политика. Специалните ѝ проекти и активности се развиват в различни направления. От “Луци - 2000” обаче твърдо застават зад каузи, които подкрепят жените и децата.

“Ежемесечно процент от приходите ни отиват в подкрепа на организациите, с които сме избрали да работим в тази посока”, споделя Виолета Борисова. Тя и колегите ѝ дълго вярвали, че благотворителността трябва да се пази в тайна, докато пиар екипът им не ги убедил в обратното.

“Добре е все повече хора и фирми да говорят за благотворителните инициативи, в които участват, и то не за да се създава излишен шум или да се реализира маркетингов трик, а за да се даде пример на останалите компании, които също може да инвестират част от приходите си за добра кауза. Опитваме се да възпитаваме социална отговорност”, казва Виолета Борисова.

“Луци - 2000” ООД е дългогодишен благодетел и приятел на “SOS – детски селища България”, както и партньор на УНИЦЕФ в определени кампании. От 2022 г. след стартирането на новия online магазин на модния бранд LUCY Fashion процент от продадените артикули ще се отделя за активности, подкрепящи справянето с репродуктивните проблеми на жените и семействата с проблеми в зачеването.

Инвестира в модерно обучение на служителите

В рамките на няколко месеца екипът моделиери на “Луци - 2000” ООД бе обучен за работа по европейски стандарти по CAD/CAD системи и технологии. Подобна специализация позволява на екипа да изгражда и тества артикул, като се симулира дизайнът на готов, физически изработен модел. Към обучението беше включен модул за компютърно проектиране и моделиране и използване на данни за контрол на автоматизирани машини.

“Обучението и донякъде компютризацията на производствения процес нямат за цел да автоматизираме системата и да съкратим служители. Напротив - желанието ни е да ставаме по-добри с потенциала на целия ни човешки ресурс и възможностите, които може да дадат технологиите и иновациите”, обясни Виолета Борисова.

Освен строго професионалните консултации на вътрешния си специализиран екип “Луци - 2000” ООД инвестира и в европейски сертифицирано обучение на персонала във фронт офисите си, свързано с психологията на обслужване на клиента, професионалния етикет, корпоративния имидж, презентационните умения.

“От една страна, ние работим предимно с жени в производствената база, а от друга - произвеждаме и предлагаме мода само за жени, разказва Борисова.

“Този изцяло дамски кръговрат - от производството до продажбата, изисква специално отношение, като например внимание към емоционалните нужди на клиентката вместо изтъкване на стойността на продукта. Затова и предприехме поредица от семинари и практически обучения, които да помогнат на нашите екипи в бутиците да бъдат на висота. Вместо да убеждаваме клиентките си, че се нуждаят от точно определен модел, който, да речем в момента, е наличен като брой и размер в магазина, ние винаги се стараем да предложим модела, който отговаря на техните текущи нужди и желания”, добавя Борисова. Вместо да реализират продажби на всяка цена, служителите в компанията държат да създават усмивка и самочувствие на своите клиентки. А екипите в магазините са преминали и през специална подготовка за мултикултурно обслужване, тъй като бутиците се намират в топлокации, често посещавани и от чужденци. “Обучихме персонала си в специална програма по международен етикет и междукултурна комуникация. Определено има разлика между това да продаваш на българка, на дама от Скандинавието например или на пълната дамска част на фамилия от арабските страни”, дава пример Борисова. Собственичката на модния бранд LUCY Fashion споделя, че отчита значителен процент на завишени продажби сред екипите, обучени в програмата.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Бизнес

Оборотите на търговците през декември обикновено са пет пъти над обичайните за останалите месеци. Тази година обаче заради инфлацията очакванията за големи приходи са по-скромни.

СНИМКА:РУМЯНА ТОНЕВА

Инфлацията продължава, 1/5 от бизнеса ще вдига цените

Гълъб Донев и Васил Велев са категорични, че трябва да се спре явлението “пари в плик”.

Идея към социалния министър: минималната заплата да се договаря според професията (Обзор)

БНБ определи осем банки като системно значими,.

Виж кои са важните банки според БНБ

Хотелите работят с намален обем и се затрудняват да посрещат разходите си.

СНИМКА: “24 ЧАСА”

Все повече хотели ще работят с намален обем, всеки пети затваря

Италиански икономист: Членството на Китай в СТО съдейства за дълбоки промени в световната икономика

Италиански икономист: Членството на Китай в СТО съдейства за дълбоки промени в световната икономика

СНИМКИ: Радио Китай

Китай получи от Русия мащабно оборудване за АЕЦ „Сюдабао"

Покажи още

Последно от

Последно от

Последно от

Последно от

Последно от

  • mila
  • mama
  • zdrave
Следвайте във Viber