100 812 лв. дарения за #steniskanabala на "Мото-Пфое"

https://www.24chasa.bg/avto/article/7735375 100 812 лв. дарения за #steniskanabala на "Мото-Пфое" 100 812 лв. дарения за #steniskanabala на "Мото-Пфое" www.24chasa.bg
100 812 лв. дарения за #steniskanabala на "Мото-Пфое"

На 28 октомври 2019 в София се състоя церемонията по връчване чековете за стипендии на първокурсници бенефициенти от Випуск 2019 по програмата #steniskanabala. Благотворителната инициатива на Мото-Пфое осигурява равен старт в живота след завършването на 12-и клас на български абитуриенти, които продължават образованието си във висше учебно заведение, макар да са загубили един или и двамата си родители. По традиция, организаторите отчитат резултатите от всеки сезон на инициативата по време на открито събитие, на което присъстват представители на медиите, дарители и кандидатите за стипендии.

Управителят на Мото-Пфое Груп, Масухиро Ояма, приветства гостите и бенефициентите и изказа специалната си благодарност към всички дарители – абитуриенти и корпоративни представители. Топло обръщение към многобройните присъстващи на събитието отправиха още Румен Иванов, Управител на DHL Express Bulgaria – традиционния официален логистичен партньор, който благотворително доставя символя на кампанията, тениската, до дарителите, както и Петранка Недялкова, директор на Столична организация на БЧК, която се грижи даренията от кампанията да се разпределят съгласно регламента на програмата #steniskanabala и да достигнат до точните кандидати за стипендия.

Резултатите през шестата поредна година са за „отличен 6”. 2 242-ма души абитуриенти от Випуск 2019 завършиха училище и отидоха на прощалното си парти или бал с тениска, вместо с излишно скъпи дрехи. По този начин единичните дарения от младежите достигнаха общо сумата от 49 312 лева. Над 50 училища участваха в цялата страна – някои от тях вече традиционно се включват, но се присъединиха и доста нови, което доказва нарастващата популярност на програмата. Общуването на организаторите с участниците в процеса на кампанията също така показа, че #steniskanabala се превръща в пример за подражание и вече всяка година зрелостниците се стремят да подкрепят благородни каузи по случай завършване на средното си образование и да помогнат на връстници в неравностойно положение.

Към сумата 49 312 лв. се добавиха корпоративни и крупни единични дарения и през 2019 година #steniskanabala постигна общия дарителски фонд от 100 812 лева. Така всички, които са кандидатствали по програмата и отговарят на регламента, могат да получат еднократни стипендии по 2000 лева всяка. Това са 45 абитуриенти сираци от Випуск 2019. Остатъкът от 10 812 лева ще се използва за поощрение на най-добрите студенти, които са бенефициенти от предишни сезони. Партньорът на Мото-Пфое в инициативата, БЧК Столична организация, ще събира уверенията за успех и ще предостави тези извънредни средства в рамките на няколко седмици.

За първи път програмата няма да затвори за дарения сайта www.steniskanabala.bg до следващия сезон, който ще се обяви в началото на 2020 г. След 1 ноември т.г. на сайта ще могат да се заявяват тениски от всички досегашни сезони, от 2014 г. насам, от т.нар. Винтидж колекция, а набраните средства ще се добавят към сумите за финансово поощрение за успех. През следващите седмици всеки бивш или бъдещ абитуриент, който харесва каузата и иска да се сдобие с една от уникалните предходни тениски, ще може да го стори срещу дарение, онлайн или по банков път.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Авто

Royal Enfield с родстер, кафе рейсър и приключенец на Moto Expo 2020

Royal Enfield с родстер, кафе рейсър и приключенец на Moto Expo 2020

Миналата година за първи път видяхме у нас машините на Royal Enfield. Това стана на изложението на изложението Moto Expo. Сега представителят на марката за България – фирмата Вас Вал Авто ООД отново ще изненада почитателите на мотоциклетизма с интересни модели. Те могат да се видят на щанда на марката от 20 до 24 март в зала Асикс Арена (бивша

Volvo обнови S90 и V90, вече са хибриди

Volvo обнови S90 и V90, вече са хибриди

Volvo Cars официално представи обновените версии на луксозния седан Volvo S90 и премиум комби моделите Volvo V90 и Volvo V90 Cross Country. Те се отличават с изискан външен дизайн и върховата за гамата озвучителна система от Bowers & Wilkins. Всеки модел на Volvo вече е достъпен с 48-волтовите опции за хибридно задвижване на компанията

Dacia с нискотарифен електромобил, ще струва 10 000 евро!

Dacia с нискотарифен електромобил, ще струва 10 000 евро!

Бюджетната марка на Renault - Dacia, ще визуализира първото си електрическо превозно средство на автомобилното изложение в Женева на 3 март. Най-вероятно серийната версия на нискобюджетната келектрическа кола ще бъде пусната догодина. Представителите на Dacia и Renault не предоставят повече подробности преди изложението

Три нови марки на Moto Expo 2020 - Brixton, Lambreta и Malaguti

Три нови марки на Moto Expo 2020 - Brixton, Lambreta и Malaguti

Всяка нова марка е добре дошла на българския пазар. Миналата година видяхме нови машини. Тази година също. Фирмата Motohub ще представи на изложението Moto Expo 2020 мотоциклетите на Brixton, както и на две италиански марки - легендарната Lambreta и Malaguti. Тези машини ще могат да се видят на изложението от 20 до 24 март в зала Асикс Арена

"Фиат-Крайслер" спря завода си в Сърбия заради проблеми с доставките от Китай

"Фиат-Крайслер" спря завода си в Сърбия заради проблеми с доставките от Китай

Автомобилният концерн "Фиат-Крайслер" заяви днес, че временно е спрял производството в сръбската си фабрика заради проблеми, свързани с компонентите, доставяни от Китай, където бизнесът е затруднен заради избухването на епидемията от новия коронавирус, предаде Ройтерс, цитирана от БТА. Говорител на италианско-американския автомобилопроизводител

Dacia e №1 у нас за седма поредна година (видео)

Dacia e №1 у нас за седма поредна година (видео)

Dacia заема лидерска позиция по продажби в България за седма поредна година с ръст от почти един процент в пазарния дял спрямо 2018 г. Румънската марка отбелязва най-добрата си година по отношение на обем с продажби от 5451 автомобила (+16,8%) и пазарен дял от 12,48%. След лансирането на изцяло обновената Dacia Duster през февруари 2018-а моделът

Последно от 24 здраве лого

Новини

Последно от мила бг лого

Последно от

Последно от

Още от Авто

Автосалон Женева 2020 под въпрос заради коронавируса

Автосалон Женева 2020 под въпрос заради коронавируса

Организаторите на автомобилното изложение в Женева заявиха, че събитието ще се проведе, както е планирано, въпреки задълбочаващата се криза със смъртоносния коронавирус. То обаче остава под въпрос. Мобилното технологично шоу (MWC) в Барселона, което привлича 100 000 посетители от цял свят, вече бе отменено заради коронавируса

Обновиха Citroen C3

Обновиха Citroen C3

Citroen обнови бестселъра C3. Хечбекът получи промени в екстериора и 12 електронни асистенти. Малкият автомобил е с различна предница и цели 97 варианта за дизайн на екстериора и нови седалки Advanced Comfort. C3 е бестселърът в гамата на Citroеn, който се нарежда в европейския топ 5 в сегмент "B" в края на декември 2019 г

BMW с 3 премиери на Moto Expo 2020 в София

BMW с 3 премиери на Moto Expo 2020 в София

BMW Motorrad ще представи три нови модела на ежегодното традиционно мотоциклетно шоу Мото Експо 2020, което ще се проведе от 20 до 24 март в зала Асикс Арена (бивша зала Фестивална) в София. Българската публика ще има възможност за пръв път да се запознае отблизо с динамичния роудстър F 900 R, с новото попълнение в Adventure Sport сегмента F 900

Geely и Volvo обмислят сливане

Geely и Volvo обмислят сливане

Шведската компания Volvo Cars и китайският й собственик Geely Holding, обмислят сливането на бизнесите си, за да създадат "силна световна група", която "ще забърза финансовата и технологична синергии между двете компании", предава Ройтерс. Бъдещият автогигант ще запази идентичността на всяка една от марките Volvo, Geely

Harley-Davidson и Triumph - класика в мотоциклетния жанр

Harley-Davidson и Triumph - класика в мотоциклетния жанр

Какво обединява Harley-Davidson и Triumph у нас. Едните са далеч-далеч, в Милуоки, САЩ. Другите са във Великобритания, в Хинкли, Лестършиър. Разделя ги цял океан – Атлантическия. У нас ги събира представителя и на двете фирми София Мото Трейд ООД. Двете марки имат сериозно присъствие на българския мотоциклетен пазар

Над 17 г. е средната възраст на колите втора ръка у нас

Над 17 г. е средната възраст на колите втора ръка у нас

Според анализ на сайта за проверка на историята на автомобили bg.vin-info.com, базиран на данни за цялата 2019-а година от един от най-популярните сайтове за обяви у нас, средната възраст на предлаганите през миналата година 601612 (в сайта) возила е 17,08 години. Топ 5 по брой предлагани автомобили заемат големите немски марки (Mercedes-Benz

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber