Истински фойерверк от новости при BMW, Mercedes и Volkswagen на Автосалон София 2019

https://www.24chasa.bg/avto/article/7688684 Истински фойерверк от новости при BMW, Mercedes и Volkswagen на Автосалон София 2019 Истински фойерверк от новости при BMW, Mercedes и Volkswagen на Автосалон София 2019 www.24chasa.bg
Истински фойерверк от новости при BMW, Mercedes и Volkswagen на Автосалон София 2019

Традиционно щандовете на BMW, Mercedes и Volkswagen са едни от най-посещаваните на всяко автомобилно изложение. Ето какво подгогвят трите марки за посетителите на „Автосалон София 2019“.

BMW ще е един от изложителите в предстоящия "Автосалон София 2019", който ще участва с най-много експонати. Баварците ще представят последните попълнение в обширната си гама. В нея има коли от всички класове, в това число и такива с електрическо задвижване. Три ще са премиерите на германския производител на премиум автомобили. Две от тях са от върха на гамата – М8 кабриолет и много интересната четириврата версия на Серия 8 – Gran Coupe. При тях е наличен може би най-мощният сериен мотор на марката - 4,4-литров V8 двигател, който в стандартния си вариант развива 600 к.с., а във версията Competition мощността му е 625 к.с. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,1 секунди, като с пакет M Driver’s Package максималната скорост стига до 305 км/ч.

Съвсем нова за посетителите ще е и най-малката модификация – BMW Серия 1, което беше обявено за революционно в историята на марката, тъй като вече е с предно предаване. В "Интер Експо Център" ще бъде изложена модификаията 120d xDrive. Под капака на автомобила е вграден 2,0-литров дизелов мотор с 4 цилиндъра, който развива 190 к.с. мощност и 400 Нм въртящ момент. Благодарение на новата архитектура с предно задвижване, най-малкият баварец предлага значително повече място при почти идентични размери. Увеличението засяга най-вече пространството за пътниците на задните седалки, както и обема на багажника.

Компания ще им прави и Серия 3 с нов двигател във версията M340i xDrive. Това е най-бързата „тройка“ в момента и ще остане такава до излизането на М3. Тя е оборудвана с агрегат, развиващ 374 к.с. за Европа, който е получил турбокомпресор twin-scroll и стоманен изпускателен колектор. Само 25% от детайлите са идентични с тези на старото поколение. Трансмисията е 8-степенен автомат Sport Steptronic със съкратено предавателно съотношение и функция за launch control.

Представител на автомобилите с нулеви вредни емисии е BMW i3s. Благодарение на по-голямата си батерия, хечбекът изминава около 280 км с едно зареждане. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 7 секунди. Освен че не отделя вредни емисии, интериорът му е направен от естествени или рециклирани материали като чиста вълна и евкалиптово дърво, добито по сертифициран начин.

Няма да се мине и без много популярните в последните години кросоувъри. На изложението ще бъдат показани BMW X5 (версия xDrive M50d) и BMW Х7 (версия xDrive M50i). При последния моторът е 4,4-литров V8, който развива 530 к.с. и 750 Нм въртящ момент. Двигателят е получил нови бутала, цилиндрова глава, картер, колянов вал и турбокомпресори с увеличен размер. Ускорението на огромната машина от 0 до 100 км/ч отнема само 4,7 секунди.

Естестествено, участие в изложението ще отбележи и марката MINI, която тази година чества юбилей – 60 години. На щанда ще има два впечатляващи експоната – MINI Clubman във версията John Cooper Works и MINI Countryman. Първият от тях е най-мощният модел на британската фирма, като се задвижва от 2,0-литров бензинов агрегат с 306 к.с. Той работи в комбинация с 8-степенна автоматична скоростна кутия Steptronic и фирмената система за задвижване на четирите колела All Four. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема едва 4,9 секунди.

За Mercedes настоящата година е изпълнена с премиери и не е учудващо, че броят на новите модели на софийското изложение е наистина внушителен. Една от новостите на щанда е А-класа седан. Автомобилът използва познатата вече техника на актуалното издание на А-класата, но е с ново изпълнение на каросерията, предлагано за пръв път от Mercedes. Моделът има рекордно нисък аеродинамичен коефициент от едва 0,22.

На същата технологична платформа е изградено и новото издание на CLA, като моделът е доста близък по концепция до А-класата седан, но е замислен повече като купе с четири врати и по-динамичен характер. Подобно на останалите модели, създадени на същата платформа, автомобилът разполага с иновативната мултимедийна система MBUX.

Важно от пазарна гледна точка е представянето на обновения SUV модел GLC, който предлага на клиентите си избор между стандартна каросерия и купе с четири врати, а на автосалона ще е наличен и в особено атрактивната динамична модификация GLC 43 AMG Coupe. Въпросната версия се задвижва от битурбо бензинов V6 двигател с максимална мощност 390 конски сили (23 к.с. повече отпреди) и пиков въртящ момент от 520 Нм. Времето за спринта от място до сто километра в час е само 4,9 секунди.

С ново поколение е и най-продаваният модел на марката у нас – GLE, а по-големият му събрат GLS идва у нас съвсем скоро след световното си представяне. И двата модела са изцяло нови както като техника, така и като дизайн, и са изключително близо до върха в своите класове в области като комфорт, безопасност и асистиращи системи. Освен с изключително равнище на удобство при пътуване, големият GLS може да се похвали и с изобилие от простор за до седем души. Клиентите имат избор между 3-местно стандартно изпълнение на втория ред или пък две свръхкомфортни индивидуални седалки. Окачването Е-ACTIVE BODY COTROL със светкавична бързина се напасва към всяка ситуация на пътя, създавайки оптимално съчетание от комфорт и стабилност. Изобщо GLS има всички основания да бъде наречен “S-класата сред SUV моделите на Mercedes”.

Може би най-атрактивно от гледна точка на публиката е представянето на спортното подразделение Mercedes-AMG, което може да се похвали с цели три експоната, които са сред най-впечатляващите продукти в цялото моделно портфолио на компанията. Най-внушителният измежду тях е G 63, който играе ролята на топмодел в семейството на митичния всъдеход и със своите 585 конски сили и неповторим звук на практика няма нито един пряк конкурент на пазара. Огромната мощ се извлича от четирилитров V8 със система за принудително пълнене с два турбокомпресора. Колелата на мастодонта са с диаметър 22 цола. Естествено, не по-малко привлекателни за публиката са атрактивното купе с четири врати GT 63 S 4M, както и класическият суперспортен модел GT Coupe R. Четиривратият GT 63 S 4M има под предния си капак фамозен 8-цилиндров двигател с би-турбо пълнене, развиващ 639 конски сили и 900 нютонметра. С тези си показатели моделът може да постига максимална скорост 315 километра в час и да се катапултира от място до 100 за невероятните 3,2 секунди.

Volkswagen Passat ще е основният акцент на щанда на VAG групата, главно заради голямата технологична модернизация при модела. Актуализацията променя коренно най-успешния автомобил от среден клас в световен мащаб, от който вече са продадени над 30 милиона. Благодарение на следващото поколение инфотейнмънт системи (MIB3), при желание новият модел може да бъде постоянно онлайн и да предостави изцяло нови функции и услуги на водача и неговите спътници. Новите асистиращи системи, като Travel Assist например, повишават равнището на безопасността и комфорта и превръщат новия модел в първия Passat, способен да се движи със скорост до 210 км/ч в частично асистиран режим на шофиране. За пореден път бестселърът ще бъде представен на пазара във версии седан и комби.

Един от ключовите варианти в гамата на модела несъмнено е Passat GTE. Това е първият представител на новото поколение plug-in хибридни модели на VW със значително по-голям автономен пробег на електричество. Ключовото нововъведение при него е акумулаторната батерия с повишен енергиен капацитет 13 кВтч, коeто е скок от 31% и увеличава автономния пробег на електричество в условията на новия цикъл WLTP до 55 километра при комби версията Variant и до 56 километра при седана. Тези стойности са с 20 километра по-големи, отколкото при предходния модел. Дори в големи градове като Берлин или Париж, повишеният капацитет на акумулаторната батерия е достатъчен, за да покрие ежедневния пробег на изцяло електрическа тяга и следователно с нулеви локални емисии. Благодарение на новите настройки на хибридния режим на движение, сега, дори при изминаване на по-продължителни разстояния, е много по-лесно да се съхрани достатъчно електроенергия за движение без емисии в градската зона в заключителния етап на пътуването. Специалистите на Volkswagen са акцентирали и прецизирали допълнително дизайна на Passat. Предната и задната броня, радиаторната решетка и логото на Passat (вече разположено централно отзад), се отличават с ново оформление.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Авто

Първият модел, носещ номер 2101, е разработен на основата на FIAT 124.

Лада чукна 50 г. преди да напусне ЕС и България

Руснаците правят 800 промени във Fiat 124 През април се навършиха 50 години от началото на производството на съветските автомобили LADA, пуснати на пазара в началото под марката "Жигули". Преди ден от руската компания официално потвърдиха, че спират да продават моделите си в ЕС, включително и в България

Новите етикети за гуми - като при печки и хладилници

Новите етикети за гуми - като при печки и хладилници

Съветът на ЕС прие регламент с нови правила за етикетиране на автомобилните гуми, които предстои да бъдат въведени и в нашето законодателство. Те ще влязат в сила от 1 май следващата година. Идеята е новите етикети да позволят на купувачите да изберат по-ефективни гуми, което да им спести пари. От друга страна

СНИМКА: Ройтерс

"Рено" ще съкрати около 15 000 работни места по света

Френският автомобилен гигант "Рено" планира да съкрати около 15 000 работни места по света, от които 4600 във Франция в рамките на план за икономии в размер на 2 милиарда евро за три години, предаде Франс прес, като се позова на запознати източници, съобщава БТА. Планът ще бъде оповестен официално утре сутринта

Комфортът в седалките на новия Honda Jazz

Комфортът в седалките на новия Honda Jazz

При разработването на следващото поколение на Jazz инженерите и дизайнерите на Honda бяха единодушни в желанието си да поставят комфорта на шофьора и пътника отпред на основно място. Решенията, свързани със структурата, дизайна и ергономията бяха обмислени от всички специалисти в екипа и приложени едновременно

Модернизираха сериозно BMW Серия 5

Модернизираха сериозно BMW Серия 5

С екстериор с по-силно присъствие, облагороден в множество детайли интериор, повишена ефективност благодарение на електрификацията и актуалните иновации при асистиращите системи, управлението и свързаността новото BMW Серия 5 затвърждава своята позиция на особено спортен, ефективен и напредничав модел в премиум горния сегмент на средния клас

Покупка на авточасти при новата политика за честен избор

Покупка на авточасти при новата политика за честен избор

С течение на времето и промяната в качеството на автомобилите все по-често се налага да купуваме какви ли не авточасти. Изборът обикновено е труден поради две основни причини: винаги има по няколко варианта на една и съща част, а цената невинаги е гаранция за качество. И ако повечето производители и търговци биха се постарали да ви продадат

Последно от 24 здраве лого

Новини

Последно от мила бг лого

Последно от

Последно от

Още от Авто

Между 28 и 40% ще е спадът на пазара на нови коли у нас през 2020 г.

Между 28 и 40% ще е спадът на пазара на нови коли у нас през 2020 г.

От 28 до 40 процента ще е намалението на продажбите на новите автомобили през 2020 година заради пандемията от COVID-19. Това прогнозира председателят на управителния съвет на ААП (Асоциацията на автомобилните производители в България) и шеф на "BMW България" Александър Миланов във видеоконферентна връзка с автомобилни журналисти

Колите с вирусни филтри като в самолетите

Колите с вирусни филтри като в самолетите

Tesla вече ги вгражда, Volkswagen залага на тези с активен въглен Пандемията от COVID-19 накара водещи автомобилни производители да подобрят системите си за филтриране на купето. Много от тях от няколко години непрекъснато развиват климатичните си програми с цел максимално спиране на фините прахови частици

Mazda MX-5

Mazda поиска кредит от 2,8 милиарда долара заради щети от пандемията

Японският автомобилен концерн Mazda е поискал кредит от 300 милиарда йени или 2,8 милиарда долара от три водещи японски банки заради загубите, понесени от пандемията от новия коронавирус. Това съобщи днес в. "Никкей", цитиран от Киодо. Обемът на продажбите на Mazda през февруари е спаднал с 14 на сто, а през март свиването е с 33 на сто

Почти никой не купува нови коли - 73,2% спад през април!

Почти никой не купува нови коли - 73,2% спад през април!

Само 1079 леки и лекотоварни автомобили са продадени през изминалия месец, повечето са договорени преди това Автомобилният бизнес в България е в колапс. Това сочат данните на регистрациите на автомобили през първите 4 месеца на годината. През април, първият месец блокиран заради пандемията от COVID - 19

Фабриката на “Ферари” е основана в Маранело през 1947 г. от Енцо Ферари.

"Ферари" очаква възстановяване през второто полугодие

Производителят на луксозни спортни автомобили "Ферари" (Ferrari) днес значително понижи прогнозата си печалбата за цялата 2020 година заради пандемията от Ковид-19, като уточни, че новата оценка допуска рязко възстановяване през втората половина на годината, предаде Асошиейтед прес, цитирана от БТА. Централата на "Ферари" е в една от

Продажбите на нови коли с нива отпреди 38 години!

Продажбите на нови коли с нива отпреди 38 години!

Избухването на пандемията с COVID-19 е повлияло значително на автомобилната индустрия, сочи статистически анализ на английсакта компания JATO Dynamics. През март 2020 г. глобалните продажби на превозни средства в целия свят са паднали на 5,55 милиона бройки, което е с 39% по-малко от март 2019-а, когато са били 9,03 милиона

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber