Маркетинг и реклама

44 отличия за най-добрите в комуникациите на конкурса PR Приз 2019

All Channels е най-добрата комуникационна агенция за 2018 г., а екипът на ОББ е най-добрият вътрешен комуникационен отдел. Това определи 16-ото издание на конкурса “PR Приз 2019”, организирано тази година под мотото Influencing the Influencers от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО).

Николай Неделчев: Голямата заплата вече не е достатъчна, за да бъде задържан добрият служител

“Публисис” разработва стратегия за изграждане на работодателска марка Докато създавахме иконични марки, бяхме любимците на бизнеса. Днес всички искат повече за по-малко пари Новината за смъртта на традиционните медии е много силно преувеличена и няма да се случи поне в близките 10-15 години - Г-н Неделчев,

“Публисис” създава стратегия за изграждане на работодателска марка

“Стратегия за изграждане на работодателска марка и ангажираност на служителите” е най-новата услуга, която се предлага от Publicis Groupe България - една от най-големите комуникационни групи у нас. Съвсем умишлено компанията я представя на 1 май, Деня на труда, тъй като причината за нейното създаване е рекордният недостиг на работна ръка за

Campaign избра PHD Media за Медийна Мрежа на Годината за 2018 за целият регион EMEA

На 11 Март тази година в Лондон, PHD Media, част от Omnicom Media Group, бе избрана за победител в категория „Mедийна Mрежа на Годината 2018 за регион EMEA“ (Европа, Близък Изток и Африка), от престижното лондонско издание за медия и реклама Campaign. Наградата на Campaign отива за PHD Media, в година в която агенцията спечели 132 конкурса за нов

“Правото да бъдеш забравен” може да свие онлайн рекламата

Защо качествените вестници ще спечелят от това Две неочаквани ползи ще има от голямата промяна в онлайн рекламата, която вече започна да се случва заради “правото да бъдеш забравен” - един от най-важните постулати, записани в Закона за защита на личните данни. От една страна, като обем онлайн рекламата вероятно ще спадне,

8 лектори ни учат как да продадем каквото и да е онлайн

Вдъхновени от събитията в САЩ, организиторите на най-голямата онлайн бизнес конференция в България ще се опитат да предадат своя опит на 14 април в зала 3 на НДК. Седемте лектора- практици ще споделят собствения си опит по определена тема и стандартите за качество, и практическа насоченост. Ето и 7-те лектора: - Николай Чакъров е IT специалист по

OMD е избрана за глобална медия агенция за 2019 от Adweek

OMD Worldwide, агенция от групата на Omnicom Media Group, е избрана за глобална медия агенция на годината в публикация на Adweek, водещо издание в медийната и рекламна индустрия. Избирайки OMD, престижното издание Adweek цитира впечатляващите резултати и успешното завръщане на OMD през 2018 – впечатляващо пътуване,

Dentsu Digital Camp 2019 представя разрушителната сила на трансформацията като средство за устойчиво бизнес развитие

За трети пореден път на 14 февруари, 2019 г. в София, маркетинговата конференция “Dentsu Digital Camp” отваря врати за местни, регионални и световни маркетинг експерти, които да предадат знания и да обменят опит за развитието на индустрията в предизвикателствата на дигиталната икономика. Събитието тази година е с основна тема – “Embracing

3,8% ръст на рекламата през 2019 г., 6,9% - за България

Дигиталните медии отново най-важни за глобалните рекламни инвестиции Два пъти по-голям ръст на рекламата в България, отколкото по света - това предвиждат пазарни анализатори за 2019 г. Звучи оптимистично, макар че очакваната прогноза е, че растежът ще е по-малък, отколкото е бил през 2018 г. Рекламните инвестиции в световен мащаб се очаква да се

Онлайн и преса - най-доброто съчетание за реклама през 2019-а

От години световната реклама чака момента, в който онлайн рекламата ще надмине тази в телевизията. Съвсем оправдано, защото по света вече има места, в които това се е случило. Дори и у нас през 2018 г. имаше прецедент - рекламен бюджет за интернет два пъти по-висок от този за телевизия. Дава го един от клиентите на рекламната агенция “Публисис

Божана Кацарова от “Мастършеф” направи рекламна агенция за храна

Sick juice е името на първата у нас рекламна агенция за храна (Food marketing агенция). Създават я Божана Кацарова, станала победител в третия сезон на кулинарното шоу “Мастършеф”, и Николай Ванчев, работил като творчески директор в няколко рекламни агенции, сред които “Публисис София” и “Хавас груп - България”.

Милена Ташева е новият партньор в дигиталната агенция BookMark

Милена Ташева - книжен блогър и дългогодишен пиар специалист в областта на книгоиздаването, е новият партньор в дигиталната агенция BookMark. Тя ще поеме стратегическото развитие на компанията в издателския сегмент, докато създателят ѝ Александър Кръстев ще отговаря за проектите в технологичния и културния сектор. От 2014 г.

Свилен Стрезов от Асоциацията на рекламодателите: Очаквам промени в собствеността на телевизиите през 2019 г.

Съдържанието и аудиторията на една медия са най-важни за рекламодателя, казва Стрезов, който е член на журито на BAAwards 2018 - Г-н Стрезов, как оценявате рекламната 2018 г.? Какво ново се появи, какви са изискванията на рекламодателите към рекламите и маркетинга им? - Рекламата е постоянно променящ се и динамичен сектор.

А1 избра Huts JWT за агенция в социалните мрежи, APRA - за комуникационна

Две нови агенции - за реклама и пиар, ще се грижат за имиджа на А1 от Нова година. Малко преди края на 2018 г. телекомът обяви договорите си за догодина с Huts JWT, която ще подпомага присъствието на телекома в социалните мрежи, и с APRA Porter Novelli, която ще е комуникационната агенция на А1. Телекомът и Huts JWT ще си партнират по всички

Славка Бозукова напуска управата на дружеството, което издава в. “Стандарт”

Славка Бозукова, Тодор Батков, брат му Мартин Батков и Светлин Панов вече не са в ръководството на дружеството “Стандарт нюз”, което издава в. “Стандарт”. Това става ясно от протокола от общо събрание на 23 ноември, на което четиримата са освободени като членове на съвета на директорите на дружеството, пише “Капитал”.

Publicis Groupe България обявява Весела Апостолова за управляващ директор

Весела Апостолова, която има дългогодишен опит в медийната индустрия, ще работи в посока развитие на единния бизнес модел на Publicis Groupe България Publicis Groupe обяви Весела Апостолова с нова позиция като управляващ директор на творческите и комуникационни агенции на групата. Весела поема стратегическото управление и развитие на Saatchi &

А1 избра APRA Porter Novelli за своя комуникационна агенция

А1 избра APRA Porter Novelli за своя комуникационна агенция. Двете компании ще работят заедно по всички проекти, свързани с външните и вътрешните комуникации на телекома. APRA Porter Novelli ще подкрепя усилията на А1 да комуникира успешно с всички свои публики за изграждане на позитивен имидж, промотиране на продуктовото портфолио на компанията,

Защо е важно да получиш наградата “Ефи”

20 са най-ефективните рекламни кампании тази година През 2007 г. шест рекламни агенции в България са отличени с най-новата награда, учредена тогава у нас - “Ефи” (Effie). Нещо невиждано по онова време, защото новият конкурс “Ефи България” за първи път оценява ефективността на рекламите. Дотогава единственият рекламен конкурс е ФАРА (Фестивал на

Най-добрите дигитални реклами у нас бяха отличени на церемонията IAB MIXX AWARDS 2018

Топ дигиталните кампании в България бяха отличени на четвъртото поредно издание на IAB MIXX Awards. Събитието се проведе под мотото „Digitally Bold? Easy to recognize.”, като фокусът съвсем естествено падна върху общата отличителна черта за всички класирани кампании – тази на дигитално смелите. Победителите могат да се включат в надпреварата за

Българин е номиниран за PR лидер за 2018 г. за целия свят

Любомир Аламанов, управляващ партньор на SiteMedia Consultancy, е единственият българин, номиниран в престижната категория PR лидер на годината на най-голямата световна организация на ПР-агенции и национални асоциации International Communications Consultancy Organization (ICCO). Агенцията публикува номинациите си за най-добри агенции и

Мария Грашнова: Очаквам 7% ръст на рекламата през 2019 г. у нас

Ритейл индустрията надминава козметиката за втора поредна година, казва Мария Грашнова, изпълнителен директор на рекламната компания Dentsu Aegis Network България До края на 2018 г. дигиталните медии ще привлекат една четвърт от общите медийни инвестиции на пазара - Г-жо Грашнова, вече започна договарянето на рекламните бюджети за следващата

Включете се в „Дигитален маркетинг с кауза 2018“

Благотворителният семинар ще се проведе в гр. София на 29 ноември На 29.11.2018г. в гр. София ще се проведе благотворителната обучителна академия „Дигитален маркетинг с кауза 2018“. Събитието е насочено към маркетинг специалисти и decision-makers, като има за цел да запознае аудиторията с някои от най-основните и важни канали в дигиталния

Българин е сред 25-те иноватори в пиара в Европа, Близкия Изток и Африка

Любомир Аламанов е сред 25-те иноватори в пиара за 2018 г. в региона ЕМЕА (Европа, Близкия Изток и Африка) в световната класация на изданието за комуникации и маркетинг The Holmes Report. Аламанов, който е управляващ партньор на SiteMedia Consultancy, е единственият българин, удостоен с признание за иноватор на годината.

Най-престижният световен рекламен фестивал – Cannes Lions -със страхотен успех на програмата си SEE IT BE IT в България

На 04.11.2018г в зала EFE на хотел Marinela Sofia се проведе второто българско издание на инициативата SEE IT BE IT - създадена от най-популярното събитие в света на рекламата и маркетинга – Cannes Lions. За втора година събитието гостува тук по покана на Мария Милушева – творчески директор на Noble Graphics и единствената българка,

Още 5 работни дни за кандидатстващите в MIXX AWARDS

IAB Bulgaria удължава срока за кандидатстване в MIXX Awards до 9-ти ноември. Всички, които искат да премерят сили в престижните награди, ще имат време до края на работната седмица, за да подадат своите кандидатури. Българското издание на конкурса се провежда за четвърта поредна година и е по лиценз на световните MIXX Awards,

Кой избира най-добрите реклами?

Дигиталният свят отдавна не е бъдещето. Това е настоящето, в което всички ние живеем - будим се и първо поглеждаме телефоните си, докато закусваме проверяваме мейлите си, в метрото четем препоръчани от приятели статии. Коментираме, лайкваме, записваме се за тест драйв, пазаруваме, правим резервации... и всичко това е онлайн, с един клик.

Cannes Lions отново в България, събира успешни жени от цял свят

Специалисти от българската и световната комуникационна индустрия ще се срещнат в София в рамките на програмата SEE IT BE IT За втори път най-големият и значим рекламен фестивал в света Cannes Lions ще гостува в България по покана на творческия директор на Noble Graphics – Мария Милушева. Поводът е специалното българско издание на програмата SEE IT

Александър Дурчев: Потребителите купуват медията заради съдържанието, а не заради рекламата в нея

Най-амбициозният ни проект е, че All Channels създаде първа дъщерна компания извън България - в Австрия, казва изпълнителният директор на комуникационната компания All Channels Communication Group - Г-н Дурчев, вече започна договарянето на рекламните бюджети за следващата година. Очаквате ли раздвижване на рекламния пазар?

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber